Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser på meg selv som ganske sensitiv på energier rundt meg. Det gjelder både hvordan mennesker rundt meg har det, men også innimellom energier jeg ikke kan se, men kun kan føle. Har følt disse energiene som nærvær (men ikke sett), som vibrasjoner i lufta rundt meg og lignende. 

Men i natt kjente jeg en merkelig energi jeg ikke har merket før. Drømte at jeg ble dyttet/ skubbet avgårde av en energi når jeg gikk. Så våknet babyen min som sover i egen seng ved siden av min seg (samboer var på nattevakt på jobb). Så kjente jeg en ganske så intens varme på huden på områdene som ikke var under dyna (skulder og arm). Disse områdene ble MYE varmere enn under dyna. Det var faktisk sånn at jeg måtte snu meg og skjelle at det ikke var strålevarme fra ett eller annet! 
Følte et slags nærvær, men var ganske ubestemmelig. 

Har noen følt sånn type varme før?!

Anonymkode: 141b1...d73

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 2.10.2020 den 9.35, AnonymBruker skrev:

Jeg ser på meg selv som ganske sensitiv på energier rundt meg. Det gjelder både hvordan mennesker rundt meg har det, men også innimellom energier jeg ikke kan se, men kun kan føle. Har følt disse energiene som nærvær (men ikke sett), som vibrasjoner i lufta rundt meg og lignende. 

Men i natt kjente jeg en merkelig energi jeg ikke har merket før. Drømte at jeg ble dyttet/ skubbet avgårde av en energi når jeg gikk. Så våknet babyen min som sover i egen seng ved siden av min seg (samboer var på nattevakt på jobb). Så kjente jeg en ganske så intens varme på huden på områdene som ikke var under dyna (skulder og arm). Disse områdene ble MYE varmere enn under dyna. Det var faktisk sånn at jeg måtte snu meg og skjelle at det ikke var strålevarme fra ett eller annet! 
Følte et slags nærvær, men var ganske ubestemmelig. 

Har noen følt sånn type varme før?!

Anonymkode: 141b1...d73

Hei. Ja etter at jeg flyttet inn i ny leilighet kjenner jeg ofte en varm energi som varmer på et område om gangen. Det kjenner jeg ofte når jeg skal sove, men også når jeg gjør andre ting.

Anonymkode: 357b7...bf0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...