AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #1 Del Skrevet 2. oktober 2020 Jeg er 11 dager på overtid. Vi har prøvd i 8 måneder og slutta på p-piller i januar. Jeg har gått med menssmerter i over en uke men ingen mens i sikte. Tok en test i går som var negativ. Jeg er noen ganger 7-8 dager over tiden, men har ikke vært så langt over før. Kan noen gi meg håpet tilbake?🙈 Anonymkode: 7c6d4...6bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #2 Del Skrevet 2. oktober 2020 Det er håp. Men aner ikke om håpet er stort eller lite. Lykke til. Det står noe om falske negative svar på https://nhi.no/familie/graviditet/svangerskap-og-fodsel/livsstil/planlegger-graviditet/graviditetstest-hjemmetest/ Anonymkode: 47923...605 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #3 Del Skrevet 2. oktober 2020 Du kan ha hatt eggløsning senere enn du tror, er du sikker på når den var? Om du har regelmessige sykluser vil jeg tro du ikke er gravid. Anonymkode: 9d6c0...46b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #4 Del Skrevet 2. oktober 2020 I følge app var eggløsning 3.-9. September. Det som gjør meg så forvirra er at jeg har hatt menstruasjonssmerter i ca en uke nå, uten tegn til mens. Og jeg pleier å få mensen så og si i det jeg får smertene Anonymkode: 7c6d4...6bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 3. oktober 2020 #5 Del Skrevet 3. oktober 2020 (endret) Jeg opplevde noe lignende forrige syklus. Var langt over tiden uten mensen, veldig vonde smerter i korsryggen og magen i 8 dager og etterhvert litt brunt utflod. Men både positiv test og mensen uteble. Jeg har før prøvingen alltid vært veldig regelmessig. Men jeg tror selv at jeg har hatt en tidlig spontanabort eller festeproblemer. Mensen kom kanskje 18 dpo og var mye mer kraftig og langvarig enn normalt. Skal på kontroll på volvat om noen dager (selvsagt ikke nødvendig når det evt. er en så tidlig spontanabort) Men jeg snakket endel med legen min og hun sier at dette er veldig normalt at skjer. Jeg lærte iallfall av denne erfaringen at det ikke er noe poeng å teste seg før IKM fordi det er dyrt og mye kan skje de første ukene. Det var en liten trøst å få mensen tilbake å bare kunne se fremover. Utrolig slitsomt når alt stopper opp sånn ❤️ Skjønner at du tenker masse på dette. Kan ikke si så mye annet enn at jeg tenker på deg og håper på det beste i ditt tilfelle. Men i utgangspunktet burde det ha slått ut på graviditetstesten nå. Endret 3. oktober 2020 av babycodex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 3. oktober 2020 #6 Del Skrevet 3. oktober 2020 Kanskje. Kanskje du er veldig sein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #7 Del Skrevet 3. oktober 2020 Tusen takk for svar! Det som bekymrer meg mest nå er at jeg har gått i ca en uka med menssmerter, uten tegn til blødning. Har fryktelige smerter nedover lårene som jeg pleier å få med mensen. tok ny test idag - negativ😞 usikkerheten gjør meg gal.. Anonymkode: 7c6d4...6bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinto2013 Skrevet 4. oktober 2020 #8 Del Skrevet 4. oktober 2020 Skjønner hvordan det er, TS, er i litt av samme situasjon selv. Negativ test på meg også i dag, 7 dager på overtid. Syns det er så kjedelig å vente på mensen, og tenke på at neste eggløsning blir utsatt og utsatt for hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #9 Del Skrevet 4. oktober 2020 8 hours ago, AnonymBruker said: Tusen takk for svar! Det som bekymrer meg mest nå er at jeg har gått i ca en uka med menssmerter, uten tegn til blødning. Har fryktelige smerter nedover lårene som jeg pleier å få med mensen. tok ny test idag - negativ😞 usikkerheten gjør meg gal.. Anonymkode: 7c6d4...6bc Kan ikke si noe om du er gravid eller ikke, men jeg hadde mensmurringer uten blødninger og var gravid. Det er vanlig å ha mensmurringer, men det er jo veldig rart at testen ikke er positiv da. Anonymkode: 6221a...6a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #10 Del Skrevet 4. oktober 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke si noe om du er gravid eller ikke, men jeg hadde mensmurringer uten blødninger og var gravid. Det er vanlig å ha mensmurringer, men det er jo veldig rart at testen ikke er positiv da. Anonymkode: 6221a...6a9 Ts her. Takk, det gir jo et lite håp. Tror jeg får dra til legen i morgen, dersom jeg ikke skulle få det i løpet av dagen. Er 13 dager på overtid idag. Fremdeles negativ test. hvor sterke smerter har dere hatt i tidlig graviditet? Anonymkode: 7c6d4...6bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 4. oktober 2020 #11 Del Skrevet 4. oktober 2020 Høyrest ut som hormontullball. Testen ville vore positiv nå. Lege er sikkert ikkje dumt Eg hadde ikkje smerter, bare litt murring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pycmar Skrevet 8. oktober 2020 #12 Del Skrevet 8. oktober 2020 Hei TS, har du noen oppdatering til oss? :) Er i lignende situasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #13 Del Skrevet 8. oktober 2020 Hvordan har det gått med deg? Var du hos legen? Anonymkode: 12a77...0e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå