Rebecca30 Skrevet 2. oktober 2020 #1 Skrevet 2. oktober 2020 Hvilken energidrikk er sunnest. Battery, monster, Red Bull eller Burn?
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #2 Skrevet 2. oktober 2020 Ingen av dem. Prøv heller vann. Anonymkode: 83aff...296 7
Gjest theTitanic Skrevet 2. oktober 2020 #3 Skrevet 2. oktober 2020 Kaffe. Tror du noen av de energidrikkene er sunne så driver du selvbedrag.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #4 Skrevet 2. oktober 2020 Den aller sunneste og beste energidrikken er vel melk ettersom den inneholder stort sett alt menneskekroppen trenger. Anonymkode: bbe99...4cb 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #5 Skrevet 2. oktober 2020 Men det er jo ingen av dere som svarer på spørsmålet Anonymkode: 47cef...98c 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #6 Skrevet 2. oktober 2020 58 minutter siden, theTitanic skrev: Kaffe. Tror du noen av de energidrikkene er sunne så driver du selvbedrag. Sukkerfri energidrikke så lenge man ikke har hjerteproblemer er ikke så usunt. Jeg spiser mye grønt, fisk og kylling og grove kornprodukter og drikker vann, sukkerfri energidrikke og juice. Vann er sunnest, sunnere enn både kaffe, energidrikk og juice, men jeg kommer aldri til å bare drikke vann. Sukkerfri energidrikke og juice er er noe som hever livskvaliteten for meg, så hvorfor skal jeg unngå det? Anonymkode: 416f2...c2a
Gjest theTitanic Skrevet 2. oktober 2020 #7 Skrevet 2. oktober 2020 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sukkerfri energidrikke så lenge man ikke har hjerteproblemer er ikke så usunt. Jeg spiser mye grønt, fisk og kylling og grove kornprodukter og drikker vann, sukkerfri energidrikke og juice. Vann er sunnest, sunnere enn både kaffe, energidrikk og juice, men jeg kommer aldri til å bare drikke vann. Sukkerfri energidrikke og juice er er noe som hever livskvaliteten for meg, så hvorfor skal jeg unngå det? Anonymkode: 416f2...c2a Spørsmålet ditt var ikke om du skulle unngå det. Du spurte om det var sunt, og det er det ikke. De er smekkfulle av aspartam. Uansett hvor sunn du er ellers så er ikke det bra.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #8 Skrevet 2. oktober 2020 Sukkerfritt er «sunnest». Lite søtemiddel ift sukker i drikkene. Monster inneholder litt mindre koffein. Om det er snakk om 1-2 om dagen, velg den du synes smaker best. Liten forskjell 😊 Anonymkode: 95527...29d
Lisa Rowe Skrevet 2. oktober 2020 #9 Skrevet 2. oktober 2020 Det spørs vel hva du anser som sunt? Sukkerfri (noe alle de merkene har, tror jeg) er vel best, om det er det du tenker på?
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #10 Skrevet 3. oktober 2020 Voksne mennesker som går rundt å drikker brus og energidrikker, helt latterlig. Snakk om å ha dårlig disiplin. Går å drikker dette på trening. Anonymkode: 53fa3...a5e 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #11 Skrevet 3. oktober 2020 16 hours ago, Rebecca30 said: Hvilken energidrikk er sunnest. Battery, monster, Red Bull eller Burn? For å svare på spørsmålet ditt. Alle disse har varianter uten sukker, og inneholder nesten det samme. Så kan ikke si hva som er sunnest av dem da dem så og si er like. Monster inneholder noe vitaminer, selv om det ikke er så mye. Så vill heller si, gå for den du liker best på smak. For min del havner jeg alltid på monster, da jeg synes den er best og rimligst på pris. Anonymkode: 180c5...05f
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #12 Skrevet 3. oktober 2020 Melk med sjokoladepulver 😍😍 Ikke ferdiglaga sjokolademelk, den inneholder karragen e407 som blir forbundet med tarmbetennelser. Anonymkode: cae06...919
Forever22 Skrevet 3. oktober 2020 #13 Skrevet 3. oktober 2020 Ryddet for brukerdebatt og svar til det. Forever22, mod
Forever22 Skrevet 3. oktober 2020 #14 Skrevet 3. oktober 2020 Ryddet for kommentar til moderering. Forever22, mod
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #15 Skrevet 4. oktober 2020 De er like usunne alle sammen. Husk å passe på innhold av ginseng etc hvis du bruker p-piller eller andre medisiner da ginseng kan svekke virkestoffene i pillene. Koffein kan noen reagere negativt på, og sukker er generelt lite bra. Det er tomme kalorier, og de sukkerfrie er tomme koffeinbooster. Du kan drikke de, men vær klar over at de er usunne og det ikke finnes et sunt alternativ. Prioriteringer. Anonymkode: 516b5...260
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #16 Skrevet 4. oktober 2020 De der er absolutt ikke sunne. Vann med ingefær, sitron og honning er mye bedre, og faktisk sunt. Anonymkode: 16b9a...fd1 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #17 Skrevet 4. oktober 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: De der er absolutt ikke sunne. Vann med ingefær, sitron og honning er mye bedre, og faktisk sunt. Anonymkode: 16b9a...fd1 Vann med honning faktisk 😂 du er klar over at det er det samme som vann med sukker? Anonymkode: 516b5...260 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå