AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #1 Skrevet 1. oktober 2020 Hei til dere med god intuisjon/ klarsynte😊 Kan jeg spørre om noen av dere har lyst å hjelpe meg litt? Jeg er så fortvilet over familiesituasjonen min😢 Jeg er singel, så dette gjelder mine to nærmeste fra min opprinnelige kjernefamilie. Det har i mange år vært mange gnisninger, mye vanskeligheter, selv om vi i bunn og grunn er glade i hverandre. Men nå syns jeg kontakten mellom oss blir dårligere og dårligere, alt av problemer skyves under teppet, ingenting snakkes om. Men det er tydelig at gnisningene er der, alt gammelt rot har blitt en stor verkebyll hos meg. Jeg aner ikke hvor jeg har dem, jeg prøver så godt jeg kan, men alt jeg gjør og sier er feil, de blir så lett irritert på meg. Det føles mer og mer vondt, vet ikke hvordan dette skal gå videre😔 Hadde noen kunnet lese noe om denne situasjonen? Med klarsyn, intuisjon eller tarot? Hva er det som gjør at det blir som det blir? Vil vi få gode relasjoner igjen? Dette er så ufattelig sårt😔 Tusen takk til de som vil hjelpe❤️ Anonymkode: e3489...ae9
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #2 Skrevet 1. oktober 2020 Ikke klarsynt, men det høres ut som at situasjonen ikke vil bli bedre før du stikker hull på verkebyllen. Kan kanskje veiledning hos familievernkontoret hjelpe deg? Du kan gå dit selv også, for å få veiledning på situasjonen. https://bufdir.no/Familie/Familievernet/Familievernet_hjelper_deg_med_a_finne_losninger/ Anonymkode: dbbaa...13d
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #3 Skrevet 1. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke klarsynt, men det høres ut som at situasjonen ikke vil bli bedre før du stikker hull på verkebyllen. Kan kanskje veiledning hos familievernkontoret hjelpe deg? Du kan gå dit selv også, for å få veiledning på situasjonen. https://bufdir.no/Familie/Familievernet/Familievernet_hjelper_deg_med_a_finne_losninger/ Anonymkode: dbbaa...13d Takk for svar. Du har nok rett i det, men det er jeg som er den åpne av oss, den som mange ganger har prøvd å snakke ut om alle de dårlige situasjonene som oppstår, men det mottas alltid dårlig, blir bare krangel og der stopper det. Nå blir det ikke en gang krangel lenger med den ene personen, fordi vedkommende bare lukker seg og «ser en annen vei». Der blir veggene tykkere og tykkere, hun slipper meg ikke inn. Jeg skulle ønske vi kunne gått i terapi, men det vil de andre aldri i livet være med på. Jeg føler dette er håpløst akkurat nå, ser noe håp annet enn at relasjonene forblir på overflaten for å holde fred😔 Anonymkode: e3489...ae9
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2020 #4 Skrevet 2. oktober 2020 Noen der ute som har lyst til å hjelpe? ❤️ Anonymkode: e3489...ae9
Summerbird1 Skrevet 3. oktober 2020 #5 Skrevet 3. oktober 2020 Hei. Jeg er klarsynt, og kan kanskje hjelpe. Men måten jeg gjør det på er at jeg leser på hva som ligger i auraen via et bilde. Gjerne av begge personene det gjelder. Hvis det er i orden for deg, så må du gjerne ta kontakt og sende bilde i innboksen min
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #6 Skrevet 3. oktober 2020 6 timer siden, Summerbird1 skrev: Hei. Jeg er klarsynt, og kan kanskje hjelpe. Men måten jeg gjør det på er at jeg leser på hva som ligger i auraen via et bilde. Gjerne av begge personene det gjelder. Hvis det er i orden for deg, så må du gjerne ta kontakt og sende bilde i innboksen min Tusen takk for at du tilbyr å hjelpe, men akkurat det må jeg takke nei til, da det ikke er riktig av meg å dele bilder av dem. Oddsen er ikke stor, men tenk om det viste seg at du visste hvem de var😬 Men takk likevel😊 Anonymkode: e3489...ae9
Summerbird1 Skrevet 3. oktober 2020 #7 Skrevet 3. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for at du tilbyr å hjelpe, men akkurat det må jeg takke nei til, da det ikke er riktig av meg å dele bilder av dem. Oddsen er ikke stor, men tenk om det viste seg at du visste hvem de var😬 Men takk likevel😊 Anonymkode: e3489...ae9 Det forstår jeg veldig godt. 😊
Anonymtulle Skrevet 8. oktober 2020 #8 Skrevet 8. oktober 2020 (endret) Jeg har tatt et kort for deg, og kortet du fikk, er: Styrke. Stor indre styrke. Gi slipp på harde bedømmelser. Tilgivelse og medfølelse. Dette kortet kommer til deg fordi det er nødvendig for deg å vite at du er sterkere enn du innser. Du kan definitivt håndtere din nåværende situasjon. Men styrken denne situasjonen krever, ligger i å nærme deg med medfølelse, vennlighet og mildhet. Den mykheten som finnes i en åndelig kjerne, og som øker når du tror på deg selv og din evne til å vokse på de erfaringene du har i livet. Se på utfordringer som muligheter til å lære, og bruk din kunnskap og magiske berøringsevne. Tålmodighet. Tilgivelse. Dine overbevisninger mot. Bruke honning istedenfor eddik. Endret 8. oktober 2020 av Anonymtulle 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #9 Skrevet 8. oktober 2020 54 minutter siden, Anonymtulle skrev: Jeg har tatt et kort for deg, og kortet du fikk, er: Styrke. Stor indre styrke. Gi slipp på harde bedømmelser. Tilgivelse og medfølelse. Dette kortet kommer til deg fordi det er nødvendig for deg å vite at du er sterkere enn du innser. Du kan definitivt håndtere din nåværende situasjon. Men styrken denne situasjonen krever, ligger i å nærme deg med medfølelse, vennlighet og mildhet. Den mykheten som finnes i en åndelig kjerne, og som øker når du tror på deg selv og din evne til å vokse på de erfaringene du har i livet. Se på utfordringer som muligheter til å lære, og bruk din kunnskap og magiske berøringsevne. Tålmodighet. Tilgivelse. Dine overbevisninger mot. Bruke honning istedenfor eddik. Tusen hjertelig takk for at du la et kort på meg og situasjonen, dette var motiverende ord😊 Anonymkode: e3489...ae9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå