AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #1 Skrevet 3. oktober 2020 Hei, Kom over en artikkel på nett i dag hvor de skrev om psykopater og nettdating. Altså at disse folkene finner offre på nett, og kan fake empatisk oppførsel på nett. https://www.dagbladet.no/tema/tegnene-nar-tinder-matchen-er-psykopat/72893843 Så tenkte jeg på mine egne erfaringer med "nettdating" og at jeg flere ganger har reagert på oppførselen til noen menn / og kvinner som tar kontakt. En som tok kontakt rangerer seg selv som drømmemann med 10/10 i poeng score. Jeg innså med det samme at dette ikke var min type, og forsto jo det enda bedre når han sendte meg passiv agressive beskjeder når jeg ikke svarte. En annen dame ville ha meg på snapchat med en gang, uten at hun visste noe om meg eller meg om henne. En annen mann var en som beskrev seg selv om dominerende og tok kontakt fordi han ville dominere damer. (??) Jeg så igjen med en gang at han ikke var min type. Denne personen klikket ved høflig avvisning, og sendte meg truende beskjeder. Jeg blokkerte han og rapporterte han, men fikk beskjed om at de ikke kunne gjøre noe med personen. Noen andre som har opplevd lignende ting på webdating steder? Anonymkode: 15897...325
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #2 Skrevet 3. oktober 2020 Ja, jeg har opplevd lignende - og er derfor veldig skeptisk og forsiktig til nett dating, tinder osv. Var en fyr som jeg trodde var «ålreit» - møtte han, og det viste seg at han var veldig høy på seg selv - og bare snakket om seg selv. Det var kjempe ubehagelig og rart. Han snakket om at han fikk alle, hvor mange han hadde pult - og han snakket om hvordan reglene skulle være for han om han var i et forhold - han skulle få gjøre alt han ønsket, til og med å ligge naken i en seng med en annen. Jeg ble så satt ut at jeg dro, latet som jeg skulle på do også stakk jeg 😅 og tro meg, jeg fikk en illsint melding etterpå! Om at jeg var den frekkeste, rareste og jævligste dama han hadde møt i hele sitt liv.... Sånne folk må man bare holde seg unna! Så ja, pass på hvem du begynner å snakke med/date, mye syke folk der ute Anonymkode: 100d0...bda 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #3 Skrevet 3. oktober 2020 Shit, det høres skummelt ut. Blir litt redd for å komme utfor noen som skal gjøre noe mer drastisk enn å kjefte. Jeg svarer ikke de som gir meg bare en anelse dårlige vibber. Turvenn feks er veldig bra for sile ut de som gir seg selv lav skår på empati. Anonymkode: 15897...325
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #4 Skrevet 3. oktober 2020 Ja, det som snakkes om her er tegn man lett kan gjennomskue. Narsissister derimot kan virke veldig empatiske osv i begynnelsen. Uavhengig av nettdating er det lurt å ta tiden til hjelp og se hvordan relasjonen utvikler seg. Noen har lett for å bli stormforelsket og derfor bli blind på den nye kjæresten, men det er ofte best å holde litt tilbake følelsesmessig for å se personen an over tid. Anonymkode: 38863...d31 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #5 Skrevet 5. oktober 2020 Psykopater og narsissister er gode skuespillere og later som de er gode mennesker og de intelligente er ofte ikke lette å avsløre i starten.... Anonymkode: 89af1...880
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #6 Skrevet 5. oktober 2020 Jeg ble kjent med eksen min på Sukker. Jeg får frysninger når jeg leser ting som dette, for jeg kjenner det igjen. Han forandret seg over natta og opptrådte med en så skremmende oppførsel at jeg trodde jeg ikke kom til å komme ut av den døren i live. Det var ingen vold, han ble bare helt sykt vanvittig skremmende i oppførsel. Det verste var at jeg ikke hadde gjort noe galt, han bare ble sånn. Som om noen skrudde på en bryter. Denne mannen utdanner seg til å bli psykolog, det syns jeg er ekkelt å tenke på... Anonymkode: 84479...fcb 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #7 Skrevet 5. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble kjent med eksen min på Sukker. Jeg får frysninger når jeg leser ting som dette, for jeg kjenner det igjen. Han forandret seg over natta og opptrådte med en så skremmende oppførsel at jeg trodde jeg ikke kom til å komme ut av den døren i live. Det var ingen vold, han ble bare helt sykt vanvittig skremmende i oppførsel. Det verste var at jeg ikke hadde gjort noe galt, han bare ble sånn. Som om noen skrudde på en bryter. Denne mannen utdanner seg til å bli psykolog, det syns jeg er ekkelt å tenke på... Anonymkode: 84479...fcb Ja, jeg vet om en som er utdannet lege med mange narsissistiske trekk (kjente han bare 2 år som venn så litt vanskelig å si om han faktisk kunne fått diagnosen narsissist). Han er på flere datingsider og får folk til å åpne seg om sårbarheter. I de første månedene hjelper han dem for deretter å bruke alt mot dem for å bryte dem ned. Han utgir seg for å ønske åpenhet om mental helse. Jeg synes utrolig synd på ofrene hans. Anonymkode: 38863...d31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå