AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #1 Skrevet 2. oktober 2020 Hei, dere damer som har hatt trekantsex med to menn Jeg fantaserer veldig om trekantsex med to menn. Tenner veldig på tanken av å suge en mann og den andre knuller meg.Eller at jeg blir tatt bakfra og frontfra samtidig. Jeg har hatt sex med to av mine kjeke kollegaer på jobb, og jeg har veldig lyst til å ha sex med de to samdtig, men vet ikkje koss skal fremme dette ? har noe hatt lingende Anonymkode: 571e6...ad3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #2 Skrevet 8. oktober 2020 På 2.10.2020 den 14.39, AnonymBruker skrev: Hei, dere damer som har hatt trekantsex med to menn Jeg fantaserer veldig om trekantsex med to menn. Tenner veldig på tanken av å suge en mann og den andre knuller meg.Eller at jeg blir tatt bakfra og frontfra samtidig. Jeg har hatt sex med to av mine kjeke kollegaer på jobb, og jeg har veldig lyst til å ha sex med de to samdtig, men vet ikkje koss skal fremme dette ? har noe hatt lingende Anonymkode: 571e6...ad3 Mann 22. Jeg og kameraten min har tidvis sex med en studievenninne. Hun sugde oss og vi byttet på å suge og ta henne bakfra. Du hun likte aller best var å få oss inn i begge hull samtidig. Det var superdeilig for oss alle, hun får helt ville orgasmer. Superdeilig for meg og kameraten og kjenne hverandres peniser gli inn og ut i henne. Blir helt sjuke orgasmer på oss også. Anbefales👍 Anonymkode: 68a17...30e 3
Skruf#2 Skrevet 8. oktober 2020 #3 Skrevet 8. oktober 2020 (endret) På 2.10.2020 den 14.39, AnonymBruker skrev: og jeg har veldig lyst til å ha sex med de to samdtig, men vet ikkje koss skal fremme dette ? har noe hatt lingende Anonymkode: 571e6...ad3 😃😃 Bare å invitere på ett glass vin det! Hvis de ikke er helt bak mål så tar de hintet (og deg)‼️ Endret 8. oktober 2020 av Skruf#2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #4 Skrevet 8. oktober 2020 2 timer siden, Skruf#2 skrev: 😃😃 Bare å invitere på ett glass vin det! Hvis de ikke er helt bak mål så tar de hintet (og deg)‼️ Og sikkert hverandre. Juhuuu.... Anonymkode: df469...cfb 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #5 Skrevet 8. oktober 2020 Jeg har hatt 3kant med 2 menn og. Er superdeilig å få dem foran og bak samtidig mmmm Anonymkode: 1f9d1...6d4 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #6 Skrevet 8. oktober 2020 Har bare prøvd dobbel vaginal. Dama satt i rewerse cowgirl på kompisen min mens jeg tok henne forfra. Begge kom inni henne nesten samtidig. Deilig å se henne bli maksimalt fylt opp å fylle henne med sperm.😋 Anonymkode: 33895...120 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå