AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #1 Skrevet 3. oktober 2020 Det betyr samme sak, gjør det ikke? Det høres slik ut i alle fall. Anonymkode: 31504...8bc
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #2 Skrevet 3. oktober 2020 Hvorfor tenker du at det er det samme? At gullet dusjes nedover i hierarkiet? Anonymkode: ca770...fe4 1
Illuminatum Skrevet 3. oktober 2020 #3 Skrevet 3. oktober 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det betyr samme sak, gjør det ikke? Det høres slik ut i alle fall. Anonymkode: 31504...8bc Golden shower er å bli tisset på.:-)
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #4 Skrevet 3. oktober 2020 Aldri hørt om den betydningen, jeg assosierer det med frekk og spennende sex 🥴 Anonymkode: 0dbd2...9ec
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #5 Skrevet 3. oktober 2020 3 minutter siden, Illuminatum skrev: Golden shower er å bli tisset på.:-) Ja, så i praksis det samme som trickle down economy? Anonymkode: 31504...8bc
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #6 Skrevet 3. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tenker du at det er det samme? At gullet dusjes nedover i hierarkiet? Anonymkode: ca770...fe4 Noe i den dur, ja? Anonymkode: 31504...8bc
Isambard Skrevet 3. oktober 2020 #7 Skrevet 3. oktober 2020 Det er nok en vits, folkens. Mange mener at "trickle down" er bullshit. (altså at det vil drysse penger på de fattige hvis de rikere blir rikere.) I overført betydning å pisse på fattige. Beklager at jeg ødela vitsen ved å forklare den. 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #8 Skrevet 3. oktober 2020 1 minutt siden, Isambard skrev: Det er nok en vits, folkens. Mange mener at "trickle down" er bullshit. (altså at det vil drysse penger på de fattige hvis de rikere blir rikere.) I overført betydning å pisse på fattige. Beklager at jeg ødela vitsen ved å forklare den. Tror du noen her trodde dette var seriøst ment? Beklager å måtte ødelegge illusjonen din. Anonymkode: ca770...fe4 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #9 Skrevet 3. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, så i praksis det samme som trickle down economy? Anonymkode: 31504...8bc 😅om sex og samfunn er det samme kanskje Anonymkode: c7059...f74
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #10 Skrevet 3. oktober 2020 1 minutt siden, Isambard skrev: Det er nok en vits, folkens. Mange mener at "trickle down" er bullshit. (altså at det vil drysse penger på de fattige hvis de rikere blir rikere.) I overført betydning å pisse på fattige. Beklager at jeg ødela vitsen ved å forklare den. Ok, regner det på presten, drypper det på klokkeren. Det har ingen ting å gjøre med å pisse på de fattige. De rike samler ikke penger, de investerer penger. Da trenger du et volum, folk må slutte å være misunnelige. Så da tror jeg golden shower er positivt, her også Anonymkode: 0dbd2...9ec 1
Isambard Skrevet 3. oktober 2020 #11 Skrevet 3. oktober 2020 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du noen her trodde dette var seriøst ment? Beklager å måtte ødelegge illusjonen din. Anonymkode: ca770...fe4 Ja. Det er tydelig mange ikke skjønte den, selv om du gjorde det. Endret 3. oktober 2020 av Isambard 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå