AndreasBR Skrevet 2. oktober 2020 #61 Skrevet 2. oktober 2020 25 minutter siden, kikkana skrev: Det med flere jobber er riktig eller var riktig. Men det var en effekt etter obama, kurven fortsatte bare etter at hans tiltak tredde i kraft ved forige finanskrise. Den kan ikke trump ta æren for. 🤣🤣🤣🤣 Eh, nei. 1
Justlooking Skrevet 2. oktober 2020 #62 Skrevet 2. oktober 2020 Det håper jeg virkelig ikke, og tror det ikke heller, 1
Gjest Barberblad Skrevet 2. oktober 2020 #63 Skrevet 2. oktober 2020 Han har ikke tweeta på 14 timer. Det er uvanlig stille fra hans side.
Gasellen Skrevet 2. oktober 2020 #64 Skrevet 2. oktober 2020 9 timer siden, 334 skrev: Nope. corona er ikke mer dødelig enn vanlig influensa, med mindre du har nedsatt immunforsvar ol. Veit du i det hele tatt hvorfor du ikke liker Trump? Han har gjort mer gode gjerninger for folket enn de siste 10 presidentene sammenlagt. Men den kjøpte og betalte presse liker ikke å snakke om det. Interesting aye? Utdyp.
Dolce Skrevet 2. oktober 2020 #65 Skrevet 2. oktober 2020 Nå er hele denne valgkampen allerede så "møkkete" at ingen såkalte sannheter biter på meg. Men da jeg leste i morges at han og kona var smittet tenkte jeg at nå vinner han valget (dersom han overlever, da) . Om han virkelig er smittet eller ikke, vet vi ikke. Som sagt, det er en "møkkete" valgkamp. Tenk styrken i at en overvektig 74-åring kan overleve og komme ut med at "jeg er så supersterk og har så supergod helse at Covid-19 bare kan ta seg en bolle". Det vil appellere sterkt til mange velgere i USA. 6
Sokkar Skrevet 2. oktober 2020 #66 Skrevet 2. oktober 2020 14. Oktober seie ungdommen her i hus at the Simpsons har spådd (kan vere fake News)
Lønnesirup01 Skrevet 2. oktober 2020 #67 Skrevet 2. oktober 2020 Statistisk sett vil han overleve. Selv for de over 70 så har korona under 5% dødelighet i USA. At han er overvektig utgjør ingen forskjell - det gjelder majoriteten i USA, så slik sett har han helse som en normal, amerikansk 74-åring. i tillegg er han president, og har helt andre odds enn resten av befolkningen. Dette kan slå begge veier. Han har få symptomer, og kan stille opp på TV og bevise for mange amerikanere at dette er ikke spesielt farlig i det hele tatt. 2
Gjest Barberblad Skrevet 2. oktober 2020 #68 Skrevet 2. oktober 2020 1 time siden, Sokkar skrev: 14. Oktober seie ungdommen her i hus at the Simpsons har spådd (kan vere fake News) Den er fake. Stod om det i en av nettavisene
Gjest Optimo Skrevet 2. oktober 2020 #69 Skrevet 2. oktober 2020 2 timer siden, AndreasBR skrev: https://www.businessinsider.com/trump-biggest-accomplishments-and-failures-heading-into-2020-2019-12?r=US&IR=T#accomplishment-space-force-2 Leste du den artikkelen eller? Du prøver å forsvare Trump, gjør du ikke? Tror du bomma litt. 😂
Gjest Optimo Skrevet 2. oktober 2020 #71 Skrevet 2. oktober 2020 7 minutter siden, Barberblad skrev: Sykehuset nå på han. Bare for å unngå at det blir slettet som spekulasjoner. Noen som tror Donald hadde latt seg flyttes til sykehus hvis han ikke faktisk følte seg ganske crap? Nei? Ikke jeg heller.
Gjest Barberblad Skrevet 2. oktober 2020 #72 Skrevet 2. oktober 2020 4 minutter siden, Guile skrev: Bare for å unngå at det blir slettet som spekulasjoner. Noen som tror Donald hadde latt seg flyttes til sykehus hvis han ikke faktisk følte seg ganske crap? Nei? Ikke jeg heller. Det står her på bbc: han tas til sykehuset som en ‘precaution’. Med hans stolthet, så er det ikke usannsynlig mer enn som så.
NorthernLight Skrevet 2. oktober 2020 #73 Skrevet 2. oktober 2020 Ifølge avisene får han medisin fra Regeneron. Medisinen lages ved å hente ut antistoffer fra smittede, for så å reproduserer disse syntetisk. 1
Hulderen Skrevet 2. oktober 2020 #74 Skrevet 2. oktober 2020 Trump er dårligere og fraktes til sykehus https://www.nettavisen.no/nyheter/fraktes-til-sykehus---dette-er-donald-trumps-symptomer/3424027266.html 1
Gjest Barberblad Skrevet 2. oktober 2020 #75 Skrevet 2. oktober 2020 7 minutter siden, Hulderen skrev: Trump er dårligere og fraktes til sykehus https://www.nettavisen.no/nyheter/fraktes-til-sykehus---dette-er-donald-trumps-symptomer/3424027266.html Helikopteret står på plenen og venter på han.
studerende Skrevet 2. oktober 2020 #76 Skrevet 2. oktober 2020 (endret) Man har nå fått en uttalelse fra Trumps lege. Har har fått behandling med polyklonale antistoffer, men merkelig nok ingen klor, UV-lys eller hydroksyklorokin. Han er fraktet til sykehus for observasjon, men det spekuleres i om det kan være andre årsaker. Mannen som er kjent for å twittre 15-20 ganger om dagen har nå ikke postet noe på Twitter på nesten 20 timer. Jeg håper han kommer seg og jeg tror ikke at det vil være godt for amerikansk demokrati om han går bort. Det er knyttet en del uvisshet til hvordan dette vil påvirke valgkampen da det ser ut til at flere i toppsjiktet i det republikanske partiet er smittet. Edit: Han har twittret mens jeg skrev denne. Endret 2. oktober 2020 av studerende 1
Fnugg1 Skrevet 2. oktober 2020 #77 Skrevet 2. oktober 2020 5 timer siden, Suss81 skrev: Det går Ann å håpe. Men han klarer seg nok desverre. Så utrolig usmakelig av deg å håpe at han dør. 5
Suss81 Skrevet 2. oktober 2020 #78 Skrevet 2. oktober 2020 1 minutt siden, Fnugg1 skrev: Så utrolig usmakelig av deg å håpe at han dør. Det er noe med de verdenslederene som sprer så mye har og ypper til borgerkrig og er årsaken til at tredje verdenskrig truer som gjør at sympatien mangler. 9
bullehurk Skrevet 2. oktober 2020 #79 Skrevet 2. oktober 2020 Håper ikke at han dør akkurat, men at han blir redusert og taper valget og holder seg unna politikken fremover. Han kan komme seg tilbake til "tårnet" sitt i N.Y., og være på realityshow. Det er alt han behøver å være i mediabildet. Faen så lei det jævla trynet. 8
Justlooking Skrevet 2. oktober 2020 #80 Skrevet 2. oktober 2020 Det er noe jeg ikke forstår. Når han taler i USA møter det opp titusener for å høre. Biden har en brøkdel når han taler så tydeligvis har Trump mange tilhengere i USA. Hvorfor er folk her så negative om amerikanerne selv synes han gjør en god jobb for de han tross alt jobber for? 2
Fremhevede innlegg