AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #1 Skrevet 2. oktober 2020 Hei, jeg leser i flere tråder at jeg burde spørre min gravide venninne om hun vil ha babyshower før jeg arrangerer. Likevel tenker jeg at en del av greia er at det skal være en overraskelse. Ikke bare når den er, men også at hun skal få en babyshower. Hva tenker dere? Anonymkode: 9346e...f60
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #2 Skrevet 2. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg leser i flere tråder at jeg burde spørre min gravide venninne om hun vil ha babyshower før jeg arrangerer. Likevel tenker jeg at en del av greia er at det skal være en overraskelse. Ikke bare når den er, men også at hun skal få en babyshower. Hva tenker dere? Anonymkode: 9346e...f60 Går ann å få til begge deler. Altså generelt spørre om hun ønsker en, og så få planlagt noe uten at hun vet hvem, hva, hvor etc... Anonymkode: 26725...61a 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #3 Skrevet 2. oktober 2020 Altså, det går an å lufte det tidlig i svangerskapet. "Hva syns du om babyshower?". Så enkelt er det Da får du at ja det hadde vært koselig, vet ikke, eller absolutt ikke i svar. Anonymkode: 9c7f7...312 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #4 Skrevet 2. oktober 2020 Jeg visste jeg skulle få en og hvem som skulle komme, men ikke når. For meg var det helt perfekt Anonymkode: 2c240...40f 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #5 Skrevet 2. oktober 2020 Spør for Guds skyld! Jeg hadde virkelig mislikt en slik overraskelse. Anonymkode: aadba...6de 8
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #6 Skrevet 2. oktober 2020 Spør! Jeg hadde blitt dritsur om noen hadde gjort det uten å spørre meg på forhånd! Anonymkode: d6384...52a 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #7 Skrevet 2. oktober 2020 Jeg hadde selvfølgelig ikke blitt sur om noen hadde arrangert noe for meg (som noen skriver over her) Det hadde jo vært kjempe koselig å bli tenkt på. Men en venninne spurte meg for noen uker sider angående babyshower og jeg sa jeg ikke ønsket det. Veldig godt å kunne «bestemme» det selv. Jeg har ikke mange nære venninner og er ikke glad i oppmerksomhet på den måten så jeg klarer meg veldig fint uten!😊 Men at jeg var påtenkt var koselig! Anonymkode: c14c1...c0a 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #8 Skrevet 3. oktober 2020 Spør! Ikke alle ønsker. Noen vil gjerne ha litt kontroll på tid/sted/deltakere, evt ønsker det ikke for tidlig/sent i svangerskapet. Anonymkode: 864f1...b36
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #9 Skrevet 3. oktober 2020 Kan du ikke spørre mannen/partner om hva han tenker? Er hun en person som setter pris på overraskelser? Da er det såfall bare å planlegge med h*n slik at dere finner et passende tidspunkt. Jeg kommer aldri til å få et babyshower, fordi jeg ikke planlegger barn, men husker jeg syntes det var kjempestas å bli overrasket med utdrikningslag. Anonymkode: f22dc...f91
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #10 Skrevet 3. oktober 2020 Jeg har hele tiden tenkt jeg ikke ville ha babyshower - teit, amerikansk greie. Har ikke sagt dette til noen da jeg bor langt fra venninner og det er koronatid, så tenkte det ikke var tema uansett. Men sist gang jeg var i hjembyen overrasket de meg med babyshower - og det var SÅ koselig!! Hadde sikkert sagt nei hadde de spurt, så jeg er glad det ble overraskelse😂 Anonymkode: 29f78...143
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå