AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #1 Skrevet 2. oktober 2020 Så hadde Rådhuset blitt flyttet til Prinsdal Operaen flyttet til Romsås Universitetet flyttet til Lillevann( Holmenkollåsen) Gratis parkering for traktorer på Carl Johan Delt opp Oslo i 432 kommuner Lokalsykehus i hver kommune Anonymkode: 3ea68...049 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #2 Skrevet 3. oktober 2020 Er det noe Senterpartiet mener? Anonymkode: 871a5...c98
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #3 Skrevet 3. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noe Senterpartiet mener? Anonymkode: 871a5...c98 Vi kan vel spekulere? Anonymkode: 3ea68...049 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #4 Skrevet 3. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vi kan vel spekulere? Anonymkode: 3ea68...049 Kjedelig. Anonymkode: 871a5...c98
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #5 Skrevet 3. oktober 2020 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel stappfullt av "spekulering" her på Kvinneguiden allerede, så hvorfor ikke? Anonymkode: ced1b...f21 Nettopp👍 Anonymkode: 3ea68...049 1
Gjest Godhelg2019 Skrevet 3. oktober 2020 #6 Skrevet 3. oktober 2020 Senterpartiet eksisterer ikke i Oslo. Punktum finale.
I Grosny Skrevet 3. oktober 2020 #7 Skrevet 3. oktober 2020 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det noe Senterpartiet mener? Anonymkode: 871a5...c98 Det tror jeg ikke, men Arbeiderpartiet flytter gjerne institusjoner litt mer perifert for å få en tomteprisgevinst, og det tror jeg flere andre partier støtter, f.eks. Høyre. Politikkforskjellen på Arbeiderpartiet og Senterpartiet lokalt i Oslo er det vanskelig å definere. Endret 3. oktober 2020 av I Grosny
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #8 Skrevet 3. oktober 2020 På 2.10.2020 den 14.20, AnonymBruker skrev: Så hadde Rådhuset blitt flyttet til Prinsdal Operaen flyttet til Romsås Universitetet flyttet til Lillevann( Holmenkollåsen) Gratis parkering for traktorer på Carl Johan Delt opp Oslo i 432 kommuner Lokalsykehus i hver kommune Anonymkode: 3ea68...049 Tull og tøys. Tror neppe de hadde flyttet på noen ting. Men latt det bli der det er, for eksempel Ullevål sykehus. Anonymkode: bc8b2...7ed
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #9 Skrevet 3. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tull og tøys. Tror neppe de hadde flyttet på noen ting. Men latt det bli der det er, for eksempel Ullevål sykehus. Anonymkode: bc8b2...7ed Senterpartiet eller ikke. Ullevål sykehus kan ikke bli værende slik det er. Det er umulig å endre bygningene til dagens og fremtidens standard. Håper og tror at oppegående hodet i SP hadde hatt forståelse for det. Men det er vel i grunnen ingen diskusjon, da det er vedtatt at Ullevål legges ned og at Aker bygges ut og Gaustad blir en realitet. Anonymkode: 871a5...c98 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #10 Skrevet 3. oktober 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Senterpartiet eller ikke. Ullevål sykehus kan ikke bli værende slik det er. Det er umulig å endre bygningene til dagens og fremtidens standard. Håper og tror at oppegående hodet i SP hadde hatt forståelse for det. Men det er vel i grunnen ingen diskusjon, da det er vedtatt at Ullevål legges ned og at Aker bygges ut og Gaustad blir en realitet. Anonymkode: 871a5...c98 Enda mer tull og tøys. Selvsagt er det ikke umulig å endre bygninger til noe som helst. Anonymkode: bc8b2...7ed
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #11 Skrevet 3. oktober 2020 Tom og meningsløs høyreretotrikk. Anonymkode: bc8b2...7ed 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #12 Skrevet 3. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noe Senterpartiet mener? Anonymkode: 871a5...c98 Er du gal. Dette var et forsøk på å være morsom. Anonymkode: b56db...614
T-Rex Skrevet 3. oktober 2020 #13 Skrevet 3. oktober 2020 On 10/2/2020 at 2:20 PM, AnonymBruker said: Så hadde Rådhuset blitt flyttet til Prinsdal Operaen flyttet til Romsås Universitetet flyttet til Lillevann( Holmenkollåsen) Gratis parkering for traktorer på Carl Johan Delt opp Oslo i 432 kommuner Lokalsykehus i hver kommune Anonymkode: 3ea68...049 Dette står i partiprogrammet? Jeg har ikke lest partiprogrammet, siden jeg aldri har vurdert å stemme SP i kommunevalg (bor i Oslo).
