AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #1 Skrevet 2. oktober 2020 Jeg må innrømme at jeg fra tid til annen har noen crush utenom ekteskapet som jeg i større eller mindre grad gir næring med flørt og kontakt. Men det har alltid vært uskyldig og alltid gått over etter maks et par måneder. Men det siste crushet mitt bare varer og varer og jeg må innrømme at følelsene er veldig sterke, en av de sterkeste forelskelsene jeg har hatt. Det har faktisk vart lengre enn korona...og da snakker jeg utbruddet i Kina, ikke i Alpene. Jeg har kuttet all kontakt og ser vedkommende bare på avstand en gang i blant, men følelsene slipper f**n ikke tak. Hvor lenge kan jeg leve slik uten å lengre kunne si til meg selv at det er helt normalt? Anonymkode: 990d3...751
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #2 Skrevet 2. oktober 2020 Hatt det slik i et par år og lurer på det samme. Skal sies at vi har gått på noen sex smeller, og det forsterker nok følelsene. Så dont go there😅 Anonymkode: 74408...bcd 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #3 Skrevet 2. oktober 2020 For min del går de fleste crush over i det jeg kommer så for min del handler det bare om å få pult de og sprutet inni de så er som regel crushet over. Det kjerringa ikke vet har hun ikke vondt av. Anonymkode: 0f862...747
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #4 Skrevet 2. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For min del går de fleste crush over i det jeg kommer så for min del handler det bare om å få pult de og sprutet inni de så er som regel crushet over. Det kjerringa ikke vet har hun ikke vondt av. Anonymkode: 0f862...747 Hun sier sikkert det samme om mennene hun er med. To sjeler, én tanke! Anonymkode: e1f45...f0b 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #5 Skrevet 2. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: For min del går de fleste crush over i det jeg kommer så for min del handler det bare om å få pult de og sprutet inni de så er som regel crushet over. Det kjerringa ikke vet har hun ikke vondt av. Anonymkode: 0f862...747 Takk for svar. Og så kan dere andre la vær å hisse dere opp over den provokasjonen og fokusere på trådens tema Anonymkode: 990d3...751 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #6 Skrevet 2. oktober 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: ..det siste crushet mitt bare varer og varer og jeg må innrømme at følelsene er veldig sterke, en av de sterkeste forelskelsene jeg har hatt. Det har faktisk vart lengre enn korona...og da snakker jeg utbruddet i Kina, ikke i Alpene. Jeg har kuttet all kontakt og ser vedkommende bare på avstand en gang i blant, men følelsene slipper f**n ikke tak. Hvor lenge kan jeg leve slik uten å lengre kunne si til meg selv at det er helt normalt? Anonymkode: 990d3...751 Det kan gå over i morgen eller vare år inn i framtida. Ikke så uvanlig. Hva føler du for ektefellen din da? Anonymkode: e1f45...f0b 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #7 Skrevet 2. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det kan gå over i morgen eller vare år inn i framtida. Ikke så uvanlig. Hva føler du for ektefellen din da? Anonymkode: e1f45...f0b Jeg elsker ektefellen og har det like bra sammen som før, og når vi er sammen tenker jeg ikke på denne andre. Bortsett fra når vi ligger ved siden av hverandre i senga og skal sove - det er nesten det sykeste at tankene om en annen kommer da. Men jo, jeg føler ikke at crushet går utover ekteskapet sånn sett. Anonymkode: 990d3...751
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #8 Skrevet 2. oktober 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker ektefellen og har det like bra sammen som før, og når vi er sammen tenker jeg ikke på denne andre. Bortsett fra når vi ligger ved siden av hverandre i senga og skal sove - det er nesten det sykeste at tankene om en annen kommer da. Men jo, jeg føler ikke at crushet går utover ekteskapet sånn sett. Anonymkode: 990d3...751 Stakkars kona di Anonymkode: 85c44...eee 5
AnonymBrukern Skrevet 2. oktober 2020 #9 Skrevet 2. oktober 2020 (endret) Har fortsatt et lite crush på en jeg hadde en flørt med før jeg ble sammen med mannen min (5år sammen nå).. tror det egt bare er fordi vi aldri utforsket flørten vi hadde før jeg ble sammen med en annen og man lurer da på hva som kunne skjedd med han andre osv... jeg er forelsket i mannen min og kunne aldri tenkt å vært utro men synes fortsatt han andre karen er kjekk og tiltrekkende. Men er ikke sånn at jeg snakker med han mer, kuttet ut kontakten i det jeg gikk inn i forhold. Men hvis jeg ser han på gata og hilser får jeg litt sommerfugler liksom. Men begge respekterer forholdet mitt 100% og er bare venner. Mannen min vet hvem dette er også. Vil ikke si at jeg har følelser for han andre, men noe er det mtp at jeg blir nervøs og får litt sommerfugler av å tenke på han. Likevel elsker jeg mannen min såå mye og er i et lykkelig forhold Endret 2. oktober 2020 av AnonymBrukern
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #10 Skrevet 2. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Og så kan dere andre la vær å hisse dere opp over den provokasjonen og fokusere på trådens tema Anonymkode: 990d3...751 Det er jo trådens tema. Jeg kommer med tips om hvordan komme seg over crushet. Er bare en god løsning på det. Anonymkode: 0f862...747
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #11 Skrevet 3. oktober 2020 Du må slutte å tenke på vedkommende. Fantasier gir næring til forelskelsen.... Anonymkode: bd17f...039 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2021 #12 Skrevet 31. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 3.10.2020 den 22.11): Du må slutte å tenke på vedkommende. Fantasier gir næring til forelskelsen.... Anonymkode: bd17f...039 Hvordan? Anonymkode: 8719f...9ad
Tone83 Skrevet 31. oktober 2021 #13 Skrevet 31. oktober 2021 Ikke fantaser om hva hvis, hva om, tenk om. Stopp de tankene så snart du begynner. Du lager deg en slags fantasi du er forelsket i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå