Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De får låne ferieleiligheten, og etterlater den direkte skitten, doet var det værste , måtte selvfølgelig vaske etter de! Hvordan ta det opp med de og be de vaske etter å ha lånt den leligheten??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med å først puste så si at du håper de hadde det koselig men at det er fint hvis de avleverer leiligheten i samme stand som da de overtok den. For da blir det en like god opplevelse for de neste som kommer :)

Anonymkode: ce71a...1f2

• Liker 4
Skrevet

Ta lærdom av det. Hvis du skal låne den til noen så presiserer du at den må vaskes ut av. Eventuelt kan de betale 700 for at et vaskebyrå vasker 

Anonymkode: cfdc0...d1e

• Liker 4
Skrevet

Ikke la de låne den flere ganger. 
Bare si nei om de spør. Og lurer de på hvorfor, så si at det var ikke hyggelig å komme dit på ferie og måtte begynne med å vaske ut etter dem. 
Og så står du på ditt med å ikke la de låne, uansett hva de sier. 

• Liker 6
Skrevet

HAr sagt det til de før , men de ser ikke til ¨å ta det til seg.

Har fått nok, det er nemlig ikke førstegangen de etterlater leiligheten skitten! Så begeret er fullt nå, !  

Blir nok ikke å låne den til de igjen,!

Men min andre onkel og fettrene mine skal få låne den om de vil, fordi de vasker i det minste etter seg !  

• Liker 2
Skrevet

Ikke si noe, men la være å låne ut flere ganger. Spør du hvorfor så svarer du.

Anonymkode: 6fecc...200

Skrevet

Si at de kan låne leiligheten men at de må betale det det koster med utvask. Så skaffer du et vaskebyrå som kan ta jobben.

Om de protesterer og ikke vil betale kan du presisere at du forventer ren leilighet og at dersom den ikke er rengjort får du vaskebyrået til å gjøre det og sender regninga til tante og onkel.

Anonymkode: 274f9...192

Skrevet

Jeg ville ikke latt de låne leilighet igjen. Om de ikke gidder vaske, kunne de ha leid et vaskebyrå.

Du kan også leie et vaskebyrå og krev at de betaler. Men nå har jo du vasket, og så blir det ikke no problem flere ganger fordi de er så lite greie tilbake at de gir fan i at du må kaste deg over vaskebøtta så fort du kommer frem.

Anonymkode: dfd4e...034

Skrevet

Ikke lei ut til de igjen. Spør de,så vær ærlig. Om de absolutt skal ha en sjanse til, be de sette inn  så og så mye på forhånd(nok til et vaskebyrå), så kan vaskebyrået vaske etter de. Betaler de ikke summen, så får de ikke låne. 

Anonymkode: b0b18...84c

Skrevet (endret)

I og med at dette har gjentatt seg, hadde jeg ikke lånt de leiligheten flere ganger. Neste gang de spør, hadde jeg sagt nei, og informert om hvorfor. De får selv ta konsekvensene, og det er utrolig frekt å etterlate en leilighet de er så heldige å få låne av dere, skitten, slik at dere må vaske etter dem.

Endret av -Titania-
  • Liker 2
Skrevet

Hadde tatt bilde av doen, sendt til dem og skrevet en rimelig spydig kommentar

Anonymkode: 3ba8e...487

Skrevet
On 10/2/2020 at 11:43 AM, AnonymBruker said:

Ta lærdom av det. Hvis du skal låne den til noen så presiserer du at den må vaskes ut av. Eventuelt kan de betale 700 for at et vaskebyrå vasker 

700? Tror du må to-tredoble den summen der. 

Anonymkode: a6e0a...a0d

• Liker 1
Skrevet
På 2.10.2020 den 11.43, AnonymBruker skrev:

700😂😂😂

Anonymkode: 03be5...1c9

Skrevet

Er glad ungene ikke så det! Har informert foreldrene mine og om dette siden de eier den sammen med meg! Mamma er ikke blid på dem! Hun skal snakke med de !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...