Gå til innhold

Har du vekt hjemme?

Har du vekt?  

36 stemmer

1. 1. Har du vekt?

• Ja
      18
    • Nei
      18

Fremhevede innlegg

Gjest Violetta
Skrevet

Jeg har ikke, og er ikke så opptatt av det, er mer opptatt av hvordan jeg ser ut og føler meg. Men legger merke til at de jeg snakker med vet så godt hva de veier. Vet du?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Nei. Veier meg bare når jeg må. På sykehuset eller hos legen.

Skrevet

Jepp - har vekt og vet hvor mye jeg veier. Veier meg omtrent hver dag, jeg! Teit, men. Er egentlig ikke så opptatt av selve tallet som dukker opp på vekten, bare at det er noenlunde det samme hver gang jeg veier meg....

Skrevet

Ja, vi har vekt hjemme. Veier meg kanskje en gang i mnd, det er ikke så nøye hva vekta viser, så lenge klærne passer. ;)

Skrevet

Har ikke vekt hjemme. Veier meg sjeldent, og når jeg først gjør det så blir jeg ikke spesielt overrasket ;)

Skrevet

Jeg veier alltid det samme, har ikke vekt her men da jeg bodde hos pappa veide jeg meg noen ganger i mnd.

Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg kjøpte en vekt i et anfall av slankehysteri, men fant etterhvert ut at det var lettere å gå ned i vekt hvis jeg istedet for å fokusere på vekta fokuserte mer på det å være aktiv og spise sunt. Så nå står den og samler støv i kjelleren ;) .

Skrevet

Har vekt, en gammel fra ikea. Er sikker på at den viser helt feil! ;)

Vil ha ny, sånn fancy gjennomsiktig.

Veier meg uregelmessig, planen er å veie meg en gang i uken, men det blir oftere.. Er på slankeren..

Skrevet

Vi fikk vekt til jul fordi Soulmannen ønsket seg det, før det veide bare når jeg var hos mamma og pappa og fikk et innfall om å sjekke. Hvis det er noe jeg ser etter på vekta så er det at jeg ikke går ned i vekt for det vil jeg ikke.

Skrevet

Nei, har ikke vekt og det er helt bevisst. Jeg vet sånn ca hva jeg veier da, hender jeg går på vekta hos foreldrene mine, og jeg merker det jo også på klærne om det er noen endringer.

Skrevet

Nei, jeg har ikke vekt. Jeg tror jeg vet hva jeg veier til enhver tid fordi de få gangen jeg veier meg viser at vekten har vært så og si uforandret i mange år.

-viXen-

Skrevet

Har ikke vekt men vet ca hva jeg veier, veide meg hos mamma i helgen. Da hadde jeg gått ned til 47 så jeg prøver ikke å gå ned i vekt akkurat.. Må spise mer potetgull!

Skrevet

Ja, har vekt. Hvor mye jeg veier meg varierer men i den siste uka har jeg veid meg hver dag faktisk.

Gjest Catwoman
Skrevet

Nei, har ikke vekt, veier meg nå og da hvis jeg er på besøk hos noen som har vekt.

Bryr meg egentlig ikke om hva vekten viser, så jeg har ikke bruk for den, men med en vekt lett tilgjengelig vet jeg at det er mulig jeg kunne blitt litt opphengt i det.

Skrevet
Nei. Veier meg bare når jeg må. På sykehuset eller hos legen.

Samme her.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har vekt. Syns det er greit å følge med på at ungene legger på seg nå som de er for store til kontroller på helsestasjonen.

Gjest gjest1
Skrevet

Slanket meg her i vinter fordi jeg skulle gifte meg i sommer og da kjøpte jeg vekt.

Under slankingen veide jeg meg 1 gang i uken. Nå er det sjelden jeg veier meg men så er jeg ikke på slankern heller da.

Skrevet

Nei, vi har ikke vekt, men jeg tråkker gjerne på vekt hjemme hos mine eller hans foreldre, så jeg veier meg da et par ganger i året.

Sist gang var for et par uker siden, og vips, der var en del kilo borte... Jeg fattet ikke hvorfor, men har kommet til at det kanskje er p-pillene jeg sluttet på i vår.

Nei, jeg vil ikke veie meg ofte. Jeg VET at jeg er undrevektig, trenger ikke få det bekrefetet hver dag. Går jeg opp er det fint, går jeg ned merker jeg det (da faller vel klærna snart av)

Skrevet

Ja, har vekt og veier med hver uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...