AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #121 Del Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): nå husker jeg ikke statistikken på aleneboere, men den er vel høy? så å ha mannen som sin beste venn er ikke alle forunt☺️ Anonymkode: 822a0...3ae Aleneboer betyr jo ikke ensomhet da, eller alene Man har jo mye mer mulighet og tid til venner når man bor på den måten. Spesielt om man er uten barn. Men ja, mange bor alene. Samfunnet legges opp til at vi skal være selvstendige og klare oss selv. Anonymkode: 5eb8c...126 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #122 Del Skrevet 19. april 2021 Jeg har 2 venninner og de ser jeg maks 3-4 ganger i året. Det passer meg helt utmerket. Bor alene også og det er så deilig å bruke all tid på seg selv og det jeg vil. Besøker foreldrene mine 2-3 ganger i mnd og de bor sammen. Ikke jobber jeg heller og jeg har hatt det helt strålende i dette covid året. Har ikke savnet noe som helst og heller ikke følt meg ensom. Anonymkode: cca0d...9c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #123 Del Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har 2 venninner og de ser jeg maks 3-4 ganger i året. Det passer meg helt utmerket. Bor alene også og det er så deilig å bruke all tid på seg selv og det jeg vil. Besøker foreldrene mine 2-3 ganger i mnd og de bor sammen. Ikke jobber jeg heller og jeg har hatt det helt strålende i dette covid året. Har ikke savnet noe som helst og heller ikke følt meg ensom. Anonymkode: cca0d...9c5 Høres helt topp ut! Flott at du trives med livet ditt. Møter mine foreldre maks 1 gang pr mnd. Den greia med at man skal ha masse venner ser jeg ikke noe poeng i. De fleste vennskap/gjenger er jo overfladisk. Anonymkode: 5eb8c...126 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2021 #124 Del Skrevet 6. mai 2021 Herlig tråd! Tror mange kjenner seg igjen. Anonymkode: dca55...7f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #125 Del Skrevet 18. september Har det som deg ts, og trives utrolig godt med det! Har et nært forhold til familie, barna mine og mannen min. Har i tillegg en veldig sosial jobb så føler behovet rett og slett blir litt dekket. Tok meg 34 år å bli komfortabel i meg selv og innse at det er slik jeg trives. Litt annerledes enn de fleste kanskje, men står støtt i meg selv Anonymkode: 5aee6...548 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #126 Del Skrevet 19. september Jeg er kvinne 30, har kun én nær venninne, som aldri maser på meg og vi trenger ikke å ha kontakt hele tiden. Har samboer og dyr, og får mitt sosiale behov dekt der. Har kuttet ut flere som ønsker å være nære venner og er avhengig av å kommunisere og møtes ofte. Orker ikke det. Hater også tvangssosialisering på jobb med kolleger. Jeg blir fryktelig sliten og tappet av folk jeg ikke har veldig god kjemi med. Anonymkode: fa47d...885 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #127 Del Skrevet 19. september Jeg er mye ensom, men stoler ikke på folk lenger, og derfor synes det er greit uten nære venner. Særlig i kvinnevennekretsene rundt omkring er det mye drama, drittslenging og dolking i ryggen - dette unngår jeg ved å holde folk litt på avstand. Anonymkode: 562fc...189 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urwa Skrevet 19. september #128 Del Skrevet 19. september Nei. Da hadde livet mitt vært kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #129 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (På 2.10.2020 den 16.11): Norske myndigheter har sagt at det lønner seg med færrest mulig bestevenner med hensyn til smittevernet. De med stor omgangkrets eller flere bestevenner utgjør en stor smitterisiko og bør skamme seg! Anonymkode: 766c8...a9d Stusset helt til jeg så årstallet Anonymkode: 1c132...f5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 19. september #130 Del Skrevet 19. september Har ikke hatt venner siden videregående (30+ år siden). Har full jobb og er aktiv i frivillig arbeid, voksne barn som er flyttet hjemmefra (bor ikke i nærheten). Kjenner mye folk, de er bekjente, ikke venner. På en god dag kan jeg strekke meg til å si at jeg har en venninne som ikke bor i nærheten. Vet egentlig ikke hvorfor det har blitt sånn. Trives ikke med det, men liker ikke å slippe folk innpå meg. Er en privat person selv om jeg fremstår som både sosial, morsom og jobber med folk både som yrke og frivillig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #131 Del Skrevet 20. september Å trives i eget selskap er viktig, å bli kjent med seg selv Dessverre altfor mange som ikke tar seg den tiden, å bli kjent med seg selv. Gjøre ting på egenhånd, uten at andre er med...uten tryggheten! Som å reise ut i verden på egenhånd, det ga meg et nytt liv. Et menneske tilpasser seg også situasjonen det lever i tror jeg, er du vandt med omgås mennesker hele våkne tiden din så er jo det en vane også. Selv liker jeg begge deler, jobb krever jo ca 10t dør til dør. Etterpå vil jeg bestemme 100% over min tid, derfor ikke tid til mye nære vennskap. Trives med det 😊 Anonymkode: a06c5...c96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroline.s Skrevet 20. september #132 Del Skrevet 20. september (endret) Jeg trives godt i eget selskap, og trenger alenetid for å lade. Men, jeg trenger også nære venner og ikke bare en haug med bekjente! Men, nå skal det sies at jeg ser på mange av mine bekjente som venner, bare at man kanskje ikke har like god kontakt eller lik relasjon med alle. Ja takk, begge deler❤️ Endret 20. september av caroline.s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroline.s Skrevet 20. september #133 Del Skrevet 20. september (endret) caroline.s skrev (37 minutter siden): Jeg trives godt i eget selskap, og trenger alenetid for å lade. Men, jeg trenger også nære venner og ikke bare en haug med bekjente! Men, nå skal det sies at jeg ser på mange av mine bekjente som venner, bare at man kanskje ikke har like god kontakt eller lik relasjon med alle. Ja takk, begge deler❤️ Oi se her ja, en tråd fra 2020 og rett inn i pandemi... under pandemien følte jeg meg overraskende nok ikke ensom, koste meg i eget selskap og de (ikke alt for mange) nære vennene jeg har kunne jeg jo ikke treffe uansett. Så det ble mye egentid rett og slett. Endret 20. september av caroline.s 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #134 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (På 19.9.2024 den 11.00): Jeg er mye ensom, men stoler ikke på folk lenger, og derfor synes det er greit uten nære venner. Særlig i kvinnevennekretsene rundt omkring er det mye drama, drittslenging og dolking i ryggen - dette unngår jeg ved å holde folk litt på avstand. Anonymkode: 562fc...189 Kvinne er kvinne verst...dessverre. GJennomsnittlig. Anonymkode: a06c5...c96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå