AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #1 Del Skrevet 1. oktober 2020 Første gang med IVF og så mange spørsmål! Anonymkode: e6ac9...aed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 1. oktober 2020 #2 Del Skrevet 1. oktober 2020 Ja. Fordi ikke mange nok follikler stimuleres f.eks For de aller aller fleste går det bra og blir uttak. Første ivf er litt sånn å prøve seg frem. Usikkert hvordan du responderer på medisin osv, men det er viktig erfaring legene tar med seg videre, uansett hvordan det ender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittKoko Skrevet 2. oktober 2020 #3 Del Skrevet 2. oktober 2020 Hei. Vi hadde første runde forrige måned. Var IKKE forberedt på at det er en mulighet for at en ikke kommer til uttak. Som Neutral90 sier, kan hende at ikke nok follikel blir stimulert. Jeg fikk den beskjeden. Jeg ble utrolig skuffet og lei meg for jeg var ikke forberedt på det. Men det var visst ikke så uvanlig sa de til meg, da de er litt forsiktige med hvor mye hormoner de gir første gangen. Håper selvfølgelig at dere kommer dere i mål. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2020 #4 Del Skrevet 3. oktober 2020 Takk for svar Anonymkode: e6ac9...aed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå