AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #1 Skrevet 2. oktober 2020 Etter over to år sammen så må jeg innrømme at jeg savner veldig god sex. Jeg savner en mann som er mer aktiv under sexen, som kan ha sex i misjonær og flere sex stillinger. Partneren min er overvektig. Dette gjør at vi ikke har andre sex stillinger enn doggy style og at jeg sitter oppå. I tillegg har han tidligere spurt meg om jeg kan knipeøvelser, noe jeg aldri har opplevd med noen tidligere. Da han sa dette så holdt jeg munn om hva jeg syntes om han, for penisen hans er både kort og smal. JA, jeg vet mange sier størrelsen ikke har noe å si, men jo, jeg savner noen med litt mer normal størrelse. Så her er det altså problemer både med sex stillinger og størrelse. Kjenner at jeg ikke vil ha sex lenger, jeg får jo ingenting ut av det og blir trist av tanken på å kanskje aldri ha god sex igjen. Anonymkode: 40d64...c73 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #2 Skrevet 2. oktober 2020 du kan jo be han slanke seg hvis han er så feit at han kun kan ha sex i to stillinger, ja da er det realt helseproblem også. og så er det jo dette med å respektere partneren sin. det gjør han jo tydligvis ikke ved å gi F i hvordan han vagger rundt feit som en julegris ellers kan du alltids gå din vei Anonymkode: 2e53b...ebf 12
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #4 Skrevet 2. oktober 2020 Skjønner ikke at andre menn tør å prestere så jævlig patetisk i senga. Greit nok hvis du sliter med potens eller tidlig sædavgang, som er noe vanskeligere å fikse. Men jeg snakker om de som er noen late drittsekker som aldri gir, kun mottar. Når du da i tillegg er meget beskjedent utstyrt, og du fortsatt ikke gjør noe for å kompensere, nei da må jeg nesten beundre selvtilliten din som tør det. Så for å oppsummere ts, du har en feit, lat, ubrukelig kjæreste, som på toppen av det har en liten penis? Hvorfor gidder du? Hilsen mann. Anonymkode: 16697...01e 5 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #5 Skrevet 2. oktober 2020 Du kan jo ha deg med andre, trenger ikke lyve om det heller. Bare si til typen din at han er for feit og har for liten kuk og at du blir å ligge med andre, det må han godta hvis han ikke vil miste deg. Anonymkode: 52385...5a1 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #6 Skrevet 2. oktober 2020 Anonym på denne. Har opplevd akkurat samme situasjon, bortsett fra at overvekten kom i løpet av forholdet. Det fins flere stillinger man kan bruke ved overvekt. Det var nettopp en tråd her inne der det ble spurt om det, kanskje du kan søke den opp? Jeg ga noen tips der. Dessverre så avhjelper jo ikke det verken penisstørrelse eller bekvemmeligheten hans med ikke å variere noe som helst. Skulle ønske jeg hadde bedre råd til deg. Kjenner igjen tankene dine rundt hva vitsen med å ha sex er, og at man kanskje aldri igjen skal få oppleve god sex. Det var en vanvittig sorg jeg levde med i mange år før jeg til slutt brøt ut av flere årsaker, men dette (og det vil jeg selvfølgelig aldri innrømme til noen) var absolutt en av dem. Du har all min sympati! Anonymkode: ad224...d96
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #7 Skrevet 18. april 2022 Drar opp tråden min igjen. Endte med å gå fra han og har idag fantastisk sex med den nye kjæresten min! Ts Anonymkode: 40d64...c73 6 8
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #8 Skrevet 18. april 2022 Fantastisk, gratulerer TS🙌❤️😄 Anonymkode: f25d5...320
