AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #1 Skrevet 2. oktober 2020 Hva kan det være? Den har vært der et par måneder tror jeg, har ikke så veldig mange andre symptomer. Den ligger oppå kragebeinet og er bevegelig og kan klemme den mellom fingrene. Den kan ha blitt bittelitt større. Er ikke så glad i å dra til legen og synes det er teit å plage hn med dette i disse tider.. Så jeg lurer på om noen andre har hatt det og hva det kan være? Er ikke lymfeknutene over kragebeinet? Takker for alle innspill. Anonymkode: 92471...8e2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #2 Skrevet 2. oktober 2020 Nei, lymfeknute er ikke der. Google det. Kanskje en fettkul, en underjordisk kvise eller en betent hårsekk? Anonymkode: aff26...d18
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #3 Skrevet 2. oktober 2020 Fettkul e.l. svulster sitter mer fast, men ville tatt en tur til legen uansett . Anonymkode: 34e5b...e54
Anonymmm321 Skrevet 3. oktober 2020 #4 Skrevet 3. oktober 2020 (endret) Dette ville jeg sjekket ut snarest hos legen. Sier ikke at det er noe farlig, men kan også være det. Andre symptomer som vekttap/nattesvette? Legen bør henvise for biopsi? Endret 3. oktober 2020 av Anonymmm321
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #5 Skrevet 3. oktober 2020 Hvor på kragebeinet? Kan du sette inn bilde? Dersom det er øverst må disse kulene alltid! sjekkes, snarest! Anonymkode: 6d65b...fcd
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #6 Skrevet 3. oktober 2020 Jeg er ikke ts men har også en kul som jeg er usikker på. Den er på underarmen, nesten ved albuen. Myk og ganske bevegelig, stor som en ert. Blir litt øm innimellom, men tror det kan komme av at jeg har ligget på den, på magen på gulvet og støttet meg opp med underarmene. Er det vanlig å dra til legen med sånt? Og hva gjør legen? Anonymkode: 355e2...f1f
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #7 Skrevet 3. oktober 2020 På 2.10.2020 den 17.26, AnonymBruker skrev: Nei, lymfeknute er ikke der. Google det. Kanskje en fettkul, en underjordisk kvise eller en betent hårsekk? Anonymkode: aff26...d18 Jo, lymfeknuter er over kragebeinet . Anonymkode: f0bdd...e25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå