Gå til innhold

Analsex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har erfaring med analsex.
Jeg har veldig lyst til å ha analsex med min kjæreste, men hun er litt redd av å ha vondt, noe tips

Anonymkode: 8c769...050

Videoannonse
Annonse
Gjest vanSteike
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har veldig lyst til å ha analsex med min kjæreste, men hun er litt redd av å ha vondt, noe tips

Fuktighet og forsiktighet.

Start med fingre og ta det sakte derfra.

Skrevet

Som sagt tidligere her.

Masse lube, og oppvarming.

Man må begynne med noe lite (f.eks. en finger), og jobbe seg gradvis oppover.

Er lurt å skylle ut i forkant også.

For tips kan du finne kanalen wattsthesafeword på youtube, de har video med info som er fin.

• Liker 1
Skrevet

La henne styre tempoet, la henne si fra når det kjennes ok ut å "oppgradere" til større.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det ligger mange tråder ute allerede med gode tips og triks. Jeg er veldig glad i det og får god nytelse av det (kvinne). Men forsiktighet, oppvarming og fukt er viktig :) Han pleier egentlig å bare begynne å erte med pikken frem til det er plass. Fingre ødelegger det litt for meg da det er hard hud og negler på den ;) Pleier å bruke kondom også da det føles renere. Ofte er det umpulsivt så da er det ikke tid til dusjing og rensing men aldri hatt noen uhell. 

Anonymkode: 6adb9...f22

Innlegget er ryddet for sitering av slettet innlegg.

Endret av Elaine Marley
  • Liker 3
Skrevet
57 minutter siden, SlemUlv skrev:

La henne styre tempoet, la henne si fra når det kjennes ok ut å "oppgradere" til større.

Dette. Det er superviktig at jeg får styre. Fuktighet og forsiktighet.

Anonymkode: 29643...550

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver ingenting om at hun har lyst. Bare at hun er redd det skal gjøre vondt. Har hun også lyst til det, eller har du mast og mast så hun til slutt har gitt etter? 

Anonymkode: e9a49...216

• Liker 9
Gjest Alterego666
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver ingenting om at hun har lyst. Bare at hun er redd det skal gjøre vondt. Har hun også lyst til det, eller har du mast og mast så hun til slutt har gitt etter? 

Anonymkode: e9a49...216

Dette er det aller viktigste: Hun ønsker det selv. Ikke at hun har latt seg overtale, men at hun aktivt har lyst.

Skrevet
1 time siden, TranseArielle skrev:

Som sagt tidligere her.

Masse lube, og oppvarming.

Man må begynne med noe lite (f.eks. en finger), og jobbe seg gradvis oppover.

Er lurt å skylle ut i forkant også.

For tips kan du finne kanalen wattsthesafeword på youtube, de har video med info som er fin.

Så mye styr bare for litt analsex? Her tar vi det litt enklere. 😊

Anonymkode: 319d8...f63

Skrevet

Da jeg begynte med analsex så syntes jeg det var best om jeg lå på siden når jeg ble penetrert. Vi lå i skje. 

Anonymkode: 831e9...59c

• Liker 1
Skrevet

Vi har kjøpt et analsex starter kit fra sinful.no. Du får med en lite guide til hvordan gå frem uten at det blir en kjip opplevelse for damen, en douche til å rense, et glidemiddel for analsex og en liten butplug. Koster lite, og er veldig fornøyd med det :) 

Anonymkode: ca110...122

• Liker 3
Skrevet

Jeg var også veeeldig redd for at det skulle gjøre vondt men ville prøve likevel. Som andre her sier; bruk en god del glidemiddel og selvfølgelig kondom. Du bør være ganske forsiktig i starten da det kan gjøre vondt. De første gangene blir det egt bare sakte og forsiktig for at hun skal kunne bli vandt med følelsen. Egt føles det jo ut som en bæsj kommer ut når du trekker ut😂😂😂 nå som jeg har hatt analsex over lenger tid, så kan han gå fort og hardt uten at det gjør vondt. Bare la henne styre og gjør det hun er komfortabel med. Første gangen måtte vi avslutte rimelig fort men det går seg til

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep, brukerdebatt og avsporinger. Elaine Marley, mod.

• Liker 2
Skrevet

Vi startet med finger...så penis.

Nå har vi det kanskje 2-3 ganger pr mnd, elsker det hver gang 🙂 Gjør det når JEG vil.

Favoritt er på bli tatt mens vi ligger på siden så han kan støte hardt, eller misjonær med pute under rumpa. Så kan han massere klitoris samtidig....da går det ikke lang tid før jeg er i himmelen 😊 Bruker alltid kondom!

Anonymkode: 70a60...741

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Først skal du forsøke å være den som mottar noen ganger selv, så kan du se hva du syns om det og vite litt om hva hun kommer til å kjenne. Det er rettferdig syns jeg. 

Anonymkode: 3f74c...115

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi startet med finger...så penis.

Nå har vi det kanskje 2-3 ganger pr mnd, elsker det hver gang 🙂 Gjør det når JEG vil.

Favoritt er på bli tatt mens vi ligger på siden så han kan støte hardt, eller misjonær med pute under rumpa. Så kan han massere klitoris samtidig....da går det ikke lang tid før jeg er i himmelen 😊 Bruker alltid kondom!

Anonymkode: 70a60...741

Kona foretrekker at jeg leker med brystknoppene hennes, mens hun gnir klitorisen eller bruker vibratoren på den. Hun foretrekker penisen min og oppvarming er ikke alltid nødvendig. Vi bruker ikke kondom fordi hun ikke liker kondomer generelt.

Anonymkode: a0a97...fe6

Skrevet

Bytt hull mens du tar henne doggy.

Anonymkode: 0dce7...bc3

Skrevet
On 10/2/2020 at 7:06 PM, AnonymBruker said:

Først skal du forsøke å være den som mottar noen ganger selv, så kan du se hva du syns om det og vite litt om hva hun kommer til å kjenne. Det er rettferdig syns jeg. 

Anonymkode: 3f74c...115

Gjesp.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...