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #14 Skrevet 3. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enda mer tull og tøys. Selvsagt er det ikke umulig å endre bygninger til noe som helst. Anonymkode: bc8b2...7ed Det er ikke umulig, men samtidig er det ganske dyrt å vedlikeholde et gammelt bygg. Sykehus må kontinuerlig ha vedlikehold og jo gamlere jo dyrere. Men om man faktisk sparer noe som helst på å bygge helt nytt det vet jeg ikke. Anonymkode: b56db...614
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #15 Skrevet 3. oktober 2020 2 minutter siden, T-Rex skrev: Dette står i partiprogrammet? Jeg har ikke lest partiprogrammet, siden jeg aldri har vurdert å stemme SP i kommunevalg (bor i Oslo). Hallo, nei. Tror noen i partiet ønsker å dele oslo inn i kommuner men er vel snakk om noen få. Anonymkode: b56db...614
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #16 Skrevet 3. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enda mer tull og tøys. Selvsagt er det ikke umulig å endre bygninger til noe som helst. Anonymkode: bc8b2...7ed Jo, de eldste bygningene på Ullevål er det ikke mulig å endre til dagens standard. Som en som ofte har sittet i diskusjoner og planlegging om nye Oslo universitetssykehus, som ansatt i OUS, bør jeg ha noe kunnskap om saken. Anonymkode: 871a5...c98
Gjest Villfisker Skrevet 3. oktober 2020 #17 Skrevet 3. oktober 2020 Søndag hadde blitt offesiell støvledag. Alle måtte hatt støvler fra felleskjøpet på den dagen. Tirsdag og torsdag, måtte alle kjørt traktor og brukt felleskjøpet caps 🤓
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #18 Skrevet 3. oktober 2020 SP er det eneste partiet som fremdeles har noen røtter ned til befolkningen og som ikke er gjennomsyret av politikere som ønsker å bevare landet kontra tjenester til mektige internasjonale etater og selskaper. RØDT er der også men blir for langt til venstre for min del. De andre partiene er styrt av kariærepolitikere som tenker ideologi før logikk og som desverre alt for ofte ikke har den generelle befolkningen som første prioritet. Anonymkode: b56db...614 1
T-Rex Skrevet 3. oktober 2020 #19 Skrevet 3. oktober 2020 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker said: Jo, de eldste bygningene på Ullevål er det ikke mulig å endre til dagens standard. Som en som ofte har sittet i diskusjoner og planlegging om nye Oslo universitetssykehus, som ansatt i OUS, bør jeg ha noe kunnskap om saken. Anonymkode: 871a5...c98 Det er mulig. Det er et spørsmål om pris. Med takhøyden og romstørrelsen på Ullevål, er det meste mulig og ikke vanskelig. Endret 3. oktober 2020 av T-Rex
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #20 Skrevet 3. oktober 2020 4 minutter siden, T-Rex skrev: Det er mulig. Det er et spørsmål om pris. Med takhøyden og romstørrelsen på Ullevål, er det meste mulig og ikke vanskelig. Nei, det er ikke mulig. Derfor er ikke Ullevål lenger aktuell. Det er derfor valget er tatt om å legge ned Ullevål. Anonymkode: 871a5...c98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå