Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en alenemor med 2 åring og en på vei i desember. Jeg har fått kraftig bekkenløsning og vurdere fysio men det er så dyrt? Jeg må bruke krykker og har ikke bil. Og sliter veldig med å gå korte veier med barnevogn osv :( og levere barnet mitt i bhg tar all energien min. Er også fulltidstudent og har heldigvis mulighet nå å være hjemme og studere. Men jeg er så fortvilet. Er det ikke noe jeg kan gjøre? Taxi fram og tilbake til bhg blir dyrt og fysio skulle ha 600 kr per time. Jeg har ikke råd til dette. Familien min bor langt vekke..

Anonymkode: 2aabe...cef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i all verden får du ett barn til som fulltidsstudent som i tillegg er alenemor, og som bor langt unna familie? Lukter troll. 

Anonymkode: 2e7c9...44b

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor i all verden får du ett barn til som fulltidsstudent som i tillegg er alenemor, og som bor langt unna familie? Lukter troll. 

Anonymkode: 2e7c9...44b

Javel? Mannen gikk ifra oss for ikke så lenge. Er ikke noe å spøke med. Er vel selvforskyldt det og da? 

Anonymkode: 2aabe...cef

Skrevet

Far høres jo litt kjip ut men kan ham hente og/eller levere i barnehagen?

Kan du evt alliere deg med noen andre i barnehagen? 

Fysio er gratis hvis du går til en med driftsavtale med helfo. Kanskje litt venting, men er nok verdt det. 

Anonymkode: 7ea5a...c74

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Far høres jo litt kjip ut men kan ham hente og/eller levere i barnehagen?

Kan du evt alliere deg med noen andre i barnehagen? 

Fysio er gratis hvis du går til en med driftsavtale med helfo. Kanskje litt venting, men er nok verdt det. 

Anonymkode: 7ea5a...c74

Fysioterapi er ikke gratis. Dette ble endret for noen år siden. 

Ts. Jeg kan varmt anbefale en bok som heter Frisk Graviditet. Den hjalp meg veldig mye i graviditet nr 2. Der finner du mange øvelser som hjelper mot bekkenplager. Den er utviklet av fysioterapeuter og gir samme behandling som du ville fått hos fysio. Tror den koster rundt 300,-. 

Anonymkode: faf48...f38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...