AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #1 Skrevet 2. oktober 2020 Jeg og en en jeg dater, eller kall det en venninne, dro på hyttetur forrige helg. Vi har snakket mye sammen i 6 mnd nå og har møttes 8-9 ganger. Vi har hatt det veldig fint sammen hver gang. Når jeg spurte om hun ville være med på firmahytta sa hun "ja, men bare som venner" Vi dro opp og spiste pizza og koste oss med kortspill og rødvin. Saken er at etter at rødvinsflaska var drukket opp hadde jeg en hvitvinsflaske som jeg åpnet. Hun hadde begynt på brus i glasset så det endte med at jeg drakk opp hvitvinsflasken. Jeg ser nå i etterkant at dette var veldig dumt. Hun ble også litt småfull og hun tullet bla. med at hun var masochistisk fordi hun likte litt smerte osv. Jeg ble nok litt satt ut av dette. Mens vi spilte kort sa hun at hun ikke skulle ta på kortene med sine "fatty fingers" jrg tullet da med at hun var feit osv. Jeg skjønner ikke helt hvorfor. Det kan også hende at jeg sa dette en gang til i løpet av spillingen. Etter en stund ville hun ikke spille kort lenger og vi satte oss ned og så på en film. Etter en stund etter at jeg hadde lagt på sengetøy spurte jeg hun forsiktig om hun var sikker på at hun ikke ville dele seng, da dette var mer koselig. Hun svarte bastant nei. Jeg ble litt skuffet over at vi har snakket sammen i 6 mnd og møttes 8-9 ganger og hun verken ville dele seng og hun ville heller generelt ikke ha noe nærkontakt med meg. Jeg gav nok uttrykk over min skuffelse med å svare noe surt til hun en liten periode i løpet av filmen. Dagen etter dro hun kl. 10 fra hytta og sa "have fun and take care" Hun har siden bare svart kort på mine meldinger. Jeg sa i ettertid beklager både for å ha blitt litt full og ha sagt stygge ting til hun. Jeg sa jeg gjerne ville holde kontakten fortsat hun svarte kun "yes maybe" til det. Det er snart en uke siden og hun har ikke snakket med meg Jeg kan ærlig talt ikke forstå hvorfor jeg begynte å si stygge ting til hun, jeg har aldri sagt slike ting til noen før helt uten videre. Spesielt ikke etter bare 1,5 flaske med vin. Jeg husker hva vi så, hva vi pratet om under filmen og detaljer rundt filmen. Spørsmålet mitt er hva ville dere ha gjort i denne situasjonen? Ville dere ha tilgitt meg for dette eller gitt meg opp? Jeg har en god jobb og har holdt meg klinkende edru på de forrige datene. Dette var derfor en spesiell situajson. Jeg har heller aldri sagt et skjevt ord til hun før. Nå føles det litt tomt uten henne da vi har nesten chattet hver dag i 6 mnd. Takker for svar.. Anonymkode: 1e0ef...bb8
Dillan Skrevet 2. oktober 2020 #2 Skrevet 2. oktober 2020 Jeg hadde gitt deg opp.. ufint med stygge kommentarer og selvfølgelig hadde jeg tenkt at det innerst inne er sånn du tenker. Hvis det hadde utviklet seg til et forhold hadde jeg vært redd for at det samme skulle skjedd igjen, og vært veldig usikker på deg. Heldigvis høres det ut som du respekterte hennes grenser ellers, så ingen større skade er skjedd. Hvis hun ikke ønsker å ha noe mer kontakt syns jeg du skal respektere det. 29
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #3 Skrevet 2. oktober 2020 Er hun litt småfeit da? Hvis ja så tenker jeg kommentarene sine satte seg veldig. Anonymkode: f7f50...d7e 4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #4 Skrevet 2. oktober 2020 Nei, hun er ganske slank egentlig. Så jeg skjønner hvorfor jeg sa dette. Skal holde meg unna alkohol neste gang jeg tar med en dame på tur. Anonymkode: 1e0ef...bb8 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #5 Skrevet 2. oktober 2020 Som man reder så ligger man. Anonymkode: 2ca27...c2c 4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #6 Skrevet 2. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, hun er ganske slank egentlig. Så jeg skjønner hvorfor jeg sa dette. Skal holde meg unna alkohol neste gang jeg tar med en dame på tur. Anonymkode: 1e0ef...bb8 Kan da ikke være så vanskelig å oppføre seg bra selv etter litt vin. Det fine med alkohol er at trusa lettere går ned. Anonymkode: f7f50...d7e
jabx Skrevet 2. oktober 2020 #7 Skrevet 2. oktober 2020 Ikke vær så patetisk. Du legger deg etter en dame som ikke vil ha deg. Det beste for alle er at du bryter kontakten. Dvs. du har jo gjort jobben alt, så alt som gjenstår er å la være å ta kontakt med henne. Problem solved. 9
Populært innlegg Daria Skrevet 2. oktober 2020 Populært innlegg #8 Skrevet 2. oktober 2020 Du drakk en hel flaske vin til etter at hun hadde sluttet å drikke, ble for full og kom med ufine kommentarer om kroppen hennes og ble sur fordi hun ikke ville dele seng med deg. Jeg ser en hel rekke med grunner til å ikke fortsette å ha kontakt med deg. 88
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 Populært innlegg #9 Skrevet 2. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når jeg spurte om hun ville være med på firmahytta sa hun "ja, men bare som venner" Hva er det med denne setningen du ikke forstår??? Anonymkode: 8c2d4...e3d 53
Hoppetaujenta Skrevet 2. oktober 2020 #10 Skrevet 2. oktober 2020 Ordene "fatty fingers" i den settingen hadde jeg oppfattet som "fettete fingre" - ikke som ordet fete fingre. Det er en forskjell der. 30
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #11 Skrevet 2. oktober 2020 Just now, Hoppetaujenta said: Ordene "fatty fingers" i den settingen hadde jeg oppfattet som "fettete fingre" - ikke som ordet fete fingre. Det er en forskjell der. Ble en liten misforståelse der ja. Anonymkode: 1e0ef...bb8 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #12 Skrevet 2. oktober 2020 Først rakker du ned på kroppen hennes og kommer med ufine kommentarer, så forsøker du deg på sengekos til tross for at hun har gitt klar beskjed om på forhånd at det er uaktuelt, og nå lurer du på hva du skal gjøre? Du skal holde deg langt unna, det er det du skal. Hadde dumpet deg tvert, og det gjorde hun helt rett i. Anonymkode: c2cd8...143 25
Raven.Writingdesk Skrevet 2. oktober 2020 #13 Skrevet 2. oktober 2020 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ble en liten misforståelse der ja. Anonymkode: 1e0ef...bb8 Misforståelse ..? Du bør ta en lang grundig kikk i speilet og spørre deg selv hva faen du holder på med. Det er ganske åpenlyst at du forsøkte å trykke henne ned, å duppere og dominere. Dessverre er det mange usikre menn som tyr til denne formen for oppførsel. Jeg håper du lærer deg selv bedre å kjenne, sånn at du kan endre dette adferdstrekket. Du har sett på henne som et bytte du skulle beseire, og du tok i bruk sosiale barnehageverktøy for å nå målet ditt. Når du feilet ble du furten, til tross for at du fikk klar beskjed innledningsvis av henne om at dere skulle dra som venner. Allerede der hadde du mulighet til å gjøre det voksne: ta opp følelsene dine og si at det kanskje ville være vanskelig for deg ettersom du ser på henne som noe annet enn en venn. Du må jobbe med deg selv og hvordan du behandler kvinner. Om du vil ha noe som helst med henne å gjøre så slutt å «spille spill» via å tøffe deg og holde tilbake. Kontakt henne, be om en samtale og si at du har følelser for henne, noe som åpenlyst gjør at du oppfører deg som en neandertaler, og at du beklager og er overrasket over din egen adferd (som du jobber med!) Om hun avviser deg, så har du spart deg selv masse tid med å gå å gruble. Endret 2. oktober 2020 av Raven.Writingdesk 16
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #14 Skrevet 2. oktober 2020 Wow... jeg hadde nok ikke jobbet veldig hardt for å beholde kontakten med deg. Du rakker ned på henne og så spør om hun vil ligge i sengen din, ETTER et hun har vært tydelig på at hun bare vil være venner? Anonymkode: 2e204...1bb 12
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #15 Skrevet 2. oktober 2020 Det virker som at du tror dere dater mens hun tror og mener dere er venner. Når du da fortsetter å prøve deg (maser om å sove i samme seng, blir sur når hun igjen sier det er uaktuelt) så slutter hun kontakten siden hun bare vil være venner og du tydligvis vil noe mer (noe hun da ikke vil). Jeg tror dette var et større problem enn dumme kommentarer og litt mye alko. Anonymkode: d2cc6...d2e 20
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #16 Skrevet 2. oktober 2020 Hvorfor har ikke DU gitt opp HENNE. Hun sier at dere skulle reise som venner. Dude, hun har vist deg at hun har null interesse i et romantisk forhold. Hun er ikke tiltrukket av deg. Istedetfor å ta hintet da hun skrev "bare som venner" og avlyse hytteturen og finne en annen, så reiste du alikevel fordi du trodde du kunne omvende henne til å like deg. Det fungerer kanskje i dataspill, men det fungerer ikke i RL. Anonymkode: b94b9...c84 10
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #18 Skrevet 2. oktober 2020 33 minutter siden, Raven.Writingdesk said: Misforståelse ..? Du bør ta en lang grundig kikk i speilet og spørre deg selv hva faen du holder på med. Det er ganske åpenlyst at du forsøkte å trykke henne ned, å duppere og dominere. Dessverre er det mange usikre menn som tyr til denne formen for oppførsel. Jeg håper du lærer deg selv bedre å kjenne, sånn at du kan endre dette adferdstrekket. Du har sett på henne som et bytte du skulle beseire, og du tok i bruk sosiale barnehageverktøy for å nå målet ditt. Når du feilet ble du furten, til tross for at du fikk klar beskjed innledningsvis av henne om at dere skulle dra som venner. Allerede der hadde du mulighet til å gjøre det voksne: ta opp følelsene dine og si at det kanskje ville være vanskelig for deg ettersom du ser på henne som noe annet enn en venn. Du må jobbe med deg selv og hvordan du behandler kvinner. Om du vil ha noe som helst med henne å gjøre så slutt å «spille spill» via å tøffe deg og holde tilbake. Kontakt henne, be om en samtale og si at du har følelser for henne, noe som åpenlyst gjør at du oppfører deg som en neandertaler, og at du beklager og er overrasket over din egen adferd (som du jobber med!) Om hun avviser deg, så har du spart deg selv masse tid med å gå å gruble. Takk for bra svar Anonymkode: 1e0ef...bb8
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #19 Skrevet 2. oktober 2020 28 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor har ikke DU gitt opp HENNE. Hun sier at dere skulle reise som venner. Dude, hun har vist deg at hun har null interesse i et romantisk forhold. Hun er ikke tiltrukket av deg. Istedetfor å ta hintet da hun skrev "bare som venner" og avlyse hytteturen og finne en annen, så reiste du alikevel fordi du trodde du kunne omvende henne til å like deg. Det fungerer kanskje i dataspill, men det fungerer ikke i RL. Anonymkode: b94b9...c84 Takk for fornuftig svar Anonymkode: 1e0ef...bb8
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #20 Skrevet 2. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg og en en jeg dater, eller kall det en venninne, dro på hyttetur forrige helg. Vi har snakket mye sammen i 6 mnd nå og har møttes 8-9 ganger. Vi har hatt det veldig fint sammen hver gang. Når jeg spurte om hun ville være med på firmahytta sa hun "ja, men bare som venner" Vi dro opp og spiste pizza og koste oss med kortspill og rødvin. Saken er at etter at rødvinsflaska var drukket opp hadde jeg en hvitvinsflaske som jeg åpnet. Hun hadde begynt på brus i glasset så det endte med at jeg drakk opp hvitvinsflasken. Jeg ser nå i etterkant at dette var veldig dumt. Hun ble også litt småfull og hun tullet bla. med at hun var masochistisk fordi hun likte litt smerte osv. Jeg ble nok litt satt ut av dette. Mens vi spilte kort sa hun at hun ikke skulle ta på kortene med sine "fatty fingers" jrg tullet da med at hun var feit osv. Jeg skjønner ikke helt hvorfor. Det kan også hende at jeg sa dette en gang til i løpet av spillingen. Etter en stund ville hun ikke spille kort lenger og vi satte oss ned og så på en film. Etter en stund etter at jeg hadde lagt på sengetøy spurte jeg hun forsiktig om hun var sikker på at hun ikke ville dele seng, da dette var mer koselig. Hun svarte bastant nei. Jeg ble litt skuffet over at vi har snakket sammen i 6 mnd og møttes 8-9 ganger og hun verken ville dele seng og hun ville heller generelt ikke ha noe nærkontakt med meg. Jeg gav nok uttrykk over min skuffelse med å svare noe surt til hun en liten periode i løpet av filmen. Dagen etter dro hun kl. 10 fra hytta og sa "have fun and take care" Hun har siden bare svart kort på mine meldinger. Jeg sa i ettertid beklager både for å ha blitt litt full og ha sagt stygge ting til hun. Jeg sa jeg gjerne ville holde kontakten fortsat hun svarte kun "yes maybe" til det. Det er snart en uke siden og hun har ikke snakket med meg Jeg kan ærlig talt ikke forstå hvorfor jeg begynte å si stygge ting til hun, jeg har aldri sagt slike ting til noen før helt uten videre. Spesielt ikke etter bare 1,5 flaske med vin. Jeg husker hva vi så, hva vi pratet om under filmen og detaljer rundt filmen. Spørsmålet mitt er hva ville dere ha gjort i denne situasjonen? Ville dere ha tilgitt meg for dette eller gitt meg opp? Jeg har en god jobb og har holdt meg klinkende edru på de forrige datene. Dette var derfor en spesiell situajson. Jeg har heller aldri sagt et skjevt ord til hun før. Nå føles det litt tomt uten henne da vi har nesten chattet hver dag i 6 mnd. Takker for svar.. Anonymkode: 1e0ef...bb8 Ho sier ho vil være med på hyttetur som VENNER og dette. Ille ikke du respektere. Jeg hadde takket for meg om jeg var henne. Hvorfor kan ikke mannfolk respektere det vi sier??? Når vi sier venner så mener vi venner! Anonymkode: b213a...fb5 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå