AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #1 Skrevet 3. oktober 2020 Jeg byttet ut mine panelovner denne uken, og er foreløpig fornøyd. De jeg hadde var ikke særlig bra og det ble heller aldri ordentlig varmt her. Den største forskjellen er at de nye ovnene blir mye kjappere varme. Dere som har byttet, merker dere forskjell på strømregninga? Husker jeg kunne få noen elleville strømregninger med de gamle ovnene. Anonymkode: beb67...74a
thinkywinky Skrevet 3. oktober 2020 #2 Skrevet 3. oktober 2020 Jeg vurderer å kjøpe! Hvilken type har du gått for?
Apekatten Skrevet 3. oktober 2020 #3 Skrevet 3. oktober 2020 Jeg har nettopp byttet, og merker stor forskjell på varmen! Strømregningen vet jeg ikke noe om enda, da jeg byttet for et par uker siden.
skrue Skrevet 4. oktober 2020 #4 Skrevet 4. oktober 2020 Byttet fra ovner uten termostat for noen år siden til ovner med elektronisk termostat. Wifi brydde jeg meg ikke og da jeg ikke ønsker å endre innstilt temperatur mer enn to ganger i året (vår og høst). I sommerhalvåret er temp satt til 10-15 grader og i praksis brukes aldri ovnene da mens de ellers er satt til 20-22 grader. 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #5 Skrevet 4. oktober 2020 Jeg tenker også å kjøpe dette. Hvilke type har dere som er fornøyd kjøpt? Anonymkode: 3eb44...09c
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #6 Skrevet 6. oktober 2020 På 4.10.2020 den 18.27, AnonymBruker skrev: Jeg tenker også å kjøpe dette. Hvilke type har dere som er fornøyd kjøpt? Anonymkode: 3eb44...09c Jeg kjøpte fra Mill: https://www.elektroimportoren.no/mill-panelovn-glass-wifi-600w/5401734/Product.html?Path=006151963&Event=pathlist Har ikke helt skjønt helt hvordan jeg styrer den appen, men jeg er ikke så teknisk av meg. Får teste det ut etterhvert. Det viktigste er uansett at det er mye varmere hos meg, så det har vært en investering syns jeg Jeg så på andre typer ovner fra Adax og Glamox, men de var mye dyrere. Anonymkode: beb67...74a
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #7 Skrevet 6. oktober 2020 Det blir ikke noe varmere fordi ovnen har Wifi 🤣 Det det kan gi deg er automatisk senking av temperaturen når du ikke er hjemme osv, men da bør appstøtten være god. Anonymkode: 6e499...88f 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #8 Skrevet 6. oktober 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det blir ikke noe varmere fordi ovnen har Wifi 🤣 Det det kan gi deg er automatisk senking av temperaturen når du ikke er hjemme osv, men da bør appstøtten være god. Anonymkode: 6e499...88f Det har jeg ikke sagt heller, men de ovnene jeg hadde var elendige og ga dårlig varme Jeg kunne sette de på max og likevel var det rene Nordpolen her. Merker at når jeg setter på de nye ovnene så blir det varmt med en eneste gang, og en mer jevn varme. Har forøvrig ikke skjønt wifi-funksjonen helt så har bare brukt den manuelle knappen. Anonymkode: beb67...74a
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #9 Skrevet 6. oktober 2020 Vi har 2 stk. av merke Adax Neo wifi. Plassert på barnasrom. Varmer de bedre en de forrige? Ja de gjør det. Bruker de mindre strøm ? Ja ,fordi jeg bruker app ofte for å sjekke temperatur og justere opp/ned. Så sånn sett de bruker mindre strøm. Får også varsling i appen hvis barna åpner vindu også glemmer å lukke etterhvert. Syns at den wifi kobling og app er helt konge. Hadde de i 2 år nå. Aldri noe tull med ovnene eller appen. Anonymkode: 765a1...4b5
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #10 Skrevet 6. oktober 2020 Jeg har panelovner med tidsstyring, men ikke wifi. Var litt jobb å programmere dem, men helt overkommelig. Har dag- og nattsenking, trenger ikke være 22 grader her når ingen er hjemme eller vi ligger og sover. Kan enkelt skru opp temp'en på ovnen, som idag når jeg er hjemme og syk. Liker at ting kan styres uten at den personen som har appen på mobilen må gjøre det. Anonymkode: ed329...28d
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2020 #11 Skrevet 6. oktober 2020 Alle i husstanden som vil kan laste ned app å styre ovner. Ihvertfall hos Adax / Glamox. Mann kan programmere de og for natt/dag senking o.l. Anonymkode: 765a1...4b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå