Gå til innhold

Anbefale vin som ikke smaker alkohol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en type vin som ikke smaker alkohol? Liker ikke alkoholsmaken eller lukten og drikker så å si aldri så ville vært takknemlig for tips 😃 

Anonymkode: 211e0...75c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da anbefaler jeg egentlig solbærsaft.

• Liker 8
Skrevet

Uten alkoholessens så blir vin bare saftsmak. All alkoholsmak blir ikke borte. Jeg liker dr.loosen riesling hvitvin. Halvsøt og myk. Eller black tower. 

Anonymkode: 8235d...d7a

Skrevet

Eh.... alkoholfri vin? Smaker pyton synes he, men...

Anonymkode: 92d9f...4e0

• Liker 3
Skrevet

Søte fruktviner vil sikkert passe for deg. Gå på polet og spør der, de har peiling.

(Men hvorfor du skal drikke noe du ikke liker verken smaken på eller lukten av skjønner jeg ikke helt.) 

• Liker 4
Skrevet

Ville heller gått for en eplesider da. 

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Drikk noe annet, da vel. Rød saft for eksempel. 

Gjest Maxwell
Skrevet
2 timer siden, Garderobemannfrue skrev:

Da anbefaler jeg egentlig solbærsaft.

Faktisk ikke så dumt forslag 😛 det finnes solbærvin, den smaker rett og slett som solbærsaft, og man kjenner ikke smaken av alkohol. 

Skrevet

En god bærsaft som passer til maten i stedet? Hvorfor drikke vin om en ikke liker det? Balholm har for eksempel mange gode. 

Skrevet (endret)
On 10/2/2020 at 7:25 AM, AnonymBruker said:

Er det en type vin som ikke smaker alkohol? Liker ikke alkoholsmaken eller lukten og drikker så å si aldri så ville vært takknemlig for tips 😃 

Anonymkode: 211e0...75c

Jeg har, etter mange år, fortsatt ikke skjønt hva som smaker alkohol. Hvordan definerer du det? Kjenner du en samme underliggende smak av øl og vin?

Endret av skrue

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...