Gå til innhold

Så utrolig kjedelig dette forumet har blitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man går inn her og det nesten det eneste som man ser her er side etter side med tråder som handler om peniser, suging og analsex. Er det bare de samme som sitter her inne og oppretter tråder om samme tema? Og er det nesten bare menn her? 

Anonymkode: e866e...bb0

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svaret er: ja, og ja. Dette forumet har sikkert 98% med kåte guttunger og eldre menn. Flesteparten av "kvinnene " her er menn som utgir seg for å være kvinne. Motivene er sikkert noe ulik, men resultatet er det samme; noe å runke til!

Anonymkode: a375f...cf9

• Liker 12
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svaret er: ja, og ja. Dette forumet har sikkert 98% med kåte guttunger og eldre menn. Flesteparten av "kvinnene " her er menn som utgir seg for å være kvinne. Motivene er sikkert noe ulik, men resultatet er det samme; noe å runke til!

Anonymkode: a375f...cf9

Enig !   Og de jentene som er her er enten forvirra hjernedøde fjortissjenter som heller skulle vært på Ung.no eller noe, eller så er det kvasiintellektuelle pseudofeminister.

Anonymkode: 1724f...19e

• Liker 4
Skrevet

Helt sikkert de samme som oppretter de trådene. Du får la være å klikke deg inn på de feks om det er kjedelig for deg. 

Anonymkode: 0a12a...100

Skrevet

Jepp.

Det faste inventaret av kåtsekker som er inne og kommenter i omtrent hver eneste tråd, og de andre folkene som følger en mal for å opprette de andre trådene (med marginalt varierende tema), om igjen og om igjen.

Anonymkode: ec6fe...846

• Liker 2
Skrevet

Type: at du får masse orgasmer etter hverandre er bare så deilig å tenke på. 
- ekte menn vet hvordan behandle en kvinne ( detaljert beskrivelse av hvordan klitoris og lepper skal håndteres.

- at saftene dine smaker sikkert så deilig at jeg  aldri kan få nok

- deilig at du blir så våt at det renner av deg

- jeg elsker å slikke en kvinne våt...

skriver jeg flere punkter nå har halvparten av mannfolkene her inne fått tømt seg...😂😂😂d er så komisk at jeg ler meg skakk. Dette kommer i ganske mange tråder og fra ofte samme nicknavn ( altså det er flere enn 1)

Anonymkode: 77641...c88

• Liker 5
Skrevet

Temaene er virkelig til å miste matlysten av. Jeg orker ikke lese lenger. 

Anonymkode: 269a0...12e

• Liker 1
Skrevet

Rart med tanke på at det heter "kvinneguiden" at en haug med patetiske mannfolk tar over 😂

Anonymkode: 0d442...f66

• Liker 4
Skrevet

Er vel bare å starte interessante tråder, vel, om tema du vil ta opp. 

Anonymkode: c5d02...0c2

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Rart med tanke på at det heter "kvinneguiden" at en haug med patetiske mannfolk tar over 😂

Anonymkode: 0d442...f66

Ikke så rart, egentlig. De vet det er veldig mange kvinner her, så de elsker nok å provosere mest mulig. Patetisk, ja.

Anonymkode: 70386...906

• Liker 2
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Type: at du får masse orgasmer etter hverandre er bare så deilig å tenke på. 
- ekte menn vet hvordan behandle en kvinne ( detaljert beskrivelse av hvordan klitoris og lepper skal håndteres.

- at saftene dine smaker sikkert så deilig at jeg  aldri kan få nok

- deilig at du blir så våt at det renner av deg

- jeg elsker å slikke en kvinne våt...

skriver jeg flere punkter nå har halvparten av mannfolkene her inne fått tømt seg...😂😂😂d er så komisk at jeg ler meg skakk. Dette kommer i ganske mange tråder og fra ofte samme nicknavn ( altså det er flere enn 1)

Anonymkode: 77641...c88

Det hørtes kjent ut 😂 Alle de punktene kunne vært skrevet av en spesiell gjenganger her inne.

Anonymkode: ec6fe...846

• Liker 6
Skrevet

Mann her. 1. Ja det er kjedelig.  2. Runkemateriale dette her? Det tviler jeg sterkt på.  3. Som noen sa, hvorfor tar du ikke opp spennende tema selv? Forumet er summen av brukerne, og selv om en håndfull kleine mannfolk roper høyest, så er det plass til alle. 

Seksualforumet hadde kanskje hatt godt av en hardhendt moderator, eller redaktør? 

Anonymkode: e47ef...da1

Skrevet

Skriver null om det som dreier seg om sex. Foretrekker kropp og helse emnet. 

Anonymkode: 7ae0c...b24

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Man går inn her og det nesten det eneste som man ser her er side etter side med tråder som handler om peniser, suging og analsex. Er det bare de samme som sitter her inne og oppretter tråder om samme tema? Og er det nesten bare menn her? 

Anonymkode: e866e...bb0

Noe av årsaken er vel fordi, om man våger å nevne noe mer interessant, så blir man møtt av "æsj"-brigaden.

Anonymkode: a73be...397

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Noe av årsaken er vel fordi, om man våger å nevne noe mer interessant, så blir man møtt av "æsj"-brigaden.

Anonymkode: a73be...397

Har du noen eksempler?

Anonymkode: 70386...906

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: e866e..

Det er altfor få som skriver "hore" på andres hobbyting om dagen, og da er vel anal det mest spennende å diskutere? 😜

Men jeg er enig, dette underforumet har mistet sin verdi, var mye bedre før. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Pia Sofia skrev:

Men jeg er enig, dette underforumet har mistet sin verdi, var mye bedre før. 

Hva skrev de om da?

Anonymkode: 70162...a6d

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Enig !   Og de jentene som er her er enten forvirra hjernedøde fjortissjenter som heller skulle vært på Ung.no eller noe, eller så er det kvasiintellektuelle pseudofeminister.

Anonymkode: 1724f...19e

Hva er en pseudofeminist? Hilsen muligens truffet 

Anonymkode: 0c7a3...578

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skrev de om da?

Masse forskjellig, ikke bare penisstr og analsex. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Pia Sofia skrev:

Masse forskjellig, ikke bare penisstr og analsex. 

Ingen som har eksempler på hva man skrev om før?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...