Gå til innhold

Blir så kåt når jeg har mensen. Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som emne sier.

Jeg blir så kåt når jeg har mensen, spesielt når jeg har på bind.

kan ligge time etter time i bare trusa å ta på meg selv.

Anonymkode: fd220...bb0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir superkåt når jeg har mensen.

Som gravid var jeg helt håpløs :) Heldigvis kunne jeg suge hver dag om mannen ville...

Anonymkode: 17e71...55e

• Liker 1
Skrevet

Ja under eggløsning og mensen. Mest under eggløsningen egentlig. Har det nå. Og er i 30 årene. Så konstant kåt i flere dager. 

Anonymkode: 7cf8c...fc0

• Liker 1
Skrevet

Jepp, det er helt ekstremt her i gården hvertfall haha. Snodig at man blir så kåt når det er den tiden av måneden man som regel ikke vil ha sex pga blodet. Rart!

Anonymkode: a6696...636

Skrevet

Blod er ingen hindring for meg å ha sex. Jeg svulmer opp og blir alltid kåtere når mensen er her 🤣

Anonymkode: 6f08a...9ba

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, det er helt ekstremt her i gården hvertfall haha. Snodig at man blir så kåt når det er den tiden av måneden man som regel ikke vil ha sex pga blodet. Rart!

Anonymkode: a6696...636

Analsex og suging funker magisk :)  Blør litt mye første dagene....men etterhvert går det bra!

Anonymkode: 17e71...55e

Skrevet

ja, skal onanere for tredje gang i dag. Har en sykt deilig teknikk med dildo å dyne. Komplisert når barna er i hus, men nå er det fint vær, sendte de på butikken med panteflasker 😂

Anonymkode: ef21a...8e5

• Liker 2
Skrevet

Jeg også, jeg synes faktisk det er litt plagsomt. Ikke å være kåt, men at det blir sånn gris når jeg onanerer.

Anonymkode: 87528...d54

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

ja, skal onanere for tredje gang i dag. Har en sykt deilig teknikk med dildo å dyne. Komplisert når barna er i hus, men nå er det fint vær, sendte de på butikken med panteflasker 😂

Oj, for tredje gang 😀

fortell om teknikk da. 
Jeg har alltid på bind når jeg onanerer, for meg er det halve opplevelsen

Anonymkode: fd220...bb0

Skrevet

Dagen før den kommer, ellers blir jeg fryktelig kåt rundt eggløsning. 

Anonymkode: a5e8d...251

Skrevet
På 3.10.2020 den 13.01, AnonymBruker skrev:

Hvordan er den teknikken? 

Jeg blir også fort kåt når jeg har mensen. Men det gjelder sex da, er nok heller onanering😝

Anonymkode: a1aee...b94

Skrevet
På 3.10.2020 den 14.05, AnonymBruker skrev:

Jeg også, jeg synes faktisk det er litt plagsomt. Ikke å være kåt, men at det blir sånn gris når jeg onanerer.

Anonymkode: 87528...d54

Jeg tar aldri noe inn i kjeden når jeg har mensen og mannen nekter sex da (forståelig) . Går fint å bruke glede nr 2, da blir det mye mindre gris gitt!;) 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tar aldri noe inn i kjeden når jeg har mensen og mannen nekter sex da (forståelig) . Går fint å bruke glede nr 2, da blir det mye mindre gris gitt!;) 

Ikke rumpa😚

Skrevet

Jeg blir også sykt kåt når jeg har mensen men liker ikke alt det griset og blit liksom ikke vått vått, blir sånn seigt pga blodet. Så har ikke vanlig sex under mensen, men vi kan ha anal

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...