Gå til innhold

-

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, MortenMinstelønn skrev:

Jeg er normalt ikke en kverulant så jeg skal gi meg med dette her. Men det er over 14.000 som har blitt smittet i Norge, så det er ikke tiltakene som holder sykehusinnleggelser og dødstall nede. Det er mildheten i symptomene de fleste smittede får av Covid. Du beskriver det å bli smittet som nesten en dødsdom for visse utsatte grupper. Der tok du feil. Heldigvis for de smittedede. 

Det er en meget smittsom sykdom som potensielt er meget alvorlig.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Apis skrev:

Det er en meget smittsom sykdom som potensielt er meget alvorlig.

Den er meget smittsom, men alvorlig for ytterst få. Som hun du siterer skriver: 14 000 i Norge er registrert smittet (reelt antall mener de vel er over 70 000 tilfeller). Så for de aller aller fleste er dette en mild sykdom.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, LisbethBerg skrev:

Den er meget smittsom, men alvorlig for ytterst få. Som hun du siterer skriver: 14 000 i Norge er registrert smittet (reelt antall mener de vel er over 70 000 tilfeller). Så for de aller aller fleste er dette en mild sykdom.

Enig, Bortsett fra at Apis ikke siterte en "hun:)" 

Skrevet
8 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Enig, Bortsett fra at Apis ikke siterte en "hun:)" 

Haha, sorry, glemmer at det er menn her inne også😅

• Liker 1
Skrevet

Trump er så sta og egen at hadde han blitt dødssyk (bank i bordet) så hadde han hatt nok stahet til å kjempe for å fortsette å irritere resten av verden. Den mannen der tror jeg ikke er lett å knekke 😅 Nå er han både til fascinasjon og irritasjon for folk flest, sjelden man ser slike mennesker ta så stor plass og ha så mange overskrifter som han. 

Gjest Barberblad
Skrevet

Det vil ikke overraske meg om han livlegen hans får sparken. Han dreit på draget under den pressekonferansen. 

Jeg tror nok at formen til Trump er vesentlig verre enn hva de sier. 

Skrevet
På 2.10.2020 den 12.24, Tovalova skrev:

Den mannen der har den beste legene ved sin side i hele verden. Han vil ikke dø. 

Jepp, Coronaviruset tenker nok nå, "søren gitt, de beste legene! Her er det bare å erklære falitt med en gang":

Skrevet

Hørtes nesten ut som han hadde gjorts på å bli smittet ,- jeg måtte konfrontere dette viruset slik at det amerikanske folk fikk se hvor lite farligt  det er nå. 😳Håper han blir hardt rammet av det ,men ikke dø da ☺️

Skrevet (endret)

Oppdatering fra han selv

Endret av RS_
Skrevet

Jeg håper ikke at han dør, da slipper han altfor lett unna, han fortjener å møte konsekvensene av alt han har gjort.

• Liker 3
Skrevet

Så jo ikke akkurat døende ut......

• Liker 1
Skrevet
17 hours ago, MortenMinstelønn said:

Jeg er normalt ikke en kverulant så jeg skal gi meg med dette her. Men det er over 14.000 som har blitt smittet i Norge, så det er ikke tiltakene som holder sykehusinnleggelser og dødstall nede. Det er mildheten i symptomene de fleste smittede får av Covid. Du beskriver det å bli smittet som nesten en dødsdom for visse utsatte grupper. Der tok du feil. Heldigvis for de smittedede.

Folk får mild sykdom, fordi de blir eksponert for lite virus, som følge av smitteverntiltakene. Mengden virus i starten har betydning for hvor syke folk blir.

• Liker 2
Skrevet
17 timer siden, PetterKanin skrev:

Er det det at det ikke startes nye kriger unser Trump som gjør at du bekymrer deg?

Det er jo forsåvidt greit at de fleste krigene han starter skjer i eget land. Ikke mange presidenter i USA før han som både ypper til borgerkrig og rasehat samtidig. Tredje verdenskrig er rett rundt hjørnet med tanke på hvordan han behandler andre verdenslederene.

Mannen er gal. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, T-Rex skrev:

Folk får mild sykdom, fordi de blir eksponert for lite virus, som følge av smitteverntiltakene. Mengden virus i starten har betydning for hvor syke folk blir.

For noen uker siden var norske forskere ute og sa at dette stemmer ikke. Mengden virus er irrelevant for sykdomsforløpet. 

Skrevet
6 minutter siden, Suss81 skrev:

Det er jo forsåvidt greit at de fleste krigene han starter skjer i eget land. Ikke mange presidenter i USA før han som både ypper til borgerkrig og rasehat samtidig. Tredje verdenskrig er rett rundt hjørnet med tanke på hvordan han behandler andre verdenslederene.

Mannen er gal. 

Du må altså over på påstander det ikke er hold i. Da vet vi det.

• Liker 1
Skrevet (endret)
7 timer siden, Calypso skrev:

Jeg håper ikke at han dør, da slipper han altfor lett unna, han fortjener å møte konsekvensene av alt han har gjort.

Absolutt. Han fortjener å se at de fortsetter den positive utviklingen.

Endret av PetterKanin
Skrevet
8 timer siden, RS_ skrev:

Oppdatering fra han selv

Twitter-tråd. Åpne. Ganske morsomt. 😂

Skrevet
20 timer siden, Dankert skrev:

Sannsynligvis.

image.thumb.png.2bd501e85ff3cc8caa65688e836ecd0e.png

Sannheten kommer sist i en slik situasjon .

Skrevet
14 hours ago, LisbethBerg said:

Det er over en million mennesker som har dødd av Covid-19. Den er langt fra harmløs, selv om de fleste smittete ikke utvikler alvorlig sykdom.

• Liker 4
  • Opprett ny...