AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #1 Del Skrevet 3. oktober 2020 Fikk beskjeden i går.. Er helt i sjokk. Har ingen barn fra før, men hallo? Tre på en gang? 😬 Hva hadde du gjort om du hadde fått en sånn beskjed? Anonymkode: dcef2...34c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #2 Del Skrevet 3. oktober 2020 Tatt de bort. For stor sjanse for komplikasjoner og senskader. Anonymkode: f4a6d...162 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #3 Del Skrevet 3. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk beskjeden i går.. Er helt i sjokk. Har ingen barn fra før, men hallo? Tre på en gang? 😬 Hva hadde du gjort om du hadde fått en sånn beskjed? Anonymkode: dcef2...34c Det er min drøm😍😍😍 Jeg hadde elsket det Anonymkode: 15471...14d 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #4 Del Skrevet 3. oktober 2020 Pleier å gå fint med trillinger. Da får du keisesnitt. Be om ekstra veiledning på helsestasjonen. Anonymkode: fef06...025 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #5 Del Skrevet 3. oktober 2020 Hadde beholdt selvsagt. Sjansen er stor for at dette kommer til å gå bra! Anonymkode: 911b3...cd7 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #6 Del Skrevet 3. oktober 2020 Tatt bort alle. Anonymkode: 2bc4d...e41 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #7 Del Skrevet 3. oktober 2020 Beholdt alle. Det blir tøft, men også fantastisk! Anonymkode: 25736...80a 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #8 Del Skrevet 3. oktober 2020 Min umiddelbare reaksjon hadde nok vært at jeg hadde begynt å le, for det er jo en ganske vill beskjed å få. Det første du må gjøre er å passe på at du får nok oppfølging, som innebærer grundig ultralyd av alle tre, for å se om alle tre er friske. Jeg personlig ville aldri abortert bort friske foster, så jeg hadde helt klart beholdt alle om de var friske, selv om det selvsagt blir mye jobb. Husk at dere får utvidet permisjon pga flere barn. Anonymkode: 99637...3bf 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #9 Del Skrevet 3. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tatt bort alle. Anonymkode: 2bc4d...e41 Jeg vil jo ha barn da Anonymkode: dcef2...34c 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #10 Del Skrevet 3. oktober 2020 Gratulerer! Så FANTASTISK og spesielt 🥰🥰 Anonymkode: 15752...8a5 34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #11 Del Skrevet 3. oktober 2020 Det blir nok slitsomt, kaotisk, og forferdelig til tider, men tenk så mye kjærlighet, kos og morsomme opplevelser dere får. Du får nok god oppfølging. Masse lykke til😌 Anonymkode: 6aed2...c9f 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #12 Del Skrevet 3. oktober 2020 Så lenge dere er to om det går det nok fint. Det blir selvfølgelig ekstra slitsomt i starten, men som det meste annet går det seg jo til etterhvert som barna blir større. Da har de i hvert fall noen å leke med. Anonymkode: cb94f...333 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pillowtalk Skrevet 3. oktober 2020 #13 Del Skrevet 3. oktober 2020 Det er en fin dokumentar om trillinger på NRK fra Danmark😊 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #14 Del Skrevet 3. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil jo ha barn da Anonymkode: dcef2...34c Du spurte hva jeg ville gjort. Jeg ville slukt alle abortpillene jeg hadde funnet. Anonymkode: 2bc4d...e41 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #15 Del Skrevet 3. oktober 2020 Gratulerer! Tvillingforeldreforeningen har egen trillingkontakt man kan stille spørsmål og få gode tips fra. https://www.tvilling.no/trillinger/ Spør også jordmor om kommunen kan bistå med f.eks. nattevakt noen netter i uken. Jeg hadde også forberedt meg på at de skulle bli flaskebabyer. Anonymkode: e39de...245 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 Populært innlegg #16 Del Skrevet 3. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du spurte hva jeg ville gjort. Jeg ville slukt alle abortpillene jeg hadde funnet. Anonymkode: 2bc4d...e41 For en stygg ting å si! Anonymkode: 40c9b...d11 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 3. oktober 2020 #17 Del Skrevet 3. oktober 2020 Jeg hadde jo beholdt men hadde sterilisert meg etterpå, for tre barn er mer enn nok for meg. Har man en brukandes mann og et godt nettverk så kan dette bare gå bra. Gratulerer ts 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #18 Del Skrevet 3. oktober 2020 Jeg tok fosterreduksjon. Har nå friske tvillinger og aldri angret en dag. Anonymkode: 3be35...d99 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #19 Del Skrevet 3. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For en stygg ting å si! Anonymkode: 40c9b...d11 Hæ? Hvorfor det?? Hun spurte jo om hva jeg ville gjort og dette er hva jeg ville gjort! Jeg hadde tatt abort på alle, uten å nøle og det er jo ikke stygt å si det? Anonymkode: 2bc4d...e41 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #20 Del Skrevet 3. oktober 2020 Gratulerer så mye!!! Sørg for å ha mye hjelp de første 6-9 måneder. Utrolig med 3 på en gang men også velkommen til kaos. Anonymkode: dbcaf...3cc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå