Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger litt hjelp til å velge hvilken shampoo/balsam jeg skal kjøpe neste gang. Jeg har blondt stripet hår (til skuldrene), det blir litt fort tungt, så jeg trenger litt volum hjelp :) Den shampooen jeg har nå er fra Kerastase, men jeg er ikke helt fornøyd med den... Er det noen som har forslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trenger også litt ekstra volum til håret mitt. Jeg tror jeg har prøvd omtrent alle shampoer som finnes, og utrolig nok er min absolutte favoritt Hairshop (Nikita) sin shampo for fint hår.

Skrevet

Hei.

Jeg har hår som er litt tjukt og blir veldig lett tungt på toppen. Jeg har begynt å bruke redken all soft shampoo og balsam. den virket veldig bra for meg. Så bruker jeg innimellom en hårkur i samme merket; redken all soft hevy.

Det gjorde underverker for mitt hår. I tilegg har jeg fått sansen for rettetang som gjør at håret ser ennda mere glatt og lett ut.

Jeg er vertfall meget fornøyd!

Skrevet (endret)

Hvilke produkter fra Kerastase er det du bruker? Résistance? Den funker i hvertfall bra paa mitt fine haar. Ellers er jeg fornöyd med Paul Mitchell Shampoo One (selv om den har en litt rar lukt....)

Endret av Tusseline

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...