Gå til innhold

To venniner, velge hvem av dem?

Anbefalte innlegg

Gjest SummerSon
Skrevet

Jeg traff nettopp ei ganske så vakker jente. Vi har sovet sammen og kost i flere dager og timer nå.. Har det hyggelig i hverandres selskap... og i sengen ble det selvfølgelig sex..

Før henne har jeg truffet ei av hennes venninner; hun var fryktelig tilstede i starten av "forholdet". I den senere tid er hun lenger borte.. Jeg vet ikke helt hvor jeg har henne..

Hun jeg nå traff nylig drar snart bort til et annet land. Hun andre blir værende ganske nær meg. Hvem bør jeg egentlig satse på?

Et avstandsforhold tror jeg neppe vil fungere, det blir vel mer som en one-month-stand den tiden hun er her før hun drar. Den andre, venninnen, kunne det muligens blitt noe mer langvarig med..

Jeg er litt usikker på hvilke steg jeg bør og skal ta... noen innskytelser? :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm.. hvem du skal "ta"? hehe.. tjah.. kommer ann på hvem du liker best. Hvis du liker jenta som flytter best, børr du velge henne eller ingen av dem. Jenta som blir værende igjen er da et andrevalg og det er derfor ikke riktig av deg å velge henne....

Gjest Gjest
Skrevet

Du MÅ ikke satse på en av dem.. du sa jo den ene forsvant litt bort, hun er tydeligvis ikke så interessert. Og det er vel bare å drømme om at det skal funke å ha et forhold til en i et annet land.

Det finnes flere fisk i havet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...