AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #1 Skrevet 2. oktober 2020 Jeg skulle inn å endre skattekortet igår siden jeg har fått jobb. Jeg har alltid betalt 10/12% om jeg har vært i jobb eller ikke. Men plutselig nå vil de trekke 36% skatt? skal de trekke så mye når man er enslig, har gjeld og barn? syns bare det virket så mye. Var ingen måte og endre det på heller. Jeg vil jo ha litt høyere inntekt nå enn før men skal det ha så mye å si? Anonymkode: f1ebf...63d
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #2 Skrevet 2. oktober 2020 36% er helt normalt. Nå ser du hva vi som ikke patter på nav faktisk betaler for dere som gjør det. Anonymkode: d1855...553
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #3 Skrevet 2. oktober 2020 Helt normalt når man er i jobb. Anonymkode: 743f9...0a2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #4 Skrevet 2. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: 36% er helt normalt. Nå ser du hva vi som ikke patter på nav faktisk betaler for dere som gjør det. Anonymkode: d1855...553 Hva var det for en kommentar da? Selvfølgelig er man innenfor nav når er i permisjon og er alene! Skatteprosent har ingenting med nav og gjøre, men inntekt, og gjeld og div. Var meg som gjorde en feil, så skulle ikke betale mer enn 15% i jobb. Anonymkode: f1ebf...63d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå