-Fisken- Skrevet 26. juli 2005 #21 Skrevet 26. juli 2005 Jeg har ikke vekt, og vil ikke ha det heller. Hadde vekt hos faren min for noen år siden, var hos han hver 14 dag. Det første jeg gjorde når jeg kom til han, var å løpe opp og veie meg. Veide meg mange mange ganger om dagen når jeg var hos han, før og etter jeg var på do osv osv. Ble helt opphengt i den vekten.
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2005 #22 Skrevet 26. juli 2005 Nei, her har vi ikke vekt. Jeg har stått på samme sted +/- se siste 10 årene, og vekt og slanking har aldri vært et tema i familien. Veier meg kun hos lege og svømmehall noe som skjer en gang hvert jubelår I tillegg vet jeg at om en vekt hadde kommet innafor husets fire vegger hadde sambo tatt helt av angående hva han veide. Familien hans er litt vel fiksert angående slike ting. Man tar jo med seg slike ting fra sitt barndomshjem (uansett hvor gammel man blir).
Bolla Piggsvin Skrevet 26. juli 2005 #23 Skrevet 26. juli 2005 Jeg har ikke vekt hjemme, dette synes jeg egentlig er veldig kjekt for jeg sliter med overvekt og når jeg prøver å slanke meg ødelegger vekta mye... Ser jeg at jeg ikke går ned det jeg håper på mister jeg allt mot og gir opp... Nå skal jeg prøve seriøst og få av meg de overflødige kiloene og skal ikke på vekta på leeeenge!!!
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2005 #24 Skrevet 26. juli 2005 Jeg kjøpte meg en fancy vekt her om dagen . Var litt redd jeg skulle bli helt opphengt i tallet, og gi opp livsstilsendring. Men den har bare motivert meg! Når jeg ser at jeg faktisk har gått ned noen kilo, får jeg bare enda mer lyst til å fortsette.
Pepita Skrevet 26. juli 2005 #25 Skrevet 26. juli 2005 Ja, jeg har vekt. Sjelden jeg bruker den nå. Vet og kjenner jeg har lagt på meg og da orker ikke tråkke oppå den!
Gjest Milah Skrevet 26. juli 2005 #26 Skrevet 26. juli 2005 Nei, har ikke vekt! Har aldri vært opptatt av hva jeg veier. Dessuten veier jeg alltid det samme.. Sambo derimot ønsker seg vekt, men det er fordi han slanker seg!
Pauline Skrevet 26. juli 2005 #27 Skrevet 26. juli 2005 Har vekt, men bruker den sjelden, kanskje en gang eller to i halvåret. I tenårene veide jeg meg hver dag, ofte flere ganger daglig, og merka at jeg ble lganske fiksert på dette tallet. Har hatt omtrent samme vekt i mange mange år, faktisk helt fra 18- 19 års alderen, og er ikke den som varierer særlig. Siden jeg trener mye og egentlig lever ganske sunt, har jeg ikke lyst å legge opp til en slik fiksering, men merker jo at klærne passer.
Gjest Madeline Skrevet 26. juli 2005 #28 Skrevet 26. juli 2005 Ja, jeg har vekt og jeg veier meg en gang i uka (ihvertfall nå som jeg prøver å gå ned i vekt).
Tusseline Skrevet 26. juli 2005 #30 Skrevet 26. juli 2005 Ja, jeg har vekt hjemme og veier meg ca. annen hver dag.
Gjest synseren Skrevet 26. juli 2005 #31 Skrevet 26. juli 2005 Ja jeg har vekt, veier meg minst en gang i uken.
Pleier Skrevet 26. juli 2005 #32 Skrevet 26. juli 2005 Jeg har vekt hjemme og vet da desverre hvor mye jeg veier til en hver tid.
Gjest Myztica Skrevet 26. juli 2005 #33 Skrevet 26. juli 2005 Samme som Pleier.... skulle egentlig ha kvittet meg med vekta og heller brukt målebånd men..... klarer ikke å dy meg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå