Gjest Violetta Skrevet 25. juli 2005 #1 Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg ser jo at både senger og andre møbler hos Jysk er ganske billige. Er det fordi de har dårligere kvalitet enn andre steder? Jeg trenger litt nye ting, blant annet seng, og har ikke all verdens av penger å rutte med. Skal blant annet ha en seng og en tv/stereobenk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. juli 2005 #2 Del Skrevet 25. juli 2005 typen min har seng fra jysk, og den e veldig go... einaste e kanskje at den ikkje helde i like mange år som dei dyraste på markedet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 25. juli 2005 #3 Del Skrevet 25. juli 2005 typen min har seng fra jysk, og den e veldig go... einaste e kanskje at den ikkje helde i like mange år som dei dyraste på markedet! ← Men om man kan kjøpe to eller tre for samme prisen blir vel det mye det samme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 25. juli 2005 #4 Del Skrevet 25. juli 2005 Vi har handlet en del på Jysk og er fornøyde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 26. juli 2005 #5 Del Skrevet 26. juli 2005 Vi har handlet en del på Jysk og er fornøyde. ← Samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 26. juli 2005 #6 Del Skrevet 26. juli 2005 Jysk har billige ting, men kvaliteten på møblene er søppel. Har en Jensen-seng, men prøveligget Jysk-seng før vi kjøpte den, og det ville aldri i livet ramle meg inn å kjøpe noe sånn. Sier man at de sengene er gode så er det fordi man ikke har prøvd noe bedre. Har også noen møbler (klappstoler og komode) fra Jysk. Hengsler blir slarkete og på komoden ramler bunnene i skuffen ut fordi de er for korte og dårlige. Skuffene ramla også fra hverandre fordi de hadde for dårlige plugger, vi måtte til slutt feste dem med ekstra skruer. Har kasta hele komoden nå. Kjøpte også hagebord fra Jysk fordi de var de eneste jeg fant med klaffer, men ser at det allerede begynner å gå opp i liminga, selv om det bare er et par måneder siden jeg kjøpte. Kort oppsummert, det er billig på Jysk, men du får det du betaler for. Kommer ALDRI til å kjøpe noe der igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. juli 2005 #7 Del Skrevet 26. juli 2005 Vi har kun kjøpt to bokhyller på JYSK og dem er vi fornøyde med, men det er jo ikke et møbel som brukes hardt akkurat. Ellers er JYSK et sted jeg handler hagemøbler i plast, og ikke mer enn det liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pauline Skrevet 26. juli 2005 #8 Del Skrevet 26. juli 2005 Har ikke god erfaring med noen komoder jeg handlet der for noen år siden, men kan jo hende de har blitt bedre på kvalitet. Kjøpte noen ungdomsmøbler til sønnen min i vår (TV-benk og bord) i glass og stål. De virker ok. Ellers har de i mange år hatt bare furu og hvit melamin, og ingen av delene er min smak. Svigerinna mi kjøpte en del furumøbler der da det var mote, men det var ikke særlig bra kvalitet på det, skuffer som gled treigt, hengsler som løsnet og en barneseng, bondebrisk, som knirket og ula bare du så på den. De har bra kluter, håndklær og sengetøy der ute, ellers ville jeg nok spandert litt mer og handlet møbler andre steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 26. juli 2005 #9 Del Skrevet 26. juli 2005 Min erfaring er at møblene på Jysk er av heller dårlig kvalitet. Da hjelper det ikke at de er billige. Men håndklær, sengetøy og en del andre småting er det helt ok kvalitet på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirito Skrevet 26. juli 2005 #10 Del Skrevet 26. juli 2005 Jeg kjøpte et skrivebord på Jysk, og har boikottet dem siden. Pluggene knekker, skruene knekker og treverket har så dårlig lakk at du ikke kan legge fra deg en saks en gang uten å lage stygge riper. Når man skriver med blyant og ett lag vanlig papir blir det "bulker"... Jeg har masse billige møbler siden jeg er student, og det er helt tydelig at man får mye mer for pengene på IKEA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 29. juli 2005 #11 Del Skrevet 29. juli 2005 For meg har erfaringene vært blandet... En del håndklær som jeg har kjøpt der, har vært elendig. Men andre har vært gode. Men ang seng... Vi kjøpte vår seng der for noen år tilbake. De var skikkelig gode. Selvsagt ikke så gode som Jensen til tredoble prisen, men veldig behagelige å sove i. Men vil nok anbefale deg å ikke velge de aller rimeligste løsningene fra Jysk. sengene vi kjøpte var noe av det dyrere de hadde, men allikevel mye rimeligere enn andre leverandører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 29. juli 2005 #12 Del Skrevet 29. juli 2005 Ville aldri ha handlet annet enn dyner, puter, håndklær og sengetøy fra Jysk - rett og slett for kvaliteten er altfor dårlig. Om det da er billig, så lønner det seg ikke etter min mening. Ikea er jo ikke så dyrt det heller, og kvaliteten er i hvert fall noe bedre enn Jysk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå