AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #1 Skrevet 1. oktober 2020 Har en mann jeg er hektet på. Han leker med meg. Plutselig kan han bare droppe og svare meg. Han vil ha meg til sex. Jeg har til og med spurt om sex og han kan ignorere meg. Vet jo selv det er dumt, men hva gjør jeg. Klarer ikke å gå lang tid uten kontakt. Råd? Anonymkode: 7239b...035
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #2 Skrevet 1. oktober 2020 Dump han enkelt og greit Anonymkode: faa4b...f77 7
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #3 Skrevet 1. oktober 2020 Blokker!! Unngå all form for kontakt. Det kan være som tortur i begynnelsen. Men det vil bli bedre dag for dag🤗Eneste måten å få han ut av systemet på. Prøv å fokuser på noe annet. Anonymkode: 99dcf...b8e 6
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #4 Skrevet 1. oktober 2020 Last ned tinder, så du kan flørte med nokon andre. Inviter venninner på besøk. Legg vekk mobilen. Det gjer litt vondt, men så hugsa du ikkje kva som var spesielt med fyren...(anna enn hjernen som er blitt lurt til å jobbe for belønning frå fyren). Anonymkode: 43005...2b9 9
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #5 Skrevet 2. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dump han enkelt og greit Anonymkode: faa4b...f77 Klassisk KG svar 😂 Anonymkode: 7a9ac...83b 4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #6 Skrevet 2. oktober 2020 Flørt med noen andre så han hvertfall ikke er den eneste du har. Jeg har også noen fyrer jeg ikke klarer å kutte ut, men jeg har ikke sex med dem da. Det burde du i hvert fall slutte med, hvis han behandler deg som dritt! Anonymkode: b92a6...015 5
Gjest vanSteike Skrevet 2. oktober 2020 #7 Skrevet 2. oktober 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Har en mann jeg er hektet på. Han leker med meg. Plutselig kan han bare droppe og svare meg. Han vil ha meg til sex. Jeg har til og med spurt om sex og han kan ignorere meg. Vet jo selv det er dumt, men hva gjør jeg. Klarer ikke å gå lang tid uten kontakt. Råd? Anonymkode: 7239b...035 Nei, dette er ikke å være "dum". Du bruker det rette ordet: Hektet. For det er dette du står ovenfor. "Hekt" er nemlig et helt reelt begrep som psykologer bruker åpent for å beskrive et ikke uvanlig problem: https://www.nettavisen.no/livsstil/her-gar-grensen-mellom-ulykkelig-forelskelse-og-et-hekt---det-tar-over-hele-livet-ditt/3423912154.html Det du må gjøre er å innse at tiltrekningen du føler for fyren er en skadelig avhengighet og ikke et sunt begjær. Samt at han gjerne sågar vet hva han gjør, og utnytter deg.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #8 Skrevet 2. oktober 2020 Det er ikke han du er ute etter. Du er ute etter å fylle et hull i sjelen din. Han er bare manifestasjoen av en idé du har. Få orden på det psykiske så vil du oppdage at han ikke var noe å trakte etter likevel. Mest sannsynlig vil du spy av å tenke på han. Anonymkode: 56eb9...7a8 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #9 Skrevet 2. oktober 2020 Han driver med manipulering. Anonymkode: dc532...e6b 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #10 Skrevet 2. oktober 2020 Slutt å si "klarer ikke". Si "ønsker ikke". Ta ansvar for eget liv og egne valg. Anonymkode: bfbb9...ff7 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #12 Skrevet 2. oktober 2020 Anonym på denne. Da jeg opplevde en lignende situasjon begynte jeg rett og slett å ligge med en annen. Klassisk rebound, men det var helt avklart mellom oss at det kun skulle være sex og (godt) vennskap. Den første gangen savnet jeg «hektet mitt» voldsomt både underveis og etterpå, men etter hvert hjalp det faktisk på. Hjalp veldig at FF var veldig forståelsesfull og en veldig ålreit fyr. Så mitt råd til deg er å skanne bekjentskapskretsen din for å se om det er noen passende kandidater der Anonymkode: 824f1...609 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #13 Skrevet 3. oktober 2020 Ja, jeg er gjerne hektet og har vært det lenge. Han har en slags merkelig makt over meg. Håper virkelig jeg klarer å komme meg ut av det, men til nå ikke funnet noen som har tatt over hans interesse. Jeg er egentlig litt ensom og har ikke hatt kjæreste på lenge. Det jeg savner. Han vil ikke være min kjæreste. Bare ha sex med meg. Foreløpig ikke komt ut av det. Og det er ingen som vet om denne mannen av venner osv. Anonymkode: 7239b...035
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå