AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #1 Skrevet 2. oktober 2020 Jente på 28, her Hei, dere damer som har hatt trekantsex med to menn Jeg fantaserer veldig om trekantsex med to menn. Tenner veldig på tanken av å suge en mann og den andre knuller meg.Eller at jeg blir tatt bakfra og frontfra samtidig. Jeg har hatt sex med to av mine kjeke kollegaer på jobb, og jeg har veldig lyst til å ha sex med de to samdtig, men vet ikkje koss skal fremme dette ? har noe hatt lingende Anonymkode: 2834d...4cd 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #2 Skrevet 2. oktober 2020 Hei. Jeg hadde trekant med en ff og hans kamerat for en del år siden. Det var kameraten som hadde lyst til å prøve, og min ff spurte om jeg ville. Det ble ordentlig kleint, for kameraten var nok mer kompatibel med meg enn ff, så ff ble tydelig sjalu. Han følte seg til overs og mindreverdig, og hadde nok sett for seg at jeg var "hans" og at kompisen skulle være en bifigur. Anonymkode: 53253...cbc 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #3 Skrevet 2. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg hadde trekant med en ff og hans kamerat for en del år siden. Det var kameraten som hadde lyst til å prøve, og min ff spurte om jeg ville. Det ble ordentlig kleint, for kameraten var nok mer kompatibel med meg enn ff, så ff ble tydelig sjalu. Han følte seg til overs og mindreverdig, og hadde nok sett for seg at jeg var "hans" og at kompisen skulle være en bifigur. Anonymkode: 53253...cbc Hva legger du i kompatibel? Anonymkode: 6f37c...e87
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #4 Skrevet 2. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva legger du i kompatibel? Anonymkode: 6f37c...e87 Større pikk Anonymkode: 00504...4de
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #5 Skrevet 2. oktober 2020 Slike erfaringer lurer jeg også på. Spesielt hvordan følelsen var etterpå, angret dere/lyst på mer eller? Var dere single? Anonymkode: 1f840...621
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #6 Skrevet 2. oktober 2020 Så én er ikke nok, altså? Anonymkode: d4a80...836 1
bullehurk Skrevet 2. oktober 2020 #7 Skrevet 2. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så én er ikke nok, altså? Anonymkode: d4a80...836 Det må da være lov å ha det litt gøy, å "eksperimentere" med et en har lyst til.... Herregud ! 8
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #8 Skrevet 2. oktober 2020 Jeg har hatt trekant med to menn mange ganger, sammen med min mann (bortsett fra én gang). Syns det er diiiiiiggg! Det er gøy krydder i sexlivet. Blir ikke så ofte akkurat. Ligger du fast med begge? Vet begge at du ligger med dem? Om ja på begge spm ville jeg rett og slett spurt den første om han var intr og om han var det, deretter spurt den andre. Ikke verre enn det! Om nei på begge spørsmål hadde jeg ikke turt å spørre, men heller spurt en om han har lyst å forsøke å finne en ekstramann for trekant, og deretter gå derfra Anonymkode: 67bef...a27 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #9 Skrevet 2. oktober 2020 Da jeg hadde fått for meg at jeg ville oppleve dette var jeg ganske direkte, var ute på et dansested og leide ff-en min bort til en felles bekjent som jeg også hadde god kjemi og noen opplevelser med, og spurte om de ville være med hjem til meg på nachspiel. Trodde forsåvidt at jeg var mystisk og tvetydig, men i etterkant sa de klart fra at de hadde skjønt hva jeg ville med én gang. Men de ville det samme, så hva var problemet egentlig? Fun times. Anonymkode: 690dd...a09 6
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #10 Skrevet 2. oktober 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jente på 28, her Hei, dere damer som har hatt trekantsex med to menn Jeg fantaserer veldig om trekantsex med to menn. Tenner veldig på tanken av å suge en mann og den andre knuller meg.Eller at jeg blir tatt bakfra og frontfra samtidig. Jeg har hatt sex med to av mine kjeke kollegaer på jobb, og jeg har veldig lyst til å ha sex med de to samdtig, men vet ikkje koss skal fremme dette ? har noe hatt lingende Anonymkode: 2834d...4cd Snakk om å skape forviklinger på jobb da! Herregud, finn menn til trekant et annet sted enn arbeidsplassen. Anonymkode: bbb6a...0cc 5
AnonymBrukern Skrevet 2. oktober 2020 #11 Skrevet 2. oktober 2020 Ahh det har jeg også sååå lyst til å prøve men tørr ikke å spørre kjæresten om han vil ha med en til. Redd for at han skal bli sur eller ikke føle seg god nok 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #12 Skrevet 2. oktober 2020 16 minutter siden, AnonymBrukern skrev: Ahh det har jeg også sååå lyst til å prøve men tørr ikke å spørre kjæresten om han vil ha med en til. Redd for at han skal bli sur eller ikke føle seg god nok Hva tenner deg mest ved tanken? konkret.. Anonymkode: 1f840...621
AnonymBrukern Skrevet 2. oktober 2020 #13 Skrevet 2. oktober 2020 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva tenner deg mest ved tanken? konkret.. Anonymkode: 1f840...621 Godt spørsmål... vet egt ikke helt.. å tilfredstille to stk samtidig kanskje? Kunne egt tenkt meg med enten en mann eller kvinne til. Aldri prøvd noen av delene. Med kvinne tenner det at jeg aldri har gjort noe med en kvinne før, og at det er noe nytt å utforske.. men en mann blir det vel at det hadde blitt mye oppmerksomhet på meg. Har alltid fantasert om å bli tatt av en og slikket av en annen samtidig. Blir også ltt tent av å tenke på mannen bli tilfredstilt av en annen mens jeg er der, er ikke den sjalue typen. Bare det å prøve noe nytt egt. Men er så vanskelig å spørre, kan jo hende at han også vil prøve men er så redd for at han skal bli sur eller lei seg.. er ikke fordi jeg ikke liker vårt sexliv nå men er bare for å prøve noe nytt og ha en annen type spenning Endret 2. oktober 2020 av AnonymBrukern 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #14 Skrevet 2. oktober 2020 35 minutter siden, AnonymBrukern skrev: Ahh det har jeg også sååå lyst til å prøve men tørr ikke å spørre kjæresten om han vil ha med en til. Redd for at han skal bli sur eller ikke føle seg god nok For alt du vet fantaserer han allerede om det. Anonymkode: 00504...4de 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #15 Skrevet 2. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Større pikk Anonymkode: 00504...4de Så enkelt, så genialt. Denne så jeg ikke komme. Anonymkode: 6f37c...e87
AnonymBrukern Skrevet 2. oktober 2020 #16 Skrevet 2. oktober 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: For alt du vet fantaserer han allerede om det. Anonymkode: 00504...4de Ja har tenkt på det. Men tørr ikke å spørre hvis han ikke fantaserer om det og blir fornærmet:/
remix2020 Skrevet 3. oktober 2020 #17 Skrevet 3. oktober 2020 16 timer siden, AnonymBrukern skrev: Ahh det har jeg også sååå lyst til å prøve men tørr ikke å spørre kjæresten om han vil ha med en til. Redd for at han skal bli sur eller ikke føle seg god nok Snakker dere ikke om sexfantasier? Prøv å ta det opp med kjæresten din. Kanskje han har noen fantasier han ikke har våget å nevne for deg, av samme grunn... 😉 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #18 Skrevet 3. oktober 2020 21 timer siden, AnonymBrukern skrev: Ahh det har jeg også sååå lyst til å prøve men tørr ikke å spørre kjæresten om han vil ha med en til. Redd for at han skal bli sur eller ikke føle seg god nok Bare å spørre først, lag sånn søtt ansikt man ikke kan si nei til og si at du har veldig lyst til å prøve. Anonymkode: 00504...4de 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #19 Skrevet 3. oktober 2020 På 2.10.2020 den 15.47, AnonymBrukern skrev: Ahh det har jeg også sååå lyst til å prøve men tørr ikke å spørre kjæresten om han vil ha med en til. Redd for at han skal bli sur eller ikke føle seg god nok Jeg og kona har snakket om en del av fantasiene våre. En av mine fantasier er å del henne med en annen mann mens hun fantaserer om å ha sex med en annen kvinne sammen med meg. Mest sannsynlig kommer det å aldri til å bli noe av noen av de men veldig greit å dele fantasiene uansett. Anonymkode: 3e43c...cde
AnonymBrukern Skrevet 3. oktober 2020 #20 Skrevet 3. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg og kona har snakket om en del av fantasiene våre. En av mine fantasier er å del henne med en annen mann mens hun fantaserer om å ha sex med en annen kvinne sammen med meg. Mest sannsynlig kommer det å aldri til å bli noe av noen av de men veldig greit å dele fantasiene uansett. Anonymkode: 3e43c...cde Hvorfor blir det ikke noe av hvis begge vil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå