AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #1 Skrevet 3. oktober 2020 Etter noen år med beinhard jobbing har jeg greid å komme igjennom nåløyet og kapret drømmejobben. Jeg er så lettet og stolt 😃 Endelig arbeidsoppgaver relevant til videreutdanning og større utfordringer, og ikke minst gå opp over 150k i årslønn 🤗 Måtte bare dele i lykkerusen 🥳🤩 Anonymkode: bcddf...875 12
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #2 Skrevet 3. oktober 2020 Heldig du. Håper det er håp for oss andre og... Og før noen drar sjalusikortet så gjør jeg det selv først. Er. SÅ. Sjaluuuu 😭 Men uansett gratulerer! Anonymkode: b8d67...e62 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #3 Skrevet 4. oktober 2020 Jeg har vært i "sjalusiskuffen" i x antall år. Trodde aldri jeg skulle komme meg et steg videre og for evig være stagnert i lønn. Men jeg bet tennene sammen, tok 60 st.poeng ekstra og leverte et knallgodt intervju. Jeg er mest lettet nå. Både mtp lønn og videre utvikling. Anonymkode: bcddf...875 2
miztyia Skrevet 4. oktober 2020 #4 Skrevet 4. oktober 2020 Gratulerer 😃 håper du vil trives i drømmejobben! 😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå