AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #21 Skrevet 3. oktober 2020 7 timer siden, Arx skrev: Man kan bestille før eller etter bildene er tatt, Nkk sin jobb er bare å se på bildene og stille diagnose, men om du bestiller på forhånd får du fortere svar fra Nkk. Jeg har en rase med krav om HD røntgen for avl men ikke AD, jeg valgte å ta begge deler i samme slengen da jeg har planer om å bruke hunden aktivt. Jeg jobber på dyreklinikk, og alle som tar HD/AD-røntgen betaler for avlesing på forhånd, de får da et skjema de tar med som skal fylles ut av veterinær. Jeg tror ikke man kan betale etter at bildene er tatt... Anonymkode: 366d7...8f8
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #22 Skrevet 3. oktober 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor sjekker jeg ryggen? Anonymkode: 0637e...f20 Jeg hadde startet med en konsultasjon hos veterinær som har god greie på rygg, og fått tatt røntgen av ryggen. Finner de ikke noe galt med ryggen kan du få tatt HD-røntgen. Anonymkode: 366d7...8f8
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #23 Skrevet 3. oktober 2020 9 timer siden, Arx skrev: Forkalkninger finner man på røntgen, låsninger bør du gå til en veterinær med videreutdannelse innen kiropraktikk. Finner man forkalkning når man Ad/Hd røntgen hunden? Anonymkode: 0637e...f20
Arx Skrevet 3. oktober 2020 #24 Skrevet 3. oktober 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobber på dyreklinikk, og alle som tar HD/AD-røntgen betaler for avlesing på forhånd, de får da et skjema de tar med som skal fylles ut av veterinær. Jeg tror ikke man kan betale etter at bildene er tatt... Anonymkode: 366d7...8f8 Jo man kan det, venninna mi glemte å betale før og har fått gjort det i ettertid 😊
Arx Skrevet 3. oktober 2020 #25 Skrevet 3. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Finner man forkalkning når man Ad/Hd røntgen hunden? Anonymkode: 0637e...f20 Hvis det er forkalkninger i hofte eller albue ja, men ikke evt i ryggen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå