Gå til innhold

Sende snufsete barn i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er ikke syk, men snufsete,snørr og nysing. Skal jeg helst holde hjemme? Jeg har en tannlegetime og tannpine som jeg så gjerne ville bli kvitt i dag 🥺 avbestiller jeg må jeg også sikkert betale. 

Anonymkode: 11aa5...732

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal holde hjemme ved begynnende luftveis symptomer, man kan sende i bhg med rest symptomer. Kort fortalt - har han vært syk og det er restsnørr kan han gå i bhg, har han ikke vært syk må du holde hjemme for se utviklingen.

• Liker 4
Skrevet

Kan far være hjemme med barnet mens du går til tannlegen? Eller kan noen andre passe barnet mens du er hos tannlegen hvis far ikke kan? Å gå med tannpine i helgen høres ikke så greit ut, så jeg ville eventuelt skaffet barnepass og gått til tannlegen. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Kittykat skrev:

Kan far være hjemme med barnet mens du går til tannlegen? Eller kan noen andre passe barnet mens du er hos tannlegen hvis far ikke kan? Å gå med tannpine i helgen høres ikke så greit ut, så jeg ville eventuelt skaffet barnepass og gått til tannlegen. 

Dessverre ingen, så må nok bare avslyse og bli hjemme. 

Skrevet

Nei snufsete, snørrete og nysete barn skal holdes hjemme fra barnehagen, akkurat som voksne skal holde seg hjemme fra jobb.

Anonymkode: 57e76...b1e

Skrevet

I vår barnehage har barn snufset i flere uker nå. Foreldrene bryr seg ikke. 

Men så langt har det gått fint. Det er jo sesong for snørr nå. Så det må vel gå fint? 
Så kan du hente barnet etter tannlegetimen?

Anonymkode: 586b3...f61

Skrevet

Ringte tannlege, slapp å betale, heldigvis. Tar smertestillende og hvis det blir verre kan jeg få akutt time i morgen. 

• Liker 2
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei snufsete, snørrete og nysete barn skal holdes hjemme fra barnehagen, akkurat som voksne skal holde seg hjemme fra jobb.

Anonymkode: 57e76...b1e

Det er ikke riktig. Barn med snørr kan gå i bhg. Les veilederen på FHI.

Anonymkode: 8109b...d47

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke riktig. Barn med snørr kan gå i bhg. Les veilederen på FHI.

Anonymkode: 8109b...d47

Ts her

Men ungen min er ikke snørrete vanligvis. Det er mye snørr som gjør at han puster litt vanskelig. 

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her

Men ungen min er ikke snørrete vanligvis. Det er mye snørr som gjør at han puster litt vanskelig. 

Du gjør helt rett :kose:

Ved nyoppståtte symptomer skal man holde hjemme. 

Anonymkode: b4e3b...adb

• Liker 1
Skrevet

1829928665_Screenshot_20201002-093502_SamsungInternet.thumb.jpg.806710a49ef34d3c52258c8092b2ca46.jpg

Anonymkode: fccd7...813

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...