AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #1 Skrevet 3. oktober 2020 Det er skikkelig dårlig stemning hjemme. Jeg og mannen krangler omtrent aldri selv om vi kanskje har en litt større diskusjon en gang i måneden eller noe. I går hadde vi derimot en skikkelig fæl krangel som endte med at vi sov hver for oss og nektet å snakke sammen (dette har aldri skjedd før gjennom de ti årene vi har bodd sammen). Vi ordnet opp i dag, sa unnskyld begge to og snakket oss ferdig om temaet. Det som er, er at han plutselig ble skikkelig frekk mot meg i dag. Først fortalte han meg at jeg ikke burde snakke om to av de mange tingene jeg snakket om sist vi hadde besøk fordi det ville kjede vennene våre. Etter det kritiserte han håret mitt og andre ting jeg gjør feil. Jeg blir selvfølgelig såret og sier i fra og da blir han skikkelig sint. Da blir jeg sint igjen. Da hever han stemmen og sier at vi er ferdig om samtalen og at jeg må roe meg. Jeg tenker at dette er en bagatell og at det går over så jeg sier ikke noe mer, men er fortsatt irritert og trenger å roe meg ned. Han mener oppriktig at vi er ferdig, men når han ser at jeg ser sur ut begynner han igjen. Han løper fra meg når vi går ut av bilen (hadde vært og handla middag) og begynner å si masse stygt som at jeg elsker å krangle, at unnskyldningen min tidligere i dag var fake og at jeg bare vil han vondt osv. Jeg blir jo kjemepetrist og sint. Nå sitter vi i hver vår etasje. Jeg vil virkelig bare bli ferdig med dette, jeg orker ikke at helga skal være sånn. Likevel så vet jeg ikke hva jeg kan gjøre for at dette skal gå over? Noen som har noen tips? Anonymkode: ac894...e92
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #2 Skrevet 3. oktober 2020 Ta vare på deg selv. Les en bok, se en film. Gå en tur. Dra til en venninne. Vær rolig. Ypper han på krangel igjen, så ønsker han å krangle av en grunn. Da er det noe han ønsker å ta opp, men ikke tør, o g han prøver å få deg til å ta det opp. Legg merke til at han prøver å gi deg skylden for krangelen ved å si at du ønsker det. Likevel er det han som drar det frem igjen ved å klage på håret ditt? Anonymkode: 43d85...f2c
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #3 Skrevet 3. oktober 2020 Er det hormoner med i bildet, forresten? PMS? Graviditet? Eller rett og slett lite søvn? Håper ting blir bedre i morgen ❤️ Anonymkode: 43d85...f2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå