Gå til innhold

Hvis Senterpartiet styrte i Oslo.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så hadde

Rådhuset blitt flyttet til Prinsdal

Operaen flyttet til Romsås

Universitetet flyttet til Lillevann( Holmenkollåsen)

Gratis parkering for traktorer på Carl Johan 

Delt opp Oslo i 432 kommuner

Lokalsykehus i hver kommune

Anonymkode: 3ea68...049

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noe Senterpartiet mener? 

Anonymkode: 871a5...c98

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi kan vel spekulere?

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi kan vel spekulere?

Kjedelig. 

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel stappfullt av "spekulering" her på Kvinneguiden allerede, så hvorfor ikke?       

Anonymkode: ced1b...f21

Nettopp👍

• Liker 1
Gjest Godhelg2019
Skrevet

Senterpartiet eksisterer ikke i Oslo. Punktum finale.

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg ikke, men Arbeiderpartiet flytter gjerne institusjoner litt mer perifert for å få en tomteprisgevinst, og det tror jeg flere andre partier støtter, f.eks. Høyre. 

Politikkforskjellen på Arbeiderpartiet og Senterpartiet lokalt i Oslo er det vanskelig å definere.

Endret av I Grosny
Skrevet
På 2.10.2020 den 14.20, AnonymBruker skrev:

Så hadde

Tull og tøys. Tror neppe de hadde flyttet på noen ting. Men latt det bli der det er, for eksempel Ullevål sykehus.

Anonymkode: bc8b2...7ed

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tull og tøys. Tror neppe de hadde flyttet på noen ting. Men latt det bli der det er, for eksempel Ullevål sykehus.

Senterpartiet eller ikke. Ullevål sykehus kan ikke bli værende slik det er. Det er umulig å endre bygningene til dagens og fremtidens standard. Håper og tror at oppegående hodet i SP hadde hatt forståelse for det. Men det er vel i grunnen ingen diskusjon, da det er vedtatt at Ullevål legges ned og at Aker bygges ut og Gaustad blir en realitet. 

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Senterpartiet eller ikke. Ullevål sykehus kan ikke bli værende slik det er. Det er umulig å endre bygningene til dagens og fremtidens standard. Håper og tror at oppegående hodet i SP hadde hatt forståelse for det. Men det er vel i grunnen ingen diskusjon, da det er vedtatt at Ullevål legges ned og at Aker bygges ut og Gaustad blir en realitet. 

Enda mer tull og tøys. Selvsagt er det ikke umulig å endre bygninger til noe som helst.

Skrevet

Tom og meningsløs høyreretotrikk.

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du gal. Dette var et forsøk på å være morsom.

Anonymkode: b56db...614

Skrevet
On 10/2/2020 at 2:20 PM, AnonymBruker said:

Så hadde

Dette står i partiprogrammet?

Jeg har ikke lest partiprogrammet, siden jeg aldri har vurdert å stemme SP i kommunevalg (bor i Oslo).

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enda mer tull og tøys. Selvsagt er det ikke umulig å endre bygninger til noe som helst.

Det er ikke umulig, men samtidig er det ganske dyrt å vedlikeholde et gammelt bygg. Sykehus må kontinuerlig ha vedlikehold og jo gamlere jo dyrere. Men om man faktisk sparer noe som helst på å bygge helt nytt det vet jeg ikke.

Skrevet
2 minutter siden, T-Rex skrev:

Dette står i partiprogrammet?

Jeg har ikke lest partiprogrammet, siden jeg aldri har vurdert å stemme SP i kommunevalg (bor i Oslo).

Hallo, nei. Tror noen i partiet ønsker å dele oslo inn i kommuner men er vel snakk om noen få.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, de eldste bygningene på Ullevål er det ikke mulig å endre til dagens standard. Som en som ofte har sittet i diskusjoner og planlegging  om nye Oslo universitetssykehus, som ansatt i OUS, bør jeg ha noe kunnskap om saken. 

Gjest Villfisker
Skrevet

Søndag hadde blitt offesiell støvledag. Alle måtte hatt støvler fra felleskjøpet på den dagen. Tirsdag og torsdag, måtte alle kjørt traktor og brukt felleskjøpet caps 🤓

Skrevet

SP er det eneste partiet som fremdeles har noen røtter ned til befolkningen og som ikke er gjennomsyret av politikere som ønsker å bevare landet kontra tjenester til mektige internasjonale etater og selskaper. RØDT er der også men blir for langt til venstre for min del.

De andre partiene er styrt av kariærepolitikere som tenker ideologi før logikk og som desverre alt for ofte ikke har den generelle befolkningen som første prioritet.

• Liker 1
Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Jo, de eldste bygningene på Ullevål er det ikke mulig å endre til dagens standard. Som en som ofte har sittet i diskusjoner og planlegging  om nye Oslo universitetssykehus, som ansatt i OUS, bør jeg ha noe kunnskap om saken. 

Det er mulig. Det er et spørsmål om pris.

Med takhøyden og romstørrelsen på Ullevål, er det meste mulig og ikke vanskelig.

Endret av T-Rex
Skrevet
4 minutter siden, T-Rex skrev:

Det er mulig. Det er et spørsmål om pris.

Med takhøyden og romstørrelsen på Ullevål, er det meste mulig og ikke vanskelig.

Nei, det er ikke mulig. Derfor er ikke Ullevål lenger aktuell. Det er derfor valget er tatt om å legge ned Ullevål. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...