Gå til innhold

-

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

-

Endret av omno_guest
  • Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope. corona er ikke mer  dødelig enn vanlig influensa, med mindre du har nedsatt immunforsvar ol.

Veit du i det hele tatt hvorfor du ikke liker Trump? Han har gjort mer gode gjerninger for folket enn de siste 10 presidentene sammenlagt. Men den kjøpte og betalte presse liker ikke å snakke om det. Interesting aye?

• Liker 12
Skrevet

Den mannen der har den beste legene ved sin side i hele verden. Han vil ikke dø. 

• Liker 11
Skrevet (endret)

Jeg tviler på at han har Covid-19, for å si det rett ut. Men om han faktisk er smittet, ligger han dårlig an.

Om en uke har vi svaret på om han blir alvorlig syk.

Endret av T-Rex
  • Liker 11
Skrevet
5 minutter siden, Tovalova said:

Den mannen der har den beste legene ved sin side i hele verden. Han vil ikke dø. 

Det potensielle problemet hans er at verdens beste leger ikke kan redde ham, om han blir alvorlig syk av Covid-19. De fikk jo Boris ut av gjørma, på håret, men Trump er eldre og tjukkere.

• Liker 32
Skrevet
3 minutter siden, T-Rex said:

Det potensielle problemet hans er at verdens beste leger ikke kan redde ham, om han blir alvorlig syk av Covid-19. De fikk jo Boris ut av gjørma, på håret, men Trump er eldre og tjukkere.

Jo jeg vet. Muligheten finnes jo om han nå virkelig har corona. 

Skrevet

Håper han og familien hans klarer seg gjennom dette. Vel liker jeg ham ikke, men å håpe/ønske/spekulere i at noen kanskje vil dø, er skammelig.

• Liker 23
Skrevet

Jeg ønsker ingen noe vondt, selv ikke Trump (jeg ønsker han taper valget, men død er å dra det litt langt).

Likevel vil jeg si at karma aldri ville smakt søtere dersom han faktisk endte opp med å parkere tøflene på grunn av et virus han har latterliggjort alt for lenge.

• Liker 38
Skrevet
14 minutter siden, Tovalova skrev:

Jo jeg vet. Muligheten finnes jo om han nå virkelig har corona. 

Mener du de lyver om det?

Trump har jo gjort alt han kan for å få fokus bort fra korona, fordi hans elendige behandling av det har skadet kampanjen hans.

Nå kommer jo korona til å stå i sentrum resten av ukene før valget enten han vil eller ei, og enda flere spørsmål vil stilles til hvordan det hvite hus har taklet det.

• Liker 10
Skrevet
46 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Mener du de lyver om det?

Trump har jo gjort alt han kan for å få fokus bort fra korona, fordi hans elendige behandling av det har skadet kampanjen hans.

Nå kommer jo korona til å stå i sentrum resten av ukene før valget enten han vil eller ei, og enda flere spørsmål vil stilles til hvordan det hvite hus har taklet det.

Trump lyver om det meste, og ser heller ikke ut til å ha noe problem med å få andre til å lyve for seg, så en kan ikke uten videre ta alt som kommer fra det Hvite Hus for god fisk, heller ikke dette. Koronasaken er ikke noe han slipper unna uansett, så det kan jo være at han fant ut at han kunne bruke den til sin fordel. F.eks for å avlede oppmerksomheten fra andre enda mer ubehagelige saker eller en unnskyldning for å holde seg unna offentligheten et par ukers tid. Fordelen med å teste positivt for korona er jo at man er pålagt karantene for en periode men trenger overhodet ikke bli syk. Så hvilke saker kunne han ønske å dekke over? Tja, spørsmål i forbindelse med selvangivelsen hans kanskje, eller andre helseproblemer som han ikke vil vedkjenne seg? Når han så kommer ut av karantenen igjen kan han bruke fraværet av sykdom som et bevis på sin påståtte eksepsjonelt gode helse.
Men selvfølgelig, det kan jo også hende han faktisk er smittet. Men selv om mannen er et vandrende eksempel på en risikogruppepasient, har han, så lenge han tross alt er i stand til å vandre rundt for egen maskin, langt større sjanse til å overleve enn å dø. Det er langt fra sikkert at han i det hele tatt blir syk. Dessuten, ukrutt forgår ikke så lett, sies det.
Men om han nå skulle stryke med, så kan han ironisk nok skape like mye kaos som om han var i live. Dødsfallet vil da sannsynligvis skje rett før eller etter valget. Hva skjer da? Pence overtar som president for resten av perioden, men overtar Pence automatisk også kandidaturet? Mange velgere vil ha stemt, men ikke nødvendigvis  for/mot Pence som sådan, og resultatet  kunne godt tenkes å ha blitt annerledes med Pence i stedet for Trump som hovedkandidat.

• Liker 9
Skrevet
1 hour ago, 334 said:

Nope. corona er ikke mer  dødelig enn vanlig influensa, med mindre du har nedsatt immunforsvar ol.

Veit du i det hele tatt hvorfor du ikke liker Trump? Han har gjort mer gode gjerninger for folket enn de siste 10 presidentene sammenlagt. Men den kjøpte og betalte presse liker ikke å snakke om det. Interesting aye?

Jeg har ikke sagt at jeg ikke liker han. Har ingen ting i mot ham og synes faktisk det var bra at han vant valget over Hillary Clinton, men dette var en tanke jeg fikk. Hva hvis det ligger noe i den spådommen?

Skrevet

Det er bare å få alle KGs bruker med "evner" inn i tråden. De sitter på fasit.

• Liker 7
Skrevet
2 hours ago, 334 said:

Og vi nevner i fleng?

• Liker 32
Skrevet

Jeg håper at folk klarer å styre seg de kommende ukene. Det er ikke greit å ønske noen død. 

• Liker 8
Skrevet
2 timer siden, 334 skrev:

2 timer siden, Tovalova skrev:

Nå var det relativt dramatisk for Boris Johnson, så at man er statsoverhode betyr ikke at det ikke kan gå dårlig. Vil tippe Trump har noe dårligere helse enn Johnson. Det skiller tross alt omtrent 20 år mellom de.

• Liker 10
Skrevet
2 timer siden, T-Rex skrev:

Kanskje Trump gjør som Boris hvis han overlever? At han lanserer en kampanje mot overvekt.

• Liker 3
Skrevet

Jeg håper han blir frisk fort. De har noen av verdens beste leger i USA. 

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, NorthernLight said:

Jeg håper han blir frisk fort. De har noen av verdens beste leger i USA. 

Det hjelper ikke med verdens beste leger når det er snakk om en sykdom det ikke finnes en kur for. Sånn bortsett fra å hjelpe med å holde vitale funksjoner i gang. Det er pasientens eget immunforsvar som må gjøre jobben. Svikter det, eller det overreagerer, er løpet kjørt.

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, T-Rex said:

Det hjelper ikke med verdens beste leger når det er snakk om en sykdom det ikke finnes en kur for. Sånn bortsett fra å hjelpe med å holde vitale funksjoner i gang. Det er pasientens eget immunforsvar som må gjøre jobben. Svikter det, eller det overreagerer, er løpet kjørt.

Han kan vel drikke et par liter klor?

• Liker 12
  • Opprett ny...