Gå til innhold

Ble forført av lesbisk venninne, endte opp med sex. Nå ble jeg usikker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ganske privat som person , har ikke noen jeg ønsker å dele alt med. Men har endel venninner jeg bruker tid på, blant annet ei som er lesbisk. Vi møtes via en felles hobby 1-2 ganger i uken. Etterpå har vi kanskje spist ute sammen, vi drikker ikke noe særlig alkohol. Så slipper den tabben med å gå på en smell der. Men en klem der vi sier hadet er jo "normalt". Denne gangen ble jeg med hjem til henne, der hun tok styringen etter vi hadde snakket en stund. Delte litt om mitt avsluttede forhold som ikke var så bra, sexen var dårlig også. Følte hun forstod meg så godt, hun ga meg også komplimanger osv. Hvor flott jeg var etc...hun har alltid vært den som tar på deg mens man snakker. Stryker deg på armen og andre steder forsiktig, etterhvert blir spenning intens og hun kysser meg. Jeg stopper det ikke, vi fortsetter.  Hun tar føringen og jeg er med, vi har sex med slikking og det hele....helt villt. Men føltes sinnsykt bra, så angrer ikke på det.

Kom ut av et lengre forhold for 2mndr siden, fantasert om å ha sex med kvinner har jeg såklart. Tror de fleste har det, men aldri tatt steget selv om jeg er 35år. Kanskje jeg avreagererte med henne? Nå tenker jeg på å ha sex med henne hver dag, men er vel pga dette var "første" opplevelsen. At spenningen daler etterhvert...men jeg er enda k*t på henne.(flaut)

Anonymkode: c4e4f...1bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ditt liv ditt valg. Bare vær åpen med henne for dette kan raskt bli en lei situasjon hvis hun får/har genuine følelser for deg og du bruker dette som spenning til den rette mannen dukker opp. 

• Liker 4
Gjest Paramount
Skrevet

Du er helt sikkert ikke den eneste som er havnet i en slik situasjon. De aller fleste liker berøringer og fysisk intimitet, å føle seg ivaretatt, føle omsorg, spesielt når de er usikre og i mental ubalanse. Seksuell opphisselse kan ofte følge med. Det behøver ikke ligge mer enn dette i det du opplever. Synes venninnen din virker en smule spekulativ jeg da.

Skrevet

Ikke noe å være flau over. :) Bruk tid på å finne ut hva dette er. Du kan fint være heterofil og homoseksuell/biseksuell, for eksempel. At du liker sex med damer men ikke blir forelsket i dem.

Hør podkasten "G-punktet", episoden der Camilla Lorentzen er gjest. Den er veldig fin og snakker om dette. :) 

Anonymkode: e4d94...7f4

Skrevet
6 timer siden, Ava Mae skrev:

Ditt liv ditt valg. Bare vær åpen med henne for dette kan raskt bli en lei situasjon hvis hun får/har genuine følelser for deg og du bruker dette som spenning til den rette mannen dukker opp. 

Jepp, men føler jeg vil ha det skjult. Vi skal møtes igjen i kveld :) Da vil jeg ta det opp...hvordan vi kan ha et slags forhold...

• Liker 1
Skrevet
På 2.10.2020 den 9.22, AnonymBruker skrev:

Kom ut av et lengre forhold for 2mndr siden, fantasert om å ha sex med kvinner har jeg såklart. Tror de fleste har det, men aldri tatt steget selv om jeg er 35år. Kanskje jeg avreagererte med henne? Nå tenker jeg på å ha sex med henne hver dag, men er vel pga dette var "første" opplevelsen. At spenningen daler etterhvert...men jeg er enda k*t på henne.(flaut)

Bare si åpen til henne. At du liker å ha sex med henne men om du er lesbe eller ikke, vet du ikke. Og evt om du ikke er klar til et forhold med ei jente (dersom du er det).......

Skrevet

Cool story bro

Anonymkode: cbe3e...caa

Skrevet

Lørdag - flott med en liten historie å kose seg med... 🙄

Skrevet
På 2.10.2020 den 9.36, Paramount skrev:

Du er helt sikkert ikke den eneste som er havnet i en slik situasjon. De aller fleste liker berøringer og fysisk intimitet, å føle seg ivaretatt, føle omsorg, spesielt når de er usikre og i mental ubalanse. Seksuell opphisselse kan ofte følge med. Det behøver ikke ligge mer enn dette i det du opplever. Synes venninnen din virker en smule spekulativ jeg da.

Hva mener du med spekulativ? At hun bevisst prøvde å forføre henne? Det gjorde hun helt sikkert, men det er vel ingenting galt med det? Virker som Ts hadde lyst til dette og likte det veldig godt, så jeg tenker at dette var en positiv og deilig erfaring 👍 

Anonymkode: 2dfd4...915

• Liker 1
Skrevet
On 10/2/2020 at 4:53 PM, AnonymBruker said:

Jepp, men føler jeg vil ha det skjult. Vi skal møtes igjen i kveld :) Da vil jeg ta det opp...hvordan vi kan ha et slags forhold...

Så du vil ha et forhold med henne, men det må være skjult? Ta et skritt tilbake og lytt til hvor respektløst det faktisk er mot et menneske. Enten går du all in og viser henne fram med stolthet, ellers lar du henne finne noen som respekterer henne.

Anonymkode: f4294...ae8

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du vil ha et forhold med henne, men det må være skjult? Ta et skritt tilbake og lytt til hvor respektløst det faktisk er mot et menneske. Enten går du all in og viser henne fram med stolthet, ellers lar du henne finne noen som respekterer henne.

Anonymkode: f4294...ae8

Høres ut som at de begge utnytter hverandre synes jeg da men.. 

Anonymkode: 5db7c...646

• Liker 1
Skrevet

Basert på all mannehatet på KG, så anbefaler jeg deg å teste ut om du er lesbisk, og gjøre alt for å bli det hvis du har potensiale. Så slipper du alle disse fæle mennene i dag. 

Anonymkode: c470c...cc3

Skrevet

Er det så viktig hvilket kjønn man deler sin seksualitet med? Det er vel i bunn og grunn personen man blir glad i og får følelser for som gjelder.. Og så er vi heldigvis forskjellige. For noen er sex med likekjønnet helt utenkelig, for andre er det det eneste riktige, og for veldig mange av oss gleder vi oss både med det ene og det andre. Mitt råd er å kose seg sammen med den man får følelser for og så blir det som det som det blir. Ikke så viktig å bli satt i en bås med ett eller annet xxxxfil på. Lær og aksepter deg selv som den du er, så blir du også akseptert av andre. Vi lever heldigvis i et land der man kan elske den man er glad i, uansett om tissen vender utover eller innover...Det ordner seg.  Kos deg og lykke til :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...