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #9 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (På 2.10.2020 den 12.15): Etter over to år sammen så må jeg innrømme at jeg savner veldig god sex. Jeg savner en mann som er mer aktiv under sexen, som kan ha sex i misjonær og flere sex stillinger. Partneren min er overvektig. Dette gjør at vi ikke har andre sex stillinger enn doggy style og at jeg sitter oppå. I tillegg har han tidligere spurt meg om jeg kan knipeøvelser, noe jeg aldri har opplevd med noen tidligere. Da han sa dette så holdt jeg munn om hva jeg syntes om han, for penisen hans er både kort og smal. JA, jeg vet mange sier størrelsen ikke har noe å si, men jo, jeg savner noen med litt mer normal størrelse. Så her er det altså problemer både med sex stillinger og størrelse. Kjenner at jeg ikke vil ha sex lenger, jeg får jo ingenting ut av det og blir trist av tanken på å kanskje aldri ha god sex igjen. Anonymkode: 40d64...c73 Hadde bedt han slanke seg og kjøpt en penis-sleeve som jeg krevde at han brukte under sex. Hver gang. Anonymkode: 9aa65...e37
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #10 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Drar opp tråden min igjen. Endte med å gå fra han og har idag fantastisk sex med den nye kjæresten min! Ts Anonymkode: 40d64...c73 You go girl!!!!! 😁 Anonymkode: 9aa65...e37 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #11 Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Drar opp tråden min igjen. Endte med å gå fra han og har idag fantastisk sex med den nye kjæresten min! Ts Anonymkode: 40d64...c73 Fantastisk kjekt å kunne lese, flott at du fikk en løsning du i dag kan glede deg over. Alltid ålreit å kunne komme seg videre når livet står en plass man ikke er fornøyd. Anonymkode: dea7e...d06 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #12 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Drar opp tråden min igjen. Endte med å gå fra han og har idag fantastisk sex med den nye kjæresten min! Ts Anonymkode: 40d64...c73 Så bra 👏 Anonymkode: ff1ea...622
Archer Skrevet 19. april 2022 #13 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (På 2.10.2020 den 13.11): Du kan jo ha deg med andre, trenger ikke lyve om det heller. Bare si til typen din at han er for feit og har for liten kuk og at du blir å ligge med andre, det må han godta hvis han ikke vil miste deg. Anonymkode: 52385...5a1 Eller bare avslutte forholdet først kanskje..?👀
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #14 Skrevet 19. april 2022 48 minutter siden, Archer said: Eller bare avslutte forholdet først kanskje..?👀 Nei, du vet når det er snakk om en kvinne er alt lov. Da støttes alt her inne og mannen er en dust. Er kjønnsrollene reversert får pipa en annen lyd. KG er litt som et ekkokammer for bitre kvinner med logisk brist og et iboende mannehat. Anonymkode: 4a3c2...5e5 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #15 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Nei, du vet når det er snakk om en kvinne er alt lov. Da støttes alt her inne og mannen er en dust. Er kjønnsrollene reversert får pipa en annen lyd. KG er litt som et ekkokammer for bitre kvinner med logisk brist og et iboende mannehat. Anonymkode: 4a3c2...5e5 Hvem var det som var bitter, sa du.. ? Gratulerer, TS! Alltid fint når man ser hva som ble løsningen i en tråd. Det kan nok virke som det var helt riktig valg! Sex er veldig viktig, men selv jeg som mener det er alfa omega omtrent, holdt på å havne i forhold med en mann som var lat i senga og ville ha sex mye sjeldnere enn meg, fordi jeg var så forelsket i alt annet. Men så skal man jo holde sammen etter forelskelsen har lagt seg også, og sexen med sånne som kanskje ikke er spesielt interessert i hverken sexsnakk, eksperimentering eller min nytelse, vil jo aldri bli bedre heller. Anonymkode: 53c1a...d74 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #16 Skrevet 19. april 2022 Hvorfor blei du fornærmet av forslag om å gjøre knipeøvelser? Dette er jo kun for kvinnens fordel etter min forståelse. Hilsen, forvirret 40 åring. Anonymkode: 3b4d3...55b
Hippogriff Skrevet 19. april 2022 #17 Skrevet 19. april 2022 Så fint at du fikk løst opp i dette! Virker også som den riktige løsningen.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #18 Skrevet 19. april 2022 Det gikk jo fort. Håper forholdet varer litt lenger enn det forrige. Anonymkode: 7fd8a...d95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå