AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #1 Skrevet 2. oktober 2020 Hei! Jeg står i en situasjon jeg synes er vanskelig. Jeg skal kjøpe en gave til ei søt 13 år gammel jente, akkurat begynt i 8 klasse. Jeg er ikke veldig oppdatert på hva 8 klassinger synes er kult, er det klær, såfall hvilke merker eller er det sminke og slike ting, såfall hvilke merker? Pris er ikke så viktig, men tenker 800kr er maks. Anonymkode: 688c3...f23
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. oktober 2020 #2 Skrevet 2. oktober 2020 Fila, ser jeg mange ungdommer gå med.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #3 Skrevet 2. oktober 2020 VISA gavekort på 800 kroner så hun kan kjøpe akkurat det hun selv vil. Anonymkode: 886f6...8fa 9
Kenelz Skrevet 2. oktober 2020 #4 Skrevet 2. oktober 2020 Om det er sminke så er det populært med merker fra «youtubere» Eks, Jeffree (?) Star.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #5 Skrevet 2. oktober 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: VISA gavekort på 800 kroner så hun kan kjøpe akkurat det hun selv vil. Anonymkode: 886f6...8fa Vi har en greie på å ikke gi penger/gavekort. Vi alle er enige om det, gøy med noe man har sett seg ut. Fila er noe jeg skal se mer på. Anonymkode: 688c3...f23
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #6 Skrevet 2. oktober 2020 Fila, Adidas, Nike Anonymkode: e6f65...a61 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #7 Skrevet 2. oktober 2020 Icon Beauty (sminkemerket til en youtuber) Anonymkode: e6f65...a61 1
MarianneE Skrevet 3. oktober 2020 #8 Skrevet 3. oktober 2020 Min 13 åring synes "momjeans" og mye fra invite fra H/M er kjempe kult for tiden. 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #9 Skrevet 3. oktober 2020 Tusen takk for tips! Da skal jeg bruke helgen på gaveshopping😊 Anonymkode: 688c3...f23
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #10 Skrevet 3. oktober 2020 På den tiden kjøpte jeg masse random greier som jeg likte. Tenkte ikke på moter og den slags Anonymkode: 957ae...0d5
Magenta81 Skrevet 3. oktober 2020 #11 Skrevet 3. oktober 2020 Kappa, Nike, jeans med hull på knærne (!), gavekort zalando. Gavekort på Normal. 😊 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #12 Skrevet 3. oktober 2020 Oversized gensere fra Monki og New Yorker liker min 13-åring. Andre merker hun liker er North Face,Nike, Adidas, Holzweiler. Det siste er svindyrt, i alle fall i gensere. Fila er ikke så kult lenger. Datteren min bruker ikke sminke, det er mange i klassen som ikke er interessert i det. Anonymkode: 8fc03...ce9 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #14 Skrevet 4. oktober 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Oversized gensere fra Monki og New Yorker liker min 13-åring. Andre merker hun liker er North Face,Nike, Adidas, Holzweiler. Det siste er svindyrt, i alle fall i gensere. Fila er ikke så kult lenger. Datteren min bruker ikke sminke, det er mange i klassen som ikke er interessert i det. Anonymkode: 8fc03...ce9 Tusen takk for gode tips! Skal ta de med meg😊 Anonymkode: 688c3...f23
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #15 Skrevet 4. oktober 2020 19 timer siden, -Titania- skrev: Gavekort, så hun kan kjøpe selv? Vi gir ikke gavekort/penger til jul som gaven er ment. Anonymkode: 688c3...f23
-Titania- Skrevet 4. oktober 2020 #16 Skrevet 4. oktober 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi gir ikke gavekort/penger til jul som gaven er ment. Anonymkode: 688c3...f23 Ok, da opplever jeg at hva som er kult er veldig individuelt. 13-åringen her er ikke opptatt av merker på verken klær eller sminke. Her er det hettegensere, så store som mulig, som er favoritt for tiden. Sminke har hun mer enn nok av, sier hun. Så kanskje lurt å høre med noen som kjenner henne godt, for eksempel foreldrene. 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #17 Skrevet 4. oktober 2020 3 minutter siden, -Titania- skrev: Ok, da opplever jeg at hva som er kult er veldig individuelt. 13-åringen her er ikke opptatt av merker på verken klær eller sminke. Her er det hettegensere, så store som mulig, som er favoritt for tiden. Sminke har hun mer enn nok av, sier hun. Så kanskje lurt å høre med noen som kjenner henne godt, for eksempel foreldrene. Hettegensere så store som mulig er jo på «mote nå» du har forskjellige grupper med mote den ene er hettegensere, annet er sleng bukser osvosv.. så 13åringen din bryr seg om mote eller hva som er kult. Anonymkode: f4390...102
-Titania- Skrevet 4. oktober 2020 #18 Skrevet 4. oktober 2020 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hettegensere så store som mulig er jo på «mote nå» du har forskjellige grupper med mote den ene er hettegensere, annet er sleng bukser osvosv.. så 13åringen din bryr seg om mote eller hva som er kult. Anonymkode: f4390...102 Hun bryr seg ikke om hvilket merke hettegenserne er. For andre er det sikkert viktig, tenåringer er forskjellige de også. Som alle andre. Noen liker èn ting, andre noe annet. Derfor lurt å høre med noen som kjenner den tenåringen det gjelder. Endret 4. oktober 2020 av -Titania-
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #19 Skrevet 4. oktober 2020 Levis er populært blant ungdommene her. Anonymkode: c304c...cf3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #20 Skrevet 4. oktober 2020 1 minutt siden, -Titania- skrev: Hun bryr seg ikke om hvilket merke hettegenserne er. For andre er det sikkert viktig, tenåringer er forskjellige de også. Som alle andre. Noen liker èn ting, andre noe annet. Derfor lurt å høre med noen som kjenner den tenåringen det gjelder. Nå er ikke mote som det var før heller da, når man snakker merke så er vesker, jakker, sko de viktigste merkene i dag. Når du går for vanlige klær, så er det som er på mote som er viktig, med andre ord stilen, ikke merket. Du trenger ikke en Levis sleng bukse i dag, idag trenger du bare slengbukse som følger det som er stilen nå. Samme med hoodie, en stor hoodie. Det trenger ikke være merke. Det er sånn stilen er i dag. Anonymkode: f4390...102
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå