Gå til innhold

Impregnering av turbukse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har kjøpt meg denne buksa: https://www.getinspired.no/twentyfour-flam-ls-bukse-tf-10606-skyggesort

Den er impregnert med fluorfri impregnering, hvor får jeg kjøpt det og hvordan impregnerer jeg buksa? Kan det bli skjoldete? Hvordan unngår jeg det? Hvordan ta best mulig vare på buksa når det kommer til vask og lignende? Hilsen ei som ikke har peiling.... Har ikke impregnert noe i mitt liv. 

Anonymkode: c108b...348

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følg vaskeanvisningen – og når vannet ikke lenger legger seg i dråper på ytterstoffet, er det på tide å påføre impregnering. Vi anbefaler for eksempel å bruke en PFC-fri impregneringsspray som du kan kjøpe i vår nettbutikk eller i andre sportsbutikker.

Anonymkode: f56ea...bd1

Skrevet

Står det på produktbeskrivelse. Men jeg er veldig nysgjerrig: har du aldri hatt et goretex plagg eller skinnsko i hele ditt liv?? Bor du i Sahara? Hilsen bergenser. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Står det på produktbeskrivelse. Men jeg er veldig nysgjerrig: har du aldri hatt et goretex plagg eller skinnsko i hele ditt liv?? Bor du i Sahara? Hilsen bergenser. 

Kanskje et ungt menneske som har fått hjelp av foreldre til slikt tidligere :)

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Følg vaskeanvisningen – og når vannet ikke lenger legger seg i dråper på ytterstoffet, er det på tide å påføre impregnering. Vi anbefaler for eksempel å bruke en PFC-fri impregneringsspray som du kan kjøpe i vår nettbutikk eller i andre sportsbutikker.

Sier meg ingenting. Har søkt, finner ikke slik spray og finner ikke info. 

Anonymkode: ce74e...3e8

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det første var nyttig forresten, tusen takk. 

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Google impregnering twentyfour så er det første du får opp twentyfour sin egen nettside med salg av spray. 🙄 det tok tre sekunder. De selger sikkert samme merket andre steder. 

https://www.twentyfour.no/dame/tilbehør_/impregnering-og-vask

Skrevet

Takk for svar, selv om det tydeligvis var til bryderi, hva er poenget med å svare i en tråd da? Jeg har bestilt spray, skal den brukes på plagget når det er vått eller når det er tørt? Kan det lage skjolder om jeg ikke gjør det riktig? Hvor lenge må jeg vente med å bruke plagget etter impregnering? Mange spørsmål som ikke det står svar på på siden der... 

Anonymkode: c108b...348

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...