Gå til innhold

Anbefale et enkelt brettspill for 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er over 30 og ønsker et kjekt brettspill. Forslag. Likte godt Sequence prøvd hos ei venninne.

Skrevet

Monopol

Ticket to ride 

Anonymkode: 9e879...07e

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Monopol

Ticket to ride 

Anonymkode: 9e879...07e

Takk. De har jeg spilt endel. Men skal vurdere ticket to ride

Skrevet

Tsuro er veldig gøy om man vil ha noe som ikke tar en evighet å spille 😊

Skrevet

Jaipur :) 2manns kortspill der man selger og kjøper kameler for å få råd til ulike typer gods for å tjene mest penger. Veldig enkelt konsept, men gøy!

Anonymkode: 16482...6f4

• Liker 1
Skrevet

Scrabble

• Liker 1
Skrevet

Vi spiller mye Carcassonne, Pandemic, og Ticket to Ride. Sistnevnte anbefaler jeg Nordic Countries-versjonen, som er laga spesifikt for to eller tre spillere.

Anonymkode: 29cb2...fb8

• Liker 2
Skrevet

Pandemic er fantastisk gøy, og pandemic legacy er fantastisk om man har en fast spillpartner. Passe avansert til å ikke bli lei, men ikke for vanskelig, og lett å bli revet med av teamet. Men det er mer omfattende enn jaipur og tar endel lengre tid. Carcassonne er ikke helt like lett for alle å like har jeg merket, det blir litt "tørt", men likevel enkelt og underholdende

Anonymkode: 16482...6f4

• Liker 1
Skrevet
På 4.10.2020 den 21.06, Kala skrev:

Hive😊

Lang tid å sette seg inn i dette spillet?

Skrevet
4 timer siden, Cecilie82 skrev:

Lang tid å sette seg inn i dette spillet?

Absolutt ikke, de ulike figurene har egne regler for hvordan de skal flytte seg, målet er å lukke motstanderens dronning inn i bikaken. Brikkene er kjempegode å ta på, og krever liten plass. Enkelt å ta med seg også. 

Skrevet

Settlers, Dominion, Kingdom Builder, Ubongo 3D er av mine favoritter.

Anonymkode: 5e732...8ac

Skrevet

Rummy tror dt skrives sånn 😅

Anonymkode: 04ace...1e6

Skrevet

Dominion :) flere utvelgelsespakker som gjør at spillet kan endre karakter veldig :)

Skrevet

Dominion (finnes flere expansions), Carcassonne (flere expansions), ticket to ride, trivial pursuit, monopol, Pandemic, er det det går mest i hos oss for tiden. 

Anonymkode: 9aabe...b30

Skrevet

Ticket to ride (den amerikanske, UTEN de stasjonene den europeiske har). Veldig gøy! 

Anonymkode: 270c7...66a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...