Gå til innhold

-

Fremhevede innlegg

Skrevet
23 timer siden, omno_guest skrev:

Min spådom er at Donald Trump som nå er testet positivt for korona, kommer til å dø av det.

Han vil dø senere i Oktober, rundt den 21. oktober.

https://www.nrk.no/urix/erna-solberg-onsker-trump-god-bedring_-_-et-eksempel-pa-hvor-smittsomt-viruset-er-1.15184116

Boris Johnsen holdt på å dø . Over 200000 mennesker er døde allerede i USA . Det at Trump er innlagt på sykehus kan bety at tilstanden er verre enn hva man sier offisielt utad ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 timer siden, Sokkar skrev:

14. Oktober seie ungdommen her i hus at the Simpsons har spådd (kan vere fake News) 

Det er fake news. Simpsons har aldri hatt en episode der Trump dør. 

• Liker 2
Skrevet

Håper da ikke det. Håper han kommer seg fint gjennom det, helst i løpet av en liten uke så han kan fortsette valgkampen.

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Lothlorien- skrev:

Håper da ikke det. Håper han kommer seg fint gjennom det, helst i løpet av en liten uke så han kan fortsette valgkampen.

Med smitteverntiltak og maske fra nå av, 

• Liker 1
Skrevet
På 2.10.2020 den 12.30, T-Rex skrev:

Det potensielle problemet hans er at verdens beste leger ikke kan redde ham, om han blir alvorlig syk av Covid-19. De fikk jo Boris ut av gjørma, på håret, men Trump er eldre og tjukkere.

Snakker vi om samme sykdom? Hvis dine påstander var riktige, sett i lys av antall smittede i landet, hadde kapasiteten på norske sykehus vært sprengt. Det må du være enig i at den ikke er, eller?

• Liker 1
Skrevet
På 2.10.2020 den 12.19, omno_guest skrev:

Min spådom er at Donald Trump som nå er testet positivt for korona, kommer til å dø av det.

Han vil dø senere i Oktober, rundt den 21. oktober.

https://www.nrk.no/urix/erna-solberg-onsker-trump-god-bedring_-_-et-eksempel-pa-hvor-smittsomt-viruset-er-1.15184116

Jeg aner ikke hva Trump vil dø av, men det er sikkert ikke noe farlig.

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AlkoMann said:

Boris Johnsen holdt på å dø . Over 200000 mennesker er døde allerede i USA . Det at Trump er innlagt på sykehus kan bety at tilstanden er verre enn hva man sier offisielt utad ?

Sannsynligvis.

image.thumb.png.2bd501e85ff3cc8caa65688e836ecd0e.png

Skrevet
6 hours ago, Example said:

Jeg tror han overlever dette helt fint. Han er i en viss risiko med sin alder og overvekt, men det er fortsatt sånn at de fleste overlever dette også. Særlig med den best tilgjengelige hjelpen tilstede. 

Den best tilgjengelige hjelpen er den samme som koronapasienter i Norge har. Bra, men ikke uovervinnelig, når mannen med ljåen først har bestemt seg.

Skrevet
59 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Snakker vi om samme sykdom? Hvis dine påstander var riktige, sett i lys av antall smittede i landet, hadde kapasiteten på norske sykehus vært sprengt. Det må du være enig i at den ikke er, eller?

Ingen sprengte sykehus i Norge. Vi har TILTAK. Og de virker! 

• Liker 4
Skrevet
4 timer siden, Suss81 skrev:

Det er jo trump. Den mannen er livsfarlig. 

For fluer kanskje. 

Skrevet
28 minutter siden, PetterKanin skrev:

For fluer kanskje. 

Om du med fluer mener hele jordens befolkning av mennesker så er jeg enig. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
2 timer siden, T-Rex skrev:

Den best tilgjengelige hjelpen er den samme som koronapasienter i Norge har. Bra, men ikke uovervinnelig, når mannen med ljåen først har bestemt seg.

Det tror jeg ikke på. Han er president og får bedre tilgang til diverse medisiner osv. Å si at man får like bra behandling i Norge er naivt å tro.

Endret av NorthernLight
  • Liker 3
Skrevet

Han får Regeneron som er covid-antistoffer. Det finnes ikke på markedet enda, mem undersøkelsene er sålangt lovende. I tillegg får han Remdesivir, det har vi vel her også.

Skrevet
1 time siden, J.E skrev:

Jeg er normalt ikke en kverulant så jeg skal gi meg med dette her. Men det er over 14.000 som har blitt smittet i Norge, så det er ikke tiltakene som holder sykehusinnleggelser og dødstall nede. Det er mildheten i symptomene de fleste smittede får av Covid. Du beskriver det å bli smittet som nesten en dødsdom for visse utsatte grupper. Der tok du feil. Heldigvis for de smittedede. 

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, J.E skrev:

Fordi C19 ikke er så ille som fake news skal ha det til. 

• Liker 1
Skrevet
38 minutter siden, Suss81 skrev:

Om du med fluer mener hele jordens befolkning av mennesker så er jeg enig. 

Er det det at det ikke startes nye kriger unser Trump som gjør at du bekymrer deg?

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Jeg er normalt ikke en kverulant så jeg skal gi meg med dette her. Men det er over 14.000 som har blitt smittet i Norge, så det er ikke tiltakene som holder sykehusinnleggelser og dødstall nede. Det er mildheten i symptomene de fleste smittede får av Covid. Du beskriver det å bli smittet som nesten en dødsdom for visse utsatte grupper. Der tok du feil. Heldigvis for de smittedede. 

Det stemmer ikke helt. Få syke vil selvfølgelig gi få alvorlig syke og få dødsfall. Så tiltakene hjelper. Man kan ikke si at tiltakene ikke hjelper. Tror du hele verden gidder og ha tiltak som knekker økonomien sønder og sammen for moro skyld? De har tiltak for og begrense smittespredningen og ja det hjelper! Jeg har aldri her beskrevet viruset her som en dødsdom så da blander du nok meg med noen andre her. Selvfølgelig er covid 19 ingen dødsdom og få. Problemet er at for NOEN er dette dødelig. Hvis MANGE smittes blir det flere som dør. 1 million døde på verdensbasis med tiltak. Hvis tiltakene fortsetter forventer WHO minst 1 million døde til. Og uten tiltak flere...Men noen millioner fra eller til ... pytt pytt .. de ville dødd av influensa sikkert samme hva ikke sant! Det er det dere kverulanter mener. Helsearbeiderne som døde de lå nok for døden uansett selv om de faktisk jobbet , det samme med buss sjåførene og de friske unge personene som plutselig ble offer for covid 19... Viruset har potensial til og ta livet av Trump også. Men mest sannsynlig går det bra med han for dødeligheten er ikke høy. Så sjansen er stor for at det går bra. Det er jeg helt enig i. Men mange smittede gir likevel mange døde. Helt logisk. 

• Liker 7
Skrevet

I følge nyhetene har han pustevansker og er svimmel, så hvem vet hvor dette går. Han er jo ikke i særlig god form og er gammelt. Han er også i en høy risikogruppe. For min del tror jeg verden blir bedre om han legger på røret for godt.

Skrevet
21 timer siden, AndreasBR skrev:
  • Almost 4 million jobs created since election.
  • More Americans are now employed than ever recorded before in our history.
  • We have created more than 400,000 manufacturing jobs since my election.
  • Manufacturing jobs growing at the fastest rate in more than THREE DECADES.
  • Economic growth last quarter hit 4.2 percent.
  • New unemployment claims recently hit a 49-year low.
  • Median household income has hit highest level ever recorded.
  • African-American unemployment has recently achieved the lowest rate ever recorded.
  • Hispanic-American unemployment is at the lowest rate ever recorded.
  • Asian-American unemployment recently achieved the lowest rate ever recorded.
  • Women’s unemployment recently reached the lowest rate in 65 years.
  • Youth unemployment has recently hit the lowest rate in nearly half a century.
  • Lowest unemployment rate ever recorded for Americans without a high school diploma.
  • Under my Administration, veterans’ unemployment recently reached its lowest rate in nearly 20 years.
  • Almost 3.9 million Americans have been lifted off food stamps since the election.
  • The Pledge to America’s Workers has resulted in employers committing to train more than 4 million Americans. We are committed to VOCATIONAL education.
  • 95 percent of U.S. manufacturers are optimistic about the future—the highest ever.
  • Retail sales surged last month, up another 6 percent over last year.
  • Signed the biggest package of tax cuts and reforms in history. After tax cuts, over $300 billion poured back in to the U.S. in the first quarter alone.
  • As a result of our tax bill, small businesses will have the lowest top marginal tax rate in more than 80 years.
  • Helped win U.S. bid for the 2028 Summer Olympics in Los Angeles.
  • Helped win U.S.-Mexico-Canada’s united bid for 2026 World Cup.
  • Opened ANWR and approved Keystone XL and Dakota Access Pipelines.
  • Record number of regulations eliminated.
  • Enacted regulatory relief for community banks and credit unions.
  • Obamacare individual mandate penalty GONE.
  • My Administration is providing more affordable healthcare options for Americans through association health plans and short-term duration plans.
  • Last month, the FDA approved more affordable generic drugs than ever before in history. And thanks to our efforts, many drug companies are freezing or reversing planned price increases.
  • We reformed the Medicare program to stop hospitals from overcharging low-income seniors on their drugs—saving seniors hundreds of millions of dollars this year alone.
  • Signed Right-To-Try legislation.
  • Secured $6 billion in NEW funding to fight the opioid epidemic.
  • We have reduced high-dose opioid prescriptions by 16 percent during my first year in office.
  • Signed VA Choice Act and VA Accountability Act, expanded VA telehealth services, walk-in-clinics, and same-day urgent primary and mental health care.
  • Increased our coal exports by 60 percent; U.S. oil production recently reached all-time high.
  • United States is a net natural gas exporter for the first time since 1957.
  • Withdrew the United States from the job-killing Paris Climate Accord.
  • Cancelled the illegal, anti-coal, so-called Clean Power Plan.
  • Secured record $700 billion in military funding; $716 billion next year.
  • NATO allies are spending $69 billion more on defense since 2016.
  • Process has begun to make the Space Force the 6th branch of the Armed Forces.
  • Confirmed more circuit court judges than any other new administration.
  • Confirmed Supreme Court Justice Neil Gorsuch and nominated Judge Brett Kavanaugh.
  • Withdrew from the horrible, one-sided Iran Deal.
  • Moved U.S. Embassy to Jerusalem.
  • Protecting Americans from terrorists with the Travel Ban, upheld by Supreme Court.
  • Issued Executive Order to keep open Guantanamo Bay.
  • Concluded a historic U.S.-Mexico Trade Deal to replace NAFTA. And negotiations with Canada are underway as we speak.
  • Reached a breakthrough agreement with the E.U. to increase U.S. exports.
  • Imposed tariffs on foreign steel and aluminum to protect our national security.
  • Imposed tariffs on China in response to China’s forced technology transfer, intellectual property theft, and their chronically abusive trade practices.
  • Net exports are on track to increase by $59 billion this year.
  • Improved vetting and screening for refugees, and switched focus to overseas resettlement.
  • We have begun BUILDING THE WALL. Republicans want STRONG BORDERS and NO CRIME. Democrats want OPEN BORDERS which equals MASSIVE CRIME.

https://www.whitehouse.gov/trump-administration-accomplishments/

Trump overtok en blomstrende trend etter 8 år med Obama. 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Rynnsi skrev:

Trump overtok en blomstrende trend etter 8 år med Obama. 

Og videreførte den. Samt at det ble skapt reallønnsøkning blant lavtlønnede. 

• Opprett ny...