AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #1 Del Skrevet 2. oktober 2020 Inspirert av en annen tråd om strømpebukser: I den tråden sier flere at man ikke kan kombinere svart og mørkeblå. Nå har det seg sånn at jeg ofte kombinerer svart og mørkeblå/navy. Feks mørkeblå bukser og svart topp. Eller svart antrekk og mørk blå kåpe. Er det slik å forstå at denne kombinasjonen skjærer i øynene til folk? Selv synes jeg det er fint. Anonymkode: dafb0...035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #2 Del Skrevet 2. oktober 2020 Jeg syntes det er classy og veldig pent med blått/navy og svart! om noen mener det ikke er pent, er mitt råd til dem å heller se på andre ting! 🙃 Anonymkode: 58cbb...b05 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snedig Skrevet 2. oktober 2020 #3 Del Skrevet 2. oktober 2020 Har hørt det samme selv. Men for meg ser det fint ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helgeline Skrevet 2. oktober 2020 #4 Del Skrevet 2. oktober 2020 Det kan være fint. Kommer litt an på... nyanser og textur 😊 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornelia Skrevet 2. oktober 2020 #5 Del Skrevet 2. oktober 2020 Jeg synes det er fint. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #6 Del Skrevet 2. oktober 2020 Jeg synes svart generelt er grusomt. Veldig få kler svart. Og jeg synes svart kombinert med mørkeblått er lite pent, for meg ser det ofte ut som om personen har trodd at han/hun ikledde seg to plagg i samme fargenog ikke la merke til feilen. Anonymkode: a4276...aa6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. oktober 2020 #7 Del Skrevet 2. oktober 2020 Jeg syns ikke de to fargene passer så godt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #8 Del Skrevet 2. oktober 2020 13 minutter siden, Catalina Culès skrev: Jeg syns ikke de to fargene passer så godt sammen. Kan du si litt mer om hvorfor? TS Anonymkode: dafb0...035 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #9 Del Skrevet 2. oktober 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes svart generelt er grusomt. Veldig få kler svart. Og jeg synes svart kombinert med mørkeblått er lite pent, for meg ser det ofte ut som om personen har trodd at han/hun ikledde seg to plagg i samme fargenog ikke la merke til feilen. Anonymkode: a4276...aa6 Jeg synes mange klar svart og burde brukt det oftere 🙂 Da kommer liksom trekkene i ansiktet bedre fram. Anonymkode: dafb0...035 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #10 Del Skrevet 3. oktober 2020 Tolker det sånn at følelsene omkring blå/svart ikke er så sterke som den andre tråden ga inntrykk av? TS Anonymkode: dafb0...035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 3. oktober 2020 #11 Del Skrevet 3. oktober 2020 Svart og mørkeblått er fint sammen, men det kommer jo noe mer i tillegg som også skal passe, altså hårfarge og hudfarge. En fordel og ulempe med mørke farger er at de speiler mørkt inn i ansiktshud fra nedsiden. Fint eller ikke? Se etter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #12 Del Skrevet 3. oktober 2020 14 hours ago, Catalina Culès said: Jeg syns ikke de to fargene passer så godt sammen. Helt enig. Kunne ikke falt meg inn å kombinere de. Synes ikke det er pent verken på andre eller meg. Anonymkode: be47a...302 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #13 Del Skrevet 3. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Helt enig. Kunne ikke falt meg inn å kombinere de. Synes ikke det er pent verken på andre eller meg. Anonymkode: be47a...302 Og jeg synes det er pent. Hver sin smak. Anonymkode: e9d7b...499 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #14 Del Skrevet 3. oktober 2020 Selv kunne jeg brukt sorte bukser og topp med en lekker mørkeblå blazer over, f.eks i fløyel, silke, eller noe litt skimrende. Kommer an på hvordan man dresser det opp. Anonymkode: f0a2e...d30 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #15 Del Skrevet 3. oktober 2020 Jeg syns det er fint på andre, men ikke på meg selv. Kler virkelig ikke blått. Anonymkode: 9d064...a71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 3. oktober 2020 #16 Del Skrevet 3. oktober 2020 14 hours ago, AnonymBruker said: Jeg synes svart generelt er grusomt. Veldig få kler svart. Anonymkode: a4276...aa6 Og likevel, så ser man svartkledde folk ute nesten hele tiden 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 3. oktober 2020 #17 Del Skrevet 3. oktober 2020 Det kommer an på blåfargen, men ofte synes jeg mørkeblå, særlig marineblå, og sort blir for likt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #18 Del Skrevet 3. oktober 2020 Ikke hør på folk. Folk har null peiling! Såklart det er ok å kombinere disse! Greit å ha personlige preferanser, men å si at det ikke passer gjør folk dumme! Basis kunnskap så passer svart til alle farger! Anonymkode: 5da39...583 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. oktober 2020 #19 Del Skrevet 3. oktober 2020 Jobber i klesbutikk og veldig mange av litt eldre damer er vokst opp med det at man ikke blander mørk blå og sort. Jeg tenker at om man synes det er pent så kjør på og gi f i hva andre måtte mene om de to fargene sammen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #20 Del Skrevet 3. oktober 2020 Dette er jo en «regel» man lærte som liten, det samme som at rødt og rosa ikke passer sammen og sølv- og gullsmykker samtidig. Jeg mener alle kombinasjonene kan være fine, så lenge man vet hva man gjør (ikke bare tar på seg noe og så er det tilfeldigvis disse kombinasjonene) og liker det selv. Anonymkode: 9ad91...22a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå