Catzy Skrevet 25. juli 2005 #1 Skrevet 25. juli 2005 Har nå hatt mye moro av 2 episoder av "An American Princess". Går på TVN på mandag kl. 20.30. Pleier ikke å følge med på realityserier, men denne her er artig. Konsept: Ta 20 unge amerikanske damer, og la dem prøve å bli en engelsk prinsesse. De skal lære å bli oppfattet som adelige, og den ultimate testen er å klare å lure andre gjester på et stort ball til å tro at de er adelige. Den som vinner, får 50.000 dollar og en ekte adelig tittel. I første episode gikk de fra 20 til 10, i dag gikk de fra 10 til 8. Og jeg veksler mellom å le og å bare se storøyd på hva de jentene klarer å gjøre, og si, og bare generelt utstråle ved å være seg selv. Jeg ser ikke helt hvordan de skal klare å passere som adelige noen av dem, spesielt ikke fordi de virker som om de ikke klarer å skjønne at de må tilpasse seg. "I don't change for nobody". Hmmm. Noen andre som ser på? Catzy
philippa starck Skrevet 25. juli 2005 #2 Skrevet 25. juli 2005 Fillern - jeg glemte det i dag! Så det forrige gang, og ble helt matt over hvor lite de visste - men jammen lærte jeg litt jeg også! (ikke det at jeg har tenkt åoppholde meg blant kongelige i tide og i utide altså, men...) Feks skal damer aldri sitte med bena over kors, bare krysse dem pent nede ved ankelen,da slipper man åreknuter og får en rett rygg med på kjøpet! (dette ble sagt med streng mine av en av programlederne) Men altså, det er ganske så morsomt å se på, og så er det så hyggelig å se Catherine Oxenberg igjen - sist sett som prinsesse i Dynastiet, min heltinne...
Gjest gjest1 Skrevet 26. juli 2005 #3 Skrevet 26. juli 2005 (endret) Jeg har også sett litt på... Min favoritt hittil er hun ene svarte jenta som alltid har mørk sminke rundt øynene, husker ikke hva hun heter, virker veldig grei og inkluderende. Forresten enig med deg, trådstarter, som var oppgitt over mentaliteten til amnge av dem "I don't change for nobody" etc. Hva er vitsen med å være med på dette da? Vet de ikke hva slags kultur de prøver å komme inn i? Jeg mener nå at hvis vi først skal ha alle disse kongelige og adelige, så bør de holde på tradisjonene, være korrekt antrukket, drikke te på rett måte etc., slik at de iallefall fungerer som historiebærere i samfunnet. Ellers kan vi like godt avskaffe hele rangordningen! Endret 26. juli 2005 av soleil~noir
Gjest Milah Skrevet 26. juli 2005 #4 Skrevet 26. juli 2005 Så litt på det i går.. Synes det er kjedelig jeg. Har et veldig "sett det før" preg over seg..
Catzy Skrevet 26. juli 2005 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2005 Det "Sett det før"-preget kommer mye av at de gjentar HELE første del av programmet når man kommer tilbake etter pause. Og på begynnelsen av en episode, så ser man HELE forrige episode. Omtrent. Men moro er det lell. Hun svarte med øyesminken heter Crystal. Håper de får henne til å bruke litt mindre sminke, nå ser hun litt over-the-top ut. Men ellers ser hun ut til å være en av de mer brukbare kandidatene. Catzy
Cr@sh Skrevet 26. juli 2005 #6 Skrevet 26. juli 2005 Har sett litt på det jeg også. Artig med alt det rare de sier og gjør... men ikke akkurat noe hyperbra reality syntes jeg...
smilepia Skrevet 27. juli 2005 #7 Skrevet 27. juli 2005 Hun svarte med øyesminken heter Crystal. Håper de får henne til å bruke litt mindre sminke, nå ser hun litt over-the-top ut. Men ellers ser hun ut til å være en av de mer brukbare kandidatene. Har bare fått med meg den første delen av første episoden, men la merke til hun Crystal ja. Fikk også med meg at hun instruksjonsdamen (hun som lærte oss å ikke sitte med bena i kors), avskrev henne umiddelbart som uaktuell til å klare seg videre. Så om hun fortsatt er med er det jo bra.
monja Skrevet 27. juli 2005 #8 Skrevet 27. juli 2005 Æsj, det har jeg glemt..... Må huske det på mandag da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå