Gå til innhold

Orgasme av at han koser med puppene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg merker at jeg får en slags orgasme når han koser og suger på niplene mine lenge, når vi har sex etter han har gjort det en stund merker jeg at jeg blir helt ør og svimmel, og kjenner det i underlivet i flere timer etterpå.. noen ganger kan jeg nesten oppleve å nesten bli litt sur samtidig som det er så deilig mens han suger på niplene mine. Er alt for følsom i niplene, men det er jo såå deilig. Fler?

Anonymkode: c92a6...6ba

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samleie og samtidig stimulering av brystene gir de dype lamgvarige orgadmene som sitter i lenge. Stimulering av brystene får livmoren til å trekke seg sammen. Denne kombinasjonen er mest effektiv hvis penis er så stor at den treffe varsom området rundt limoråpningen. 

Hvis klitoris i tillegg blir stimulert så blir dette en eksplosjon som oppleves som en evighet. 

Anonymkode: 64673...d23

Skrevet

niplene? Så rart, Brystvortene mener du vel.

Anonymkode: 2c301...98e

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

niplene? Så rart, Brystvortene mener du vel.

Anonymkode: 2c301...98e

Brystvorter og nipler er det samme.

• Liker 3
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg merker at jeg får en slags orgasme når han koser og suger på niplene mine lenge, når vi har sex etter han har gjort det en stund merker jeg at jeg blir helt ør og svimmel, og kjenner det i underlivet i flere timer etterpå.. noen ganger kan jeg nesten oppleve å nesten bli litt sur samtidig som det er så deilig mens han suger på niplene mine. Er alt for følsom i niplene, men det er jo såå deilig. Fler?

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Samleie og samtidig stimulering av brystene gir de dype lamgvarige orgadmene som sitter i lenge. Stimulering av brystene får livmoren til å trekke seg sammen. Denne kombinasjonen er mest effektiv hvis penis er så stor at den treffe varsom området rundt limoråpningen. 

Hvis klitoris i tillegg blir stimulert så blir dette en eksplosjon som oppleves som en evighet. 

Anonymkode: 64673...d23

Måten dere skriver på tilsier at dere er menn. 

Anonymkode: 69cb7...302

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann, du er mann, hun er mann, alle er menn! 

Anonymkode: d0685...078

• Liker 2
Skrevet

D får jeg også med min samboer. 

Anonymkode: 9ad7c...b9f

Skrevet

Det opplever jeg og

Skrevet

Det er vanlig.

Har hørt at det er en sammenheng mellom brystinduserte orgasmer og vaginale orgasmer. Altså at hvis man ønsker vaginale orgasmer uten å berøre klitorisutvendig, så kan man berøre puppene i stedet.

Litt mer praktisk og lett å komme til :) 

Anonymkode: e4fb7...10d

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tøv.

Anonymkode: e4fb7...10d

• Liker 1
Skrevet

Kona mi kan få en slags orgasme av å få knoppene lekt med, men det krever litt tid da. Men jeg elsker det å gi henne den typen orgasme, hun blir rett og slett nærmest overkåt om det går an å bli det. Krever å bli penetrert og kommer da ofte også mange ganger etterpå. 

Anonymkode: 06fd0...439

Skrevet

Kjenner det i underlivet flere timer etterpå. 😂

Sorry, men 😂😂😂😂😂

• Liker 1
Skrevet

Det har skjedd. I mitt tilfelle tar det riktignok lang tid, men det er verdt å vente på. 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har opplevd dette med ei jeg hengte med ei stund. Har aldri vært noen puppemann, men da jeg oppdaget dette ble jeg veldig puppefiksert merkelig nok. 

Skrevet

Skjer meg også😅kommer dessverre altfor fort da..

Anonymkode: 3f40d...aed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...