Totalya Skrevet 25. juli 2005 #1 Skrevet 25. juli 2005 Er egentlig ikke så veldig glad i "micromat", men har forelska meg helt i denne, som er en del av After school dinner serien. Har spist den mange ganger, både når gjeg er på jobb, og når jeg er alene til middag, og ikke blir jeg lei av den heller. Så denne kan faktisk anbefale for de som trenger et måltid i all hast, og som er glad i litt sterk mat.
Gjest bjst Skrevet 20. februar 2006 #4 Skrevet 20. februar 2006 Leser at du referer til serien:Ater School Dinner, hva er dette og hvem produserer og hvor får man tak i varene - høres spennende ut
Totalya Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2006 Har ingen forpakning å se etter nå, men mener det står at tanken var lettvint og kalorifattig mat. Det er enkeltporsjoner som ligger i frysedisken, de fleste Coop butikkene har de iallefall. Tror det finnes 2 kyllingretter, en pastarett og 2-3 fiskeretter, alle er vistnok sterke.
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2006 #6 Skrevet 20. februar 2006 Jeg kjøpte den for noen uker siden og jeg syntes den smakte rett og slett forjævlig!!! Utenom at kyllingen var utrolig tørr og smakte papp, så var sausen så sterk at det sved lenge etter på leppene. Urk!
Gjest matmedsmak Skrevet 21. februar 2006 #7 Skrevet 21. februar 2006 After School Dinner Kjempegode retter, billig, lett og eraskt å tilberede. Barna elsker smakene Kjøper på COOP mvh Marna
Gjest Mathilde M Skrevet 21. februar 2006 #8 Skrevet 21. februar 2006 Jeg bare elskeeeer After School Dinner serien - har alltid et lite lager i fryseren. Lett å lage, sunt og smaker herlig. Skjønner ikke Miss_alexandria som synes kyllingen er tørr. Hvordan tilbereder du da?? mvh Mathilde M
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #9 Skrevet 21. februar 2006 Leser at du referer til serien:Ater School Dinner, hva er dette og hvem produserer og hvor får man tak i varene - høres spennende ut ← Det er et nytt firma som produserer det, de heter Food Factory. Maten produseres i Asia, spesielt for dette firmaet. Selges på Coop! Kjempegodt, synes jeg! (Skjønner heller ikke at det er tørt!)
Totalya Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #10 Skrevet 21. februar 2006 (endret) Jeg synes heller ikke kyllingen er tørr, men er enig i at det er sterkt. Men ved å legge det over på egen tallerken, slik at ikke all sausen blir med, blir det bra! Men med tanke på det som står her, er det ikke sikkert det er en særlig trygg rett... Endret 21. februar 2006 av Totalya
Gjest Mathilde M Skrevet 22. februar 2006 #11 Skrevet 22. februar 2006 fant dette på Hegnar.no I disse dager lanserer selskapet Food Factory en serie med rimelige middagsretter rettet mot ungdomsmarkedet under navnet After School Dinner. Hensikten er å tilby ungdomsgruppen 14 år og oppover et program med fettfattige og velsmakende alternativer til pølser, hamburgere, pommes frites og ferdigpizza. Basert på selskapets markedsundersøkelser og smakspaneltester blant målgruppen, introduseres derfor ferdigrettene nå Indian Chicken Curry, Malaysian Fish Curry, Penne Arribiato, Malaysian Chicken Satay og Thai Chili Scampi gjennom matvarekjedene Ultra og Meny (NorgesGruppen), samt Mega, Obs og Prix (COOP) over hele Norge. Porsjonspakkene på 450 gram, som kun krever 4-5 minutters oppvarming i mikrobølgeovn, koster 29,90 kroner, med unntak av Thai Scampi som selges for 34,90 kroner.
Gjest Gjest_karo_* Skrevet 22. februar 2006 #12 Skrevet 22. februar 2006 After School Dinner smaker best ved tilbereding i stekeovn og må(bør) serveres på tallerken. Rettene blir mer delikate på det viset. Har nå prøvd samtlige retter i løpet av de siste 2 mnd. Jeg er veldig fornøyd og barna likeså (12 og 16). De tilbereder i mange tilfeller selv og synes resultatet er meget bra. Prisen er også akseptabel i forhold til annen lettvintmat eller fasfood. mvh Karo
Gjest 1111 Skrevet 22. februar 2006 #13 Skrevet 22. februar 2006 Syns det var litt snålt med disse gjestene i denne tråden gitt...
Gjest gjest1 Skrevet 22. februar 2006 #14 Skrevet 22. februar 2006 Var da voldsomt med reklame da....
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #15 Skrevet 22. februar 2006 Syns det var litt snålt med disse gjestene i denne tråden gitt... ← Jeg skrev dette: Det er et nytt firma som produserer det, de heter Food Factory. Maten produseres i Asia, spesielt for dette firmaet. Selges på Coop! Kjempegodt, synes jeg! (Skjønner heller ikke at det er tørt!) Og har ikke skrevet noen av de andre gjesteinnleggene, bare så det er sagt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå