Brud i sommer Skrevet 25. juli 2005 #1 Skrevet 25. juli 2005 Vi giftet oss i helgen og fikk mye gavekort på glasmagasinet. Det var jo veldig flott, for det gir jo stor valgfrihet - trodde vi.. Det viser seg at gavekort på glassmagasinet kun kan benyttes i 1 etg. og i underetagen.. Alle de andre butikkene på huset trekker fra 10% av summen på gavekortet dersom du vil betale med gavekortet!!???!!! Vi handlet sengetøy i 3 etg på Glasmagasinet - og da trakk hun fra 10% av gavekortet. Gavekort på 2000,- gir 200,- i gebyr for å handle der?!! Noen andre som har erfaringer med dette? Vi sitter nå med gavekort på 8000,- som må brukes i underetg eller i 1. etg.. (Og vi fikk fullt service i tillegg...).. Det blir nok en del dyre glass på oss nå.. For en elendig politikk av Glasmagasinet!!!!
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2005 #2 Skrevet 25. juli 2005 Vi fikk ikke bruke våre gavekort der i det hele tatt vi, så jeg syns du var heldig...........
tommeline Skrevet 25. juli 2005 #3 Skrevet 25. juli 2005 Fikk ikke bruke gavekort på Glasmagasinet i det hele tat??? Vet du hvorfor??? Vet vi kommer til å få gavekort derfra ettersom vi har valgt servise og bestikk som ikke alle butikkene til Glasmagasinet fører.... Og det har jeg jo lyst til å bruke...
Brud i sommer Skrevet 25. juli 2005 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2005 Oi. Da var du skikkelig uheldig.. Men det står da vitterlig på gavekortene at de "kan benyttes i alle glasmagasinets butikker". Så jeg spurte om denne butikken ikke var en av glasmagasinets butikker - og joda, det var det.. Dette er rett og slett UHØRT!!! Brud i sommer - som er litt forbannet nå!!!
Catzy Skrevet 25. juli 2005 #5 Skrevet 25. juli 2005 Oj, da hadde jeg blitt sur. Vi fikk også gavekort, men vi ønsket oss noe i kjøkkenavdelingen, så det var greit. Kanskje du kan sende en liten e-post til Forbrukerombudet, og høre hva de sier om saken. Hvis flere klager, så får kanskje Glasmagasinet beskjed om at de ikke kan holde på slik de gjør. Catzy
Gjest Gjest_Annie78_* Skrevet 25. juli 2005 #6 Skrevet 25. juli 2005 Snakker dere om Christiania Glassmagasin, eller om et annet...? Vi har og mange gavekort på Cristiania Glasmagasin...håper da virkelig at de kan brukes på alle butikker i hele landet..........
LilleBille Skrevet 25. juli 2005 #7 Skrevet 25. juli 2005 Glassmagasinet er en butikk - og de andre butikkene som ligger i samme hus er så vidt jeg vet selvstendige butikker - med andre eiere - som leir lokale i "Glassmagasinhuset". Synes faktisk det er ganske "snilt" av dem at dere i det hele tatt får bruke gavekort som gjelder for en helt annen butikk. Hvis dere ønsker dere gavekort - vær tydelige på at dere ønsker dere universalgavekort eller gavekort som kan brukes i hele sentere - som Oslo City - Sandvika Storsenter el.
Brud i sommer Skrevet 26. juli 2005 Forfatter #8 Skrevet 26. juli 2005 Glassmagasinet er en butikk - og de andre butikkene som ligger i samme hus er så vidt jeg vet selvstendige butikker - med andre eiere - som leir lokale i "Glassmagasinhuset". Synes faktisk det er ganske "snilt" av dem at dere i det hele tatt får bruke gavekort som gjelder for en helt annen butikk. Hvis dere ønsker dere gavekort - vær tydelige på at dere ønsker dere universalgavekort eller gavekort som kan brukes i hele sentere - som Oslo City - Sandvika Storsenter el. ← Er ikke enig med deg her.. Som jeg skrev lengre opp, står det på gavekortene at det kan brukes i alle Glasmagasinets butikker (det står ingenting om at det kun er kjøkkenavdelingen, glass og service...). Det er omtrent som om man fikk gavekort på Storo shoppingsenter, men så gjelder det kun for et par , tre butikker... !?! Jeg spurte i den butikken vi handlet i, om de ikke var en del av Glasmagasinets butikker - men det sa hun at de var.. Ganske så motsigende syntes jeg. Sitter og vurderer å sende mail til forbrukerombudet.. For dere som lurer: Ja, det gjelder Christiania Glasmagasin. Og du kan benytte gavekortet i alle butikker hvor "betjeningen har grønne t-sjorter" var forklaringen vi fikk.. Og, vi hadde ikke ønsket oss gavekort spesifikt.. Men er selvfølgelig veldig glad for de vi fikk - og vi skal nok finne noe å bruke de på. Det er bare veldig frustrerende å komme til kassen og få beskjed om at det koster oss 10% av summen på gavekortet (det kan jo fort bli en del!! Vi betalte 220kr i gebyr for å handle i den aktuelle butikken)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå