AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #1 Skrevet 1. oktober 2020 Jeg er en norsk mann gift med en norsk dame. Noe annet var uaktuelt for meg da jeg ville ha barn som ligner på meg. Jeg er derimot mye mer tiltrukket av andre nasjonaliteter, da spesielt asiatiske damer eller andre etnisiteter utenfor Nord-Europa. Hver gang jeg er utro er det enten asiatisk, latina eller lignende. Min første kjæreste var ei fra Spania, var mye mer tiltrukket henne enn kona. Ikke misforstå, kona er pen nok men hun ser ut som hun kunne vært søstera mi. Har ei ff fra Thailand nå, veldig fin dame men hun er også gift. Vi vurderer begge å skille oss og flytte sammen, problemet er at jeg er stuck med kone og barn. Ikke så gunstig for barna om jeg skiller meg men er drit lei av å være med dette kvinnfolket jeg egentlig aldri har vært spesielt tiltrukket av. Om noen måneder får ff permanent opphold og skiller seg fra mannen sin, skal jeg bare drite i unga og hoppe i det eller holde meg gift og fortsette i det skjulte for ungenes del? Anonymkode: 6d5fe...a2c 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 1. oktober 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en norsk mann gift med en norsk dame. Noe annet var uaktuelt for meg da jeg ville ha barn som ligner på meg. Jeg er derimot mye mer tiltrukket av andre nasjonaliteter, da spesielt asiatiske damer eller andre etnisiteter utenfor Nord-Europa. Hver gang jeg er utro er det enten asiatisk, latina eller lignende. Min første kjæreste var ei fra Spania, var mye mer tiltrukket henne enn kona. Ikke misforstå, kona er pen nok men hun ser ut som hun kunne vært søstera mi. Har ei ff fra Thailand nå, veldig fin dame men hun er også gift. Vi vurderer begge å skille oss og flytte sammen, problemet er at jeg er stuck med kone og barn. Ikke så gunstig for barna om jeg skiller meg men er drit lei av å være med dette kvinnfolket jeg egentlig aldri har vært spesielt tiltrukket av. Om noen måneder får ff permanent opphold og skiller seg fra mannen sin, skal jeg bare drite i unga og hoppe i det eller holde meg gift og fortsette i det skjulte for ungenes del? Anonymkode: 6d5fe...a2c Nei, bere gå. Så påvirker du ikke barna dinne med dinne umoral og dårlig kvinnesyn. Anonymkode: a8103...94b 50
ntrane Skrevet 1. oktober 2020 #3 Skrevet 1. oktober 2020 Dårlig kvinnesyn er det ikke. Men Ts har tydligvis ikke tatt livsvalgene alvorlig. 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #4 Skrevet 1. oktober 2020 Spesielt for kona di sin del vil jeg anbefale at du skiller deg. Kansje for barna dine og så slipper de å ha deg som forbilde. Anonymkode: 27001...26f 36
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #5 Skrevet 1. oktober 2020 Herregud, skill deg... Anonymkode: 2890c...635 13
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #6 Skrevet 1. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, bere gå. Så påvirker du ikke barna dinne med dinne umoral og dårlig kvinnesyn. Anonymkode: a8103...94b Ungene ville nok blitt knust hvis vi skiller oss, husker selv fra jeg var barn, har ikke lyst til å gjøre det samme. Vanskelig å velge det riktige her. Er veldig forelsket i hun andre og kona har jeg bare "pliktsex" med en gang i uka, eller ser jeg bare på henne som barnemoren og en romkamerat. Dårlig samvittighet, jeg synes synd på henne, men hva skal man gjøre? Anonymkode: 6d5fe...a2c 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #8 Skrevet 1. oktober 2020 Kona di er heldig om du går fra henne! Vet ikke om du er et troll, eller om dette er sant. Stakkars de som kommer i nærheten av deg. Anonymkode: b2972...66e 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #9 Skrevet 1. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spesielt for kona di sin del vil jeg anbefale at du skiller deg. Kansje for barna dine og så slipper de å ha deg som forbilde. Anonymkode: 27001...26f Lett å si "skill deg" men ikke så lett å bare gjøre det. Tenker og på det økonomiske, eier hus sammen. Anonymkode: 6d5fe...a2c 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #10 Skrevet 1. oktober 2020 God høstferie fra Trollmor Anonymkode: 1a460...8aa 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #11 Skrevet 1. oktober 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: God høstferie fra Trollmor Anonymkode: 1a460...8aa Høstferie? Hvordan er det relevant? Anonymkode: 6d5fe...a2c 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #12 Skrevet 1. oktober 2020 At dere gidder å gå i dialog! Anonymkode: 033d9...f81 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #13 Skrevet 1. oktober 2020 Skjønner at du føler du står i en situasjon der du er nødt til å ta et ganske stort livsvalg. Men er det egentlig bare du som skal ta det valget? Hun du er gift med har vel også litt å si, eller? Er kona di fornøyd med den ordningen dere har eller ønsker hun også skilsmisse? Kan dere snakke litt løst og fast omkring hvordan dere eventuelt ville løst samvær med barna? Kan det f.eks. være en løsning at du og din elskerinne og din kone og hennes elsker deler bolig eller tomannsbolig? Noen ganger er ting skummelt fordi det er ukjent, men så blir det mindre skummelt når man får snakket om det og utforsket de ulike mulighetene. Lykke til, håper du og kona får til noen gode samtaler, dere har jo tydeligvis en historikk med veldig god kommunikasjon og er flinke til å se hverandres behov og innvilge hverandre de behovene, så dette klarer dere nok fint. Anonymkode: f7b84...7c7 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #14 Skrevet 1. oktober 2020 Fatter ikke at dere biter på dette her 🙈 Anonymkode: 6cd08...067 6
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #15 Skrevet 1. oktober 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ungene ville nok blitt knust hvis vi skiller oss, husker selv fra jeg var barn, har ikke lyst til å gjøre det samme. Vanskelig å velge det riktige her. Er veldig forelsket i hun andre og kona har jeg bare "pliktsex" med en gang i uka, eller ser jeg bare på henne som barnemoren og en romkamerat. Dårlig samvittighet, jeg synes synd på henne, men hva skal man gjøre? Anonymkode: 6d5fe...a2c De blir enda meir knust om de oppdager utroskapet, og jeg har mange venner som ferske foreldre i liknende. Gjett tre ganger hvem barn velger å bli oss? Anonymkode: a8103...94b 3
-Titania- Skrevet 1. oktober 2020 #16 Skrevet 1. oktober 2020 Nå var det mange trolletråder her.... 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #17 Skrevet 1. oktober 2020 34 minutter siden, ntrane skrev: Dårlig kvinnesyn er det ikke. Men Ts har tydligvis ikke tatt livsvalgene alvorlig. Utroskap og valg av norsk kvinner pga barna skal likne på seg vitner ikke bra om bra kvinnesyn. Anonymkode: a8103...94b 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #18 Skrevet 1. oktober 2020 Syns du skal skille deg å gifte deg med thaidama. Bra karma for kona di om du ender med å fø på en lykkejeger. Anonymkode: 34c92...431 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #19 Skrevet 1. oktober 2020 Drite i unga? Du vet at det er noe som heter samværsrett sant? Unger har nå overlevd mye verre ting enn en skilsmisse. Tror ikke de dauer av den grunn. Anonymkode: 922b2...7be 6
ntrane Skrevet 1. oktober 2020 #20 Skrevet 1. oktober 2020 32 minutter siden, AnonymBruker said: Utroskap og valg av norsk kvinner pga barna skal likne på seg vitner ikke bra om bra kvinnesyn. Anonymkode: a8103...94b Hvordan får du det til å rime? 🥴
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå