Gå til innhold

Vinterdress 158/164

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter flere år med todelt vinterdress har guttungen funnet ut at han vil ha hel dress i år. Ser der er noe utvalg i størrelsen 158/164, men har ikke særlig erfaring med noen av dem. De jeg har funnet til nå er:

Reima reach

Reima manaslu

Lindberg camo

Lindberg colden

Lindberg snowpeak

Stormberg vinterdress ungdom

Noen som har erfaring med noen av dem, eller vet om andre? Skal brukes til hverdags, så vil helst at den skal være lett, så tunge kjeledresser er ikke av interesse. 

Anonymkode: 8efab...a62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva legger du i at den skal brukes til hverdags? Mener du når han er ute og leker eller generelt når han er ute. Kan være at barnet ditt er høy for alderen, men tror dresser i den størrelsen er mer ment som skidresser.

Skrevet

Sjekk ut molo, veldig fornøyd med disse. Også i stor str

Anonymkode: 0b404...9d3

Skrevet
1 time siden, Nina84 skrev:

Hva legger du i at den skal brukes til hverdags? Mener du når han er ute og leker eller generelt når han er ute. Kan være at barnet ditt er høy for alderen, men tror dresser i den størrelsen er mer ment som skidresser.

Mente bare at den skal brukes litt, så må være en dress det er lett å bevege seg i. For det meste blir den nok brukt når han er ute i snøen, men om han har den på til og fra skolen er ikke noe jeg legger meg opp i. Han har jakke allerede, men skjønner om han heller bruker dressen fremfor å måtte bære den til og fra skolen.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk ut molo, veldig fornøyd med disse. Også i stor str

Anonymkode: 0b404...9d3

Takk for tips. Skal sjekke dem ut :) 

Skrevet

Tenson dominic har vi kjøpt i år til større barn (134/140) men så de hadde (158/164) også

Anonymkode: 9d756...704

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tenson dominic har vi kjøpt i år til større barn (134/140) men så de hadde (158/164) også

Anonymkode: 9d756...704

Hvordan er bevegeligheten